LSK anno 2015
Collapse
X
-
Hvis vi får både Johan og Petter med neste år, mener jeg vi har godt av å sende Ohi på lån. Tror gutten trenger et lite miljøskifte. For det som har blitt prestert i år er langt i fra godt nok for Tippeligaen. La han få en sesong i Strømmen.Kommentar
-
med den stallen vi har nå, så trenger vi alle mann. Vi har ikke råd til å sende Ohi eller andre på lån så lenge de er på kontrakt. likevel, jeg ser poenget og er enig i at Ohi ville hatt godt av ett år i 1.div hvor han spiller fast fra start. også i en mer offensiv rolle på midten. For jeg ser at det er der hans potensial er størst. Sitter å ser på han nå og tenker at trenerne har tatt feil av å utvikle han som midtbanespiller. Han burde vært angriper. Det han for det meste har spilt på u-landslaget.twitter @amundsakis
ΘΥΡΑ 13Kommentar
-
Sånn. Der forsvant halve styret ut døra og hevder klubben ikke er villig til å gjøre det som skal til for å redde økonomien.
Så da står vi der, i rød sone, med uerfaren trener, lønnstak og nøkkelspillere som tydeligvis ikke forhaster seg med å skrive under.
Kjenner jeg er veldig redd for både sportslig og økonomisk framtid. Tror ikke 2015 blir et festår.Kommentar
-
Det var en lettelse, har hele tiden hevdet at det ville være sv@rt ugheldig om Scheie og kompaanjonger holdt på 3 måneder til. Nå åpner vi for et styre som kan vise handlekraft, både i LSK og i Åråsen Eiendom. Vet også om minst en sponsor som nå vil komme på banen.
Sportslig? Næh, har trua på Runar, de som velger å bli og de som vil komme, jeg. Fugla kommer til å fly i 2015!Kommentar
-
Tror du, med hånda på hjertet, at de gjenværende styremedlemmene ikke ønsker å redde klubben? Det handler om veivalg - ikke om man ønsker å redde klubben eller ikke. La det være klinkende klart.Sint og tverr på felt NKommentar
-
All erfaring tilsier at de som vil gjøre de mest drastiske grepene oftest har rett. Det er folk som ikke har emosjonelle bånd til tidligere avgjørelser eller enkeltpersoner.
Jeg tror de som sitter der gjerne vil at klubben skal bli reddet. Men er mer usikker på om de har det som skal til for å gjøre redningsjobben selv.Kommentar
-
Kommentar
-
Artikkel i dagens RB om hvorfor styrets leder måtte gå. Ikke lest, bare observert på forsiden av RB på bensinstasjon. Kanskje noen andre har lest? Uansett er vel det en artikkel vi vil se på trykk på rb.no i løpet av dagen.Sint og tverr på felt NKommentar
-
Sannheten er at det siden i sommer og spesielt i høst, har vært en stor uenighet internt i LSK-styret om veien videre. I tillegg har økonomigruppa som styrelederen har støttet seg til (også kalt DD-gruppa) og andre sentrale LSK-personer påvirket styret fra hver sin kant.
Der styrelederen har snakket om stor gjeld, salg av LSK-hallen og andre eiendommer, har det etter hvert blitt et klart flertall i styret for å se på andre løsninger. Scheie på sin side har ment at salg er eneste utvei for å berge klubbøkonomien.
Etter hvert var svært få i styret og ingen i LSK-administrasjonen involvert i prosessen med å finne en løsning med Skedsmo kommune. RB-spor
ten vet at både nåværende ansatte og tidligere styremedlemmer underveis i prosessen har følt at de er blitt beskyldt for å skjule ting.
Selv om signalene fra Skedsmo kommune etter hvert ble tydelige på at et kjøp av LSK-hallen ikke var aktuelt, ønsket ikke styrelederen å endre strategi. Det skapte bekymring i styret for øvrig. De fryktet at å stå beinhardt på salg ville gjøre det vanskelig å komme til en løsning med Skedsmo kommune. Uten en avtale med kommunen, ville verken banken eller andre långivere diskutere avdragsfrihet på lånene til Åråsen Eiendom A/S og LSK i 2015.
MortenKommentar
-
LSK har også tilbudt Simen Nordermoen ny kontrakt, men han har foreløpig ikke signert. Samtidig jobber Åråsen-klubben med en overgang for Fredrik Krogstad fra Lørenskog.
LSK håper også at både Johan Andersson og Petter Vaagan Moen vil sette sin signatur på nye LSK-kontrakter før 2015-sesongen starter. Klubbens nye trener Runar Kristinsson sa i forrige uke at han både håper og tror at det går i orden
Det er så viktig at disse lokale ungguttene kommer/blir i LSK, i hvert fall håper jeg Simen blir. Vil ikke se at et eget produkt igjen forsvinner. Med alle disse 4 på plass, og en islending i hvert ledd - kan det se ålreit ut!Kommentar
-
Fra tb.no sin lille sak om Markus Brændsrød i dag som ligger i nyhetstråden:
– Jeg fikk beskjed om at de hadde tro på meg i Lillestrøm, og at jeg hadde mulighet til å få mye spilletid. Lillestrøm trener to ganger om dagen, det blir noe nytt fra Vålerenga. Jeg gleder meg veldig til å komme i gang
Hadde vi to økter om dagen i fjor?Kommentar
-
Fra tb.no sin lille sak om Markus Brændsrød i dag som ligger i nyhetstråden:
– Jeg fikk beskjed om at de hadde tro på meg i Lillestrøm, og at jeg hadde mulighet til å få mye spilletid. Lillestrøm trener to ganger om dagen, det blir noe nytt fra Vålerenga. Jeg gleder meg veldig til å komme i gang
Hadde vi to økter om dagen i fjor?Sint og tverr på felt NKommentar
-
Ser Johan og Petter velger å sitte på gjerdet og avvente. Synes dem skal spørre Helstad hvordan det gikk for han sist vinter. Markedet er tydeligvis ikke så hett om dagen... Signer, bli med fra starten og kjør på i LSK fremover. Bli med på oppturen dere har startet!Sint og tverr på felt NKommentar
-
En kombinasjon av en brukbar sivil jobb og ekspertkommentator på TV2 er sikkert ikke så langt unna topplønna i LSK anno 2015, samt at det er mer forutsigbart og trygt.Kommentar
-
Spørsmålet noen ganger er kanskje om det er verdt å fortsette med fotball kontra en sivil jobbmulighet. Tror f.eks Thorstein Helstad tjener mer i dag enn han ville gjort om han hadde takket ja til LSK sitt tilbud, og ikke minst kommer han i gang med en ny viktig fase i livet sitt.Sint og tverr på felt NKommentar
-
Håper Bjarmann og Kristinsson jobber seriøst med erstattere som kan være nettopp det - erstattere - og at det som blir sagt ikke bare er "tomme trusler". Selv om jeg ønsker de to med videre, bør ikke LSK være noen reserveløsning for dem! Hvor ble det av de fagre ordene som kom fra PVM da han sa nei til Brann i sommer? Etter de uttalelsene, hadde han jo lagt grunnlaget for å kunne bli stor i LSK-historien. Nå kan han være på vei til å tvile vekk hele den potensielle heltestatusen.Elska þetta félagKommentar
Kommentar