LSK - Stabæk, lørdag 24. mai kl. 15.30, Åråsen

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Frode D. Homb
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Dec 2003
    • 982

    #41
    Jeg har aldri sett en trener i Norge som er så tenkende og rolig på sidelinjen, og klar i måten laget hans skal spille på. Bradley er helt ulik mange norske trenere. Han er en kosmopolitt som bare sverger ed til analytisk og systematisk tilnærming til ting. Fyren kan se den samme kampen et dusin ganger. Dette blir den store testen for Magnus Haglund. Slår han Bradley på den taktiske biten under lørdagens match, kan vi døpe ham Magnus den store!

    Kommentar

    • Kanariz
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • May 2005
      • 2507

      #42
      Opprinnelig skrevet av Frode D. Homb
      Jeg har aldri sett en trener i Norge som er så tenkende og rolig på sidelinjen, og klar i måten laget hans skal spille på. Bradley er helt ulik mange norske trenere. Han er en kosmopolitt som bare sverger ed til analytisk og systematisk tilnærming til ting. Fyren kan se den samme kampen et dusin ganger. Dette blir den store testen for Magnus Haglund. Slår han Bradley på den taktiske biten under lørdagens match, kan vi døpe ham Magnus den store!
      Hehe. Vi møter Stabæk, et nyopprykket lag som har tapt 4 av 10 kamper denne sesongen. De har et målfarlig spisspar, men resten av laget er ikke bedre enn et middels tippeligalag. Her bør og skal vi styre kampen.

      Har sett to av kampene til Stabæk i år, den ene imonerte dem ikke, mot VIF så imponerte de meg. De har vel tippeligaens dårligste dødballag, så jeg melder to mål til Lillestrøm på dødball til lørdag.

      Kommentar

      • Totti21
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Mar 2004
        • 3499

        #43
        Opprinnelig skrevet av Kanariz
        Hehe. Vi møter Stabæk, et nyopprykket lag som har tapt 4 av 10 kamper denne sesongen. De har et målfarlig spisspar, men resten av laget er ikke bedre enn et middels tippeligalag.
        Er ikke helt enig med deg her gitt. Bradley har tiltrukket seg noen spillere som er på meget høyt Tippeliganivå som kanskje kommer best til syne i Enock Adu som kanskje er ligaens beste midtbanespiller til nå. Pablo Fontanello, Craig Henderson, Jon Inge Høiland, Tomaz Sokolowski og Michael Stephens tilfører en del gode unge spillere den nødvendige erfaringen på tross av et par av de er ukjente for oss fra før.

        Når det er sagt, så tror jeg vi vinner denne. Stabæk har vist ett veldig bra overgangspill, men hvis vi er så tålmodige som jeg håper på i denne, og ikke kaster alle mann i angrep så tror jeg vi vil bryte de ned. Dette tror jeg blir en tålmodighetsprøve der man ikke må falle for fristelsen i å kaste alle mann i angrep, da Stabæk har bevist denne sesongen at de kan utnytte det rommet vi etterlater oss på en effektiv måte.

        Gleder meg til kamp!

        Kommentar

        • nebbjævel
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Mar 2009
          • 511

          #44
          Nei. Dette handler om å gå gjennom de fire kampa de har tapt. Se hva det var som tok rotta på dem der. Fix it og vinn 3-1 eller3-0.

          Kommentar

          • LS89
            Kamptrådkongen
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Apr 2013
            • 3373

            #45
            Legger merke til i VG papir i dag at Stabæk stiller med en debutant i mål, Borger Thomas (95-modell) som erstatter for Sayoba. Typisk spiller vel hans sitt livs kamp, som alle gjør når de får sin debut mot fugla.

            Kommentar

            • HolterKanaris
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • May 2006
              • 1603

              #46
              Opprinnelig skrevet av nebbjævel
              Nei. Dette handler om å gå gjennom de fire kampa de har tapt. Se hva det var som tok rotta på dem der. Fix it og vinn 3-1 eller3-0.
              Jeg tror ikke man skal fokusere for mye på hva man gjør galt. Dersom man legger for mye fokus på hva man var dårlig på, blir man etterhvert veldig god på å være dårlig.

              Fokuset bør ligge på sist gang man skikkelig god. Hva gjorde man den gang? Hvordan kan man best gjenskape det. Forhåpentligvis (og sannsynligvis) er det nettop det de fleste trenere fokuserer på.
              ***Større baller enn vett***

              Kommentar

              • Kimito
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Jan 2004
                • 2601

                #47
                Opprinnelig skrevet av HolterKanaris
                Jeg tror ikke man skal fokusere for mye på hva man gjør galt. Dersom man legger for mye fokus på hva man var dårlig på, blir man etterhvert veldig god på å være dårlig.

                Fokuset bør ligge på sist gang man skikkelig god. Hva gjorde man den gang? Hvordan kan man best gjenskape det. Forhåpentligvis (og sannsynligvis) er det nettop det de fleste trenere fokuserer på.
                Ja, som svigermor sier, "det du fokusere, gjer du kraft"
                Ferdigskåra

                Kommentar

                • andee
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • May 2004
                  • 1191

                  #48
                  Opprinnelig skrevet av HolterKanaris
                  Jeg tror ikke man skal fokusere for mye på hva man gjør galt.
                  Enig med deg når det gjelder å gjenskape og forsterke, i eget lag, men tror næbbjævel tenker på Stabæks svakheter, hva dette fantastiske mannskapet ev. ikke takler.
                  TS05 - Felt C

                  Kommentar

                  • Totti21
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Mar 2004
                    • 3499

                    #49
                    Opprinnelig skrevet av nebbjævel
                    Nei. Dette handler om å gå gjennom de fire kampa de har tapt. Se hva det var som tok rotta på dem der. Fix it og vinn 3-1 eller3-0.
                    Jeg ser fremdeles ikke forskjellen på dette og hva jeg skriver. La oss snu det da. Stabæk er svake i spill mot etablert forsvar, så derfor ønsker jeg at vi i stor grad har en god balanse i laget ved at man f.eks ikke angriper med begge backer og begge de sentrale midtbanespillerne samtidig. Det vil eventuelt gi de muligheten til å spille på sin store styrke, nemlig hurtige overganger. I tillegg har de vist klar svakhet på defensivt dødball, og der bør vi naturligvis legge ett ekstra trykk på en ung keeper.

                    Kommentar

                    • Børge
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Sep 2013
                      • 2558

                      #50
                      Svein Erik Edvartsen dømmer denne kampen.
                      Sint og tverr på felt N

                      Kommentar

                      • Kjell.T.Ring
                        Poll St. Ring
                        --==FORUMRUNKER==--
                        • Dec 2005
                        • 11796

                        #51
                        Opprinnelig skrevet av Børge
                        Svein Erik Edvartsen dømmer denne kampen.
                        Han har vel blitt ok? Har aldri vært partisk uansett hvor ræva han har dømt. Virker som at arrogansen er mindre nå også.
                        Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                        Kommentar

                        • Xavi
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • May 2008
                          • 1275

                          #52
                          Har tør faktisk dømme straffe og gi røde kort. Selv om det kanskje er feil til tider. Hadde Edvardsen dømt oss mot Molde hadde ikke Berg Hestad sluppet unna.
                          Syvende generasjons Lillestrømling. LSK er i blodet.
                          Anders, Tidligere styremedlem KFL

                          Kommentar

                          • Kjell.T.Ring
                            Poll St. Ring
                            --==FORUMRUNKER==--
                            • Dec 2005
                            • 11796

                            #53
                            Opprinnelig skrevet av Xavi
                            Har tør faktisk dømme straffe og gi røde kort. Selv om det kanskje er feil til tider. Hadde Edvardsen dømt oss mot Molde hadde ikke Berg Hestad sluppet unna.
                            Hvis han hadde tolka det sånn da. Han har jo fortsatt litt skjeve hornhinner

                            Men nøytale dommere er bra
                            Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                            Kommentar

                            • LasseN
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • May 2005
                              • 1610

                              #54
                              Opprinnelig skrevet av Børge
                              Svein Erik Edvartsen dømmer denne kampen.
                              Jaja, bedre med en jevnt dårlig, nokså nøytral dommer enn enkelte andre vi har hatt.
                              LasseN

                              Kommentar

                              • trigz
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Jan 2004
                                • 7080

                                #55
                                Morsomt at pysegjengen til Stabæk snikleser vårt forum. De lengter vel etter å være flere enn 50 mann som synger på hjemmekampene. Det skjønner jeg godt.
                                Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                                Kommentar

                                • Kjell.T.Ring
                                  Poll St. Ring
                                  --==FORUMRUNKER==--
                                  • Dec 2005
                                  • 11796

                                  #56
                                  Opprinnelig skrevet av trigz
                                  Morsomt at pysegjengen til Stabæk snikleser vårt forum. De lengter vel etter å være flere enn 50 mann som synger på hjemmekampene. Det skjønner jeg godt.
                                  Fofana spilte en helt utrolig kamp mot Vålerenga, som han kronet med et ganske flott mål. Det kunne virke som om Klanens piping egget ham fram, så av rent Murphyanske årsaker vil jeg oppfordre til å la ham være i fred fra tribunehold.
                                  haha
                                  Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                                  Kommentar

                                  • reka
                                    Seniormedlem
                                    --==FORUMRUNKER==--
                                    • Aug 2005
                                    • 13277

                                    #57
                                    Opprinnelig skrevet av DoubleHi5
                                    Det har flere ganger kommet tydelig frem at du ikke er noen stor tilhenger av Ingebrikt Steen Jensen.
                                    Neineinei, det er jeg som hater Ingerbritt.

                                    Last edited by reka; 23.05.2014, 12:10.

                                    Kommentar

                                    • Uwes disippel
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Apr 2006
                                      • 6039

                                      #58
                                      Opprinnelig skrevet av trigz
                                      Morsomt at pysegjengen til Stabæk snikleser vårt forum. De lengter vel etter å være flere enn 50 mann som synger på hjemmekampene. Det skjønner jeg godt.
                                      De er søte da. Der dem sitter med bandanaen tredd ned i panna og øynene slik at de ikke ser kampa våre. Men kos det at de tror vi er et ræva dødballag og at de er et storlag, der de spiller på den leide kommunale banen. For stadio kan det knapt kalles.

                                      Kommentar

                                      • Børge
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Sep 2013
                                        • 2558

                                        #59
                                        Opprinnelig skrevet av reka
                                        Neineinei, det er jeg som hater Ingerbritt.
                                        Sint og tverr på felt N

                                        Kommentar

                                        • GIFKanari
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Apr 2009
                                          • 8243

                                          #60
                                          Hehe, fantastisk hvordan de mener at det å være gode på dødball gjør en til et dårlig(ere) fotballag. Utrolig fascinerende denne seigliva myta om oss, skulle bare ønske vi var så gode på det som alle andre skal ha oss til å være.

                                          Kommentar

                                          Working...