LSK - Stabæk, lørdag 24. mai kl. 15.30, Åråsen
Collapse
X
-
-
Kommentar
-
Herlig seier, liker at vi klarer å kontrollere kamper. Geniene på felt D som på død og liv skal fremover i full fart hver bidige gang, ta dere en bolle. I dag var vi smarte, ventet og utnyttet mulighetene godt. Full kontroll.
God kamp av pvm, fantastisk å høre folk på tribunen skjelle ham ut etter et dårlig touch eller to i starten av andre omgang. I dag var han god og veldig involvert.
Forza Fugla!Kommentar
-
Kommentar
-
Jo, hjemme med min nyfødte datter! Ingenting slår det. Uten at jeg gidder å forsvare meg ovenfor noen!Kommentar
-
Hvem er ikke enig i det? Men, med over 38 i feber og like rød på nesa som Rudolf - er det kun rett ut på sofaen som er noe reelt alternativSint og tverr på felt NKommentar
-
"Pappa er flau fordi du ikke klarer å være hjemme-alene. Møkka-unge. LSK er livet. Du er bæsj"Kommentar
-
Kommentar
-
-
Men jeg tipper dagens resultat allikavæl var en øyeåpner. Og med seier(!!!) mot ræv, så kan vi snakke tilskuertall mot GodsetKommentar
-
Hadde selvsagt vært strålende med flere folk på kamp, men å disse de som ikke var der funker vel dårlig - alle har sine prioriteringer - jeg har mine og er det hjemmekamp så er jeg der, nesten uansett. Fordi LSK er og blir lidenskap. Alle har det nok ikke sånn og det som er riktig for meg er ikke nødvendigvis riktig for alle andre.
Hvis gutta fortsetter og spille underholdende fotball, vinne kamper og kjempe i toppen vil nok flere komme på kamp - vi får håpe på det.
Fortsatt en meget fornøyd fugl!Mvh Renate
Styremedlem KFLKommentar
-
Oppmøtet (antall billetter solgt) kuttet nøyaktig i halvparten fra Moldekampen. Og bekrefter at dette påståtte oppsvinget i tilskuere ene og alene skyldes 16.mai-kampen. Det verste er egentlig at jeg mistenker at det ikke er sol og grilling som stjal flest av de som kanskje kunne dukket opp, men den jævla opprykkskampen mellom QPR og Derby.
Og skal KFL skylde på solstikk igjen? De holdt helt kjeft i andre omgang helt inntil Erling ble bytta ut, da våkna de for en hyllest. Fortsetter den nedadgående spiralen der i gården er snart den lille SS-gruppa som møtte opp i dag bedre.Kommentar
-
Helt feil og helt meningsløst å si!..................Kommentar
-
Kommentar
-
For å være litt mer på sak, så var kamptidspunktet det værste vi kunne fått med tanke på å beholde dnb's 5000. Tipper samtlige 5k koste seg hjemme med grilling i sola, uten så mye som en tanke offra på kampen. Hadde derimot kampen vært i mårra kl 18...
Men jeg tipper dagens resultat allikavæl var en øyeåpner. Og med seier(!!!) mot ræv, så kan vi snakke tilskuertall mot Godset
Nei. Det er ikke nødvendigvis grilling og kos som holder folk borte, men forpliktelser.
Lørdag 15:30 skjer det masse andre ting. Turneringer, kamper osv. Søndag 18:00 gjør det ikke det."Optimisme er ikke annet enn mangel på informasjon" - Heiner MüllerKommentar
-
Hjalp heller ikke at rb skreiv "Ikke ta bilen til Åråsen", fordi det var venta trafikk/parkeringskaos grunnet loppis i Skedsmohallen... Hadde jeg vært 50/50 på om jeg skulle dratt på kampen eller ei, hadde jeg tatt rennafart etter en sånn overskrift.
Derimot gjorde rb's Svesengen en god figur under pauseintervjuet på cMore. Prata opp Haglund og LSK til et fornuftig nivå, førte intervjuet dit han ville ved å ikke bite på "tabloide" spørsmål om klubben, og hindra cMore i å ha alt for lang reklamepause fordi de ikke tørte å avbryte'nKommentar
-
Etter å ha lest på $$.no sitt forum, så kan deres opplevelse av før-under-etter matchen enkelt oppsummeres slik:
Hilsen Anders
Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namnKommentar
Kommentar