LSK anno 2015
Collapse
X
-
Dritt lei av å vente. Virker som vi mister PVM, PRP, MØ og JA. Når blir dette avklart?
Føler hver dag uten lyd er en dårlig dag. Mye av sesongen 2015 blir avgjort i løpet av en måneds tid vil jeg tro.Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Sint og tverr på felt NKommentar
-
Det er jeg klar over men vi har 3 mann som har vært veldig viktige i år som jeg tipper blir avklart fort og JA og PVM som er våre forsvinner vel senest 01.01? Samme med Magnar?Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Spillere kommer og går. Sånn her var det i fjor og. Stallen var da syltynn og bortimot tidenes dårligste og alle tippa nedrykk. Så blomstra Lundemo og flere andre. Forsvinner de nevnte spillerne så kommer det garantert inn nye, sånn har det alltid vært. Men når det er sagt så er jeg mer optimistisk med tanke på Johan og PVM enn tidligere i høst. Virker faktisk ikke som at de er så attraktive for andre klubber som vi kanskje frykter. Tiden vil vise, men at vi stabler et godt lag på banen til seriestart er jeg trygg på...................Kommentar
-
Tviler på at JA og PVM signerer for noen på denne siden av nyttår. Slitsomt å hele tiden rykke tilbake til start pga økonomi. I stedet for å bygge videre på det vi har må vi erstatte for ikke å tape terreng.
Vi har jo noen brukbare unggutter, men vi kan ikke stole på at de skal bære dette. Bak der igjen er det syltynt.Kommentar
-
Spillere kommer og går. Sånn her var det i fjor og. Stallen var da syltynn og bortimot tidenes dårligste og alle tippa nedrykk. Så blomstra Lundemo og flere andre. Forsvinner de nevnte spillerne så kommer det garantert inn nye, sånn har det alltid vært. Men når det er sagt så er jeg mer optimistisk med tanke på Johan og PVM enn tidligere i høst. Virker faktisk ikke som at de er så attraktive for andre klubber som vi kanskje frykter. Tiden vil vise, men at vi stabler et godt lag på banen til seriestart er jeg trygg på.
Han har dårlig med tilbud virker det som. Hva skal vi gi over lønnstaket han garantert skal over? 950'+350' = 1,3' vil jeg sette som markedsverdi for han i Skandinavia.
Hva krever han?Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Både Kristinsson og Bjarmann har fremstått rimelig selvsikre synes jeg, og sistnevnte sa at de som nå satt på gjerdet angående ny kontrakt også tok en sjanse i og med at klubben måtte se etter andre muligheter. Det lover ihvertfall godt, så får man heller begynne å bli kritisk hvis mye fortsatt står igjen når laget drar til La Manga. Det er den fristen sportslig ansvarlig selv har satt, og den er fortsatt flere uker unna.Kommentar
-
Såvidt meg bekjent har Johan lønnstilbud på rundt 650.000 i Halmstad. De har ikke særlig store budsjetter til lønninger av hva jeg har hørt fra bekjente som holder med klubben. Det er vel nærliggende å tro at LSK har gitt et bedre økonomisk tilbud enn det. Fram til eventuelt andre klubber dukker opp med noen bedre tilbud ligger vel markedsverdien til Johan ganske nøyaktig på hva høystbydende klubb har vært villig til å tilby han, hvilket definerer markedsverdiLauken er vår venn!Kommentar
-
Kan vel også være at aktuelle klubber sitter litt på gjerdet, slik at de kan få ned lønnsnivået et hakk eller to.
Ser selv når jeg ansetter, jeg tilbyr ikke aktuell kandidat jobben dagen etter intervjuet, uansett hvor lyst jeg har på å skaffe meg personen. Det gir kandidaten et fortrinn i lønnsforhandlinger, da jeg kan virke lettere desperat.Kommentar
-
Dette er en Worst case første elever:
Origi
BHR-Amundsen-Kippe-Ringstad
Brændsrud-Bonke-Lundemo-Fofana
Friday
Knudtzon
Dette laget uten skader trur jeg ikke rykker ned. Kan også sette Erling på kanten og Pelle på topp.
Men vi trenger flere som BHR. Erfarne spillere som setter standard. Håper han er kaptein neste år.Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Såvidt meg bekjent har Johan lønnstilbud på rundt 650.000 i Halmstad. De har ikke særlig store budsjetter til lønninger av hva jeg har hørt fra bekjente som holder med klubben. Det er vel nærliggende å tro at LSK har gitt et bedre økonomisk tilbud enn det. Fram til eventuelt andre klubber dukker opp med noen bedre tilbud ligger vel markedsverdien til Johan ganske nøyaktig på hva høystbydende klubb har vært villig til å tilby han, hvilket definerer markedsverdiAdvarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
-
Knurr...Kommentar
-
Fra spillertråden til eks-spiller Magnar Ødegaard:
Opprinnelig skrevet av Fugl1120Klubben sleit med å få igjennom signaturen til Marius Amundsen fra Strømmen, den gang var det snakk om mellom 50-100k i overgangssum. Det finnes ikke nåla i veggen til overgangssum på Åråsen.
Summen av overganger hittil i vinter:
Ut: Palmi, Mjelde, Ødegaard
Inn: Brændsrød. I tillegg er Kolstad tatt opp fra Jr. stallen.
Tilbud om re-signering, men avslått: PVM og Johan.
Tilbud om kontrakt: en Krogstad fra Lørenskog (som holder med vif?)
Har det noen gang vært en magrere høst for LSK på overgangsmarkedet? Jeg kan ikke huske det. Rutine ut døra og en spiller på 19 år som vif ikke ønsker å ha med videre. Man har forsøkt å re-signere tre spillere - ingen har signert. Alle tre har avslått forslaget til ny kontrakt. En har signert for ny klubb. De to siste sitter på gjerdet og venter på andre beilere - LSK fremstår som en nødløsning om ingen andre kommer på banen med mer penger...
Et annet trist kapitel i LSK om dagen, er lsk.no. Vi skriver 17 desember. Hvilke nyheter har kommet der i desember? Jo. "Nordermoens resignering er klar", terminlista er klar og det er det av sportslige nyheter for desember. Ellers er det en del om kvinnene, noe som har tatt seg opp i høst. Også to artikler om at nå bør du fornye sesongkortet. lsk.no har utviklet seg til et virkelig trist kapitel i høst! Det er ikke de som har jobbet frivillig for lsk.no sin skyld, men styret som åpenbart har prioritert bort denne informasjonskanalen. Håper for øvrig at Nordermoen har re-signert og ikke resignert... Ville vært trist i en så ung alderSint og tverr på felt NKommentar
-
PVM har vel strengt tatt ikke avslått tilbudet ennå, ifølge artikkelen i rb 12.des hadde han verken takket ja eller nei. Det kan tyde på at han synes klubbens tilbud er akseptabelt, men at han venter og ser om det dukker opp et bedre tilbud. Det ser mørkere ut med JA som neppe vil signere med mindre han får et bedre tilbud, og da må nok en investor på banen.Kommentar
-
Jeg sier ikke at det samme skjer nå, men jeg husker at Soltvedt var det vi trøstet oss med den vinteren.Kommentar
Kommentar