Jeg tror vi i denne kampen vil ha godt av å få inn litt fart i forsvaret. Inn med Ødegaard.
LSK - Stabæk, lørdag 24. mai kl. 15.30, Åråsen
Collapse
X
-
Samme taktikk som mot B/G. Ligg lavt å kontre så tar vi denne hvis vi klarer å putte da.Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Så kan det diskuteres om jeg har rett i at vi bør ligge lavt.Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Denne kampen MÅ vinnes. Spennende blir også RBK kampen. Mange med to gule der I gården. Hadde vært deilig å møte dem uten Strandberg og Reginiussen.Kommentar
-
Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Nekter å tro at du er helt seriøs med den delen jeg boldet. Tap foran kontringer? Virkelig? Og igjen, jeg foretrekker absolutt offensiv og kontrollerende fotball, men det du skriver virker for dumt.Last edited by Funchaloe; 23.05.2014, 14:20.Custodes
Contra o futebol moderno!Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Strandberg får spille mot Godset
Tidligere i dag ble det klart at Rosenborg anker Stefan Strandbergs to kampers karantene. Ettersom anken ikke kan behandles før kommende uke, betyr det at RBK-midtstopperen kan spille morgendagens storkamp mot Strømsgodset på Marienlyst. Det skriver Rosenborg på sine hjemmesider.
fra vgAdvarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Selvsagt venter dem til tidsfristen nesten er ute, så anken ikke kan bli behandlet før helga og Strandberg kan spille. Krysser fingrene for gult kort til Reginusen og at anken ikke går igjennom. Da er det store muligheter for Rønning og Dorsin som stoppere.Sint og tverr på felt NKommentar
-
Dorsin har også to gule....Kommentar
-
Legg seg lavt og satse på kontringer mot Stabæk for å vinne kampen? Har de blitt et verdenslag? Hva er det som tilsier at det er en sikrere seiersoppskrift enn noe annet? Og å dra frem Glimtkampen er et dårlig eksempel i tillegg. Joda, der gikk vi ut forsiktig og lot hjemmelaget ha ballen, men tok over ballinnehavet i andre frem til vi scoret og hadde en ledelse å forsvare. Men vi kontrollerte greit inn. Bortekampen mot søpla tegnet seg rimelig likt, bortsett fra at vi der tok over i omtrent alle statistikker etter tjue minutter.
På Åråsen skal det skapes et fort, der skal LSK styre. Det er ikke dermed sagt at man spiller sjampisfotball av seg selv, men intensjonen skal være der. Vil man hevde seg må man spille en fotball som tilsier at man vil hevde seg. Man legger ihvertfall ikke skjebnen i motstanders hender på eget gress. Det er ikke noe poeng i å snakke opp Stabæk mer enn de allerede er blitt, jeg tror flere TL-lag kunne hamlet opp med det Godsetlaget som møtte opp på Nadderud. Haglund har skapt et byggverk som fremstår rimelig stabilt nå, ufordringen er det offensive og å fremstå med mer selvtillit hjemme.
Hva faen er fotball uten den minste risiko?Kommentar
-
Men først skal vi slå Stabæk.
Jeg regner med de er klar over våre styrker og svakheter, og kommer nok ikke til å gi Erling de 10 sjansene han trenger for å score. Men med en solid defensiv innsats så skal vi klare å slite ned Stabæk, og få de avgjørende scoringene i løpet av 90 minutter.MortenKommentar
-
Avslutningstrening, avslutningstrening, avslutningstrening......... Toppscorerene våre har to!! mål.Kommentar
-
Kommentar
Kommentar