Jeg har aldri sett en trener i Norge som er så tenkende og rolig på sidelinjen, og klar i måten laget hans skal spille på. Bradley er helt ulik mange norske trenere. Han er en kosmopolitt som bare sverger ed til analytisk og systematisk tilnærming til ting. Fyren kan se den samme kampen et dusin ganger. Dette blir den store testen for Magnus Haglund. Slår han Bradley på den taktiske biten under lørdagens match, kan vi døpe ham Magnus den store!
LSK - Stabæk, lørdag 24. mai kl. 15.30, Åråsen
Collapse
X
-
-
Jeg har aldri sett en trener i Norge som er så tenkende og rolig på sidelinjen, og klar i måten laget hans skal spille på. Bradley er helt ulik mange norske trenere. Han er en kosmopolitt som bare sverger ed til analytisk og systematisk tilnærming til ting. Fyren kan se den samme kampen et dusin ganger. Dette blir den store testen for Magnus Haglund. Slår han Bradley på den taktiske biten under lørdagens match, kan vi døpe ham Magnus den store!
Har sett to av kampene til Stabæk i år, den ene imonerte dem ikke, mot VIF så imponerte de meg. De har vel tippeligaens dårligste dødballag, så jeg melder to mål til Lillestrøm på dødball til lørdag.
Kommentar
-
Når det er sagt, så tror jeg vi vinner denne. Stabæk har vist ett veldig bra overgangspill, men hvis vi er så tålmodige som jeg håper på i denne, og ikke kaster alle mann i angrep så tror jeg vi vil bryte de ned. Dette tror jeg blir en tålmodighetsprøve der man ikke må falle for fristelsen i å kaste alle mann i angrep, da Stabæk har bevist denne sesongen at de kan utnytte det rommet vi etterlater oss på en effektiv måte.
Gleder meg til kamp!Kommentar
-
Fokuset bør ligge på sist gang man skikkelig god. Hva gjorde man den gang? Hvordan kan man best gjenskape det. Forhåpentligvis (og sannsynligvis) er det nettop det de fleste trenere fokuserer på.***Større baller enn vett***Kommentar
-
Jeg tror ikke man skal fokusere for mye på hva man gjør galt. Dersom man legger for mye fokus på hva man var dårlig på, blir man etterhvert veldig god på å være dårlig.
Fokuset bør ligge på sist gang man skikkelig god. Hva gjorde man den gang? Hvordan kan man best gjenskape det. Forhåpentligvis (og sannsynligvis) er det nettop det de fleste trenere fokuserer på.FerdigskåraKommentar
-
Kommentar
-
Jeg ser fremdeles ikke forskjellen på dette og hva jeg skriver. La oss snu det da. Stabæk er svake i spill mot etablert forsvar, så derfor ønsker jeg at vi i stor grad har en god balanse i laget ved at man f.eks ikke angriper med begge backer og begge de sentrale midtbanespillerne samtidig. Det vil eventuelt gi de muligheten til å spille på sin store styrke, nemlig hurtige overganger. I tillegg har de vist klar svakhet på defensivt dødball, og der bør vi naturligvis legge ett ekstra trykk på en ung keeper.Kommentar
-
Kommentar
-
Har tør faktisk dømme straffe og gi røde kort. Selv om det kanskje er feil til tider. Hadde Edvardsen dømt oss mot Molde hadde ikke Berg Hestad sluppet unna.Syvende generasjons Lillestrømling. LSK er i blodet.
Anders, Tidligere styremedlem KFLKommentar
-
Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Fofana spilte en helt utrolig kamp mot Vålerenga, som han kronet med et ganske flott mål. Det kunne virke som om Klanens piping egget ham fram, så av rent Murphyanske årsaker vil jeg oppfordre til å la ham være i fred fra tribunehold.Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
-
De er søte da. Der dem sitter med bandanaen tredd ned i panna og øynene slik at de ikke ser kampa våre. Men kos det at de tror vi er et ræva dødballag og at de er et storlag, der de spiller på den leide kommunale banen. For stadio kan det knapt kalles.Kommentar
-
Hehe, fantastisk hvordan de mener at det å være gode på dødball gjør en til et dårlig(ere) fotballag. Utrolig fascinerende denne seigliva myta om oss, skulle bare ønske vi var så gode på det som alle andre skal ha oss til å være.Kommentar
Kommentar