LSK anno 2015

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Børge
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Sep 2013
    • 2559

Rogne og korttidskontrakt er 2+2 fra min side. Stabæk er ikke aktuelt for han, da dem ønsker forutsigbarhet. En lengre kontrakt er for dyrt. LSK er rene konkursboet sett mot Stabæk, så glem at LSK har råd til en lengre kontrakt om Stabæk ikke har det... Ergo er Rogne ut etter en kortere kontrakt, for å spille seg i form og komme seg ut igjen, med mindre lønnsposen er fet og god.

Deler forøvrig dine betraktninger rundt ansettelsen av Runar og manglende spinn-off rundt den. Har druknet helt i intern krangel i styret, dårlige tilbud til spillere på utgående kontrakt og mangel på medieavdeling. Sportslige nyheter i desember har vært totalt fraværende.

Edit : på mobilversjon av lsk.no er det kun to sportslige nyheter hva gjelder A-laget etter kort sak om at ny hovedtrener et ansatte. Den ene er at Powell forlater klubben.... Nr to er terminliste for 2015. Ikke en tøddel om ny assistent. Kun damene kommer med nyheter. Også noe mas om fornying av sesongkort.... Misbruk av en så bra nyhetskanal.
    Sint og tverr på felt N

Kommentar

• Klimtkongen
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Sep 2014
      • 424

Enig. Det er mye som ikke er bra for øyeblikket.

Kommentar

• GIFKanari
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Apr 2009
        • 8243

Når det gjelder buzzen rundt Kristinsson har den vært bemerkelsesverdig lav også her inne. Aldri har en treneransettelse fenget mindre. Tråden hans er iskald, selv når man tar med eventuelle Kristinsson-relevante saker som lett kan havne i andre tråder. Var knapt folk her inne som postet under pressekonferansen hans, i sterk kontrast til hvordan det har pleid å være. Like få innlegg som det var spørsmål fra rikspressen.

Hvordan kan det ha seg med den statusen han har blant supporterne, og satt opp imot den overlegne måten han vant avstemningen over hvem vi ønsket som ny manager? Den enkleste forklaringa er kanskje den beste, interessen rundt LSK har aldri vært lavere. Eller så er vi kanskje så usikre på fremtida at vi både har mista munn og mæle i tillegg til meningers mot. For uansett hvor optimistiske vi er så er vi også kloke av skade. Det er tross alt LSK det er snakk om.

Godt nytt år, see you on the other side! Ny giv!

Kommentar

• dollyholly
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Jul 2007
          • 965

Var veldig usikker på hvilken tråd jeg skulle legge denne under, så la meg være unnskyldt. Vil ønske alle LSK fans et riktig godt nytt år. Unnskyld for alle dumme innlegg jeg har produsert I 2014, noen av dem har vært I svært påvirket tilstand.Ja jeg er overdrevent opptatt av å forsvare frode, det har sin naturlige forklaring. Uansett, jeg er og vil altid være LSK fan.

Kommentar

• olalsk
            Juniormedlem
            Ferskenpels
            • Sep 2012
            • 4

@RunarNordvik: Miljan Govedarica (20 - FK Slavija Sarajevo) til Lillestrøm om man skal tro bosniske medier. Spennende spiller. Vil trenge akklimatisering.

Kommentar

• Uwes disippel
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Apr 2006
              • 6039

Det at vi kun trekkes et poeng ser jeg på som positivt, så for meg sterkere lut fra forbundet enn dette.
              Men etter artikkelen i vg, så virker det som det har vært noe som har kommet frem etter siste innsendig av tingenes tilstand. Håper virkelig ikke noen prøver å stue skjellettene enda lenger inn i skapet.
              Etter det VG kjenner til skal NFFs poengtrekk ha blitt besluttet på grunnlag av opplysninger som er kommet frem etter at klubblisensnemda la frem sin siste rapport i slutten av oktober. Da var LSK plassert i rød sone for andre gang på rad, men siden klubben hadde nådd delmålene i handlingsplanen fikk det ingen konsekvenser for romerikingene.
              Last edited by Uwes disippel; 04.01.2015, 18:05.

Kommentar

• trigz
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Jan 2004
                • 7132

Opprinnelig skrevet av GIFKanari
                Når det gjelder buzzen rundt Kristinsson har den vært bemerkelsesverdig lav også her inne.
                Jeg kan jo bare snakke for meg selv, men det tærer en smule på entusiasmen når tre profiler har forlatt klubben uten å bli erstattet, LSK fremdeles kjemper mot blodrøde tall og interne stridigheter, og på toppen av det hele blir trukket ett poeng før en ball er sparket. Og så har det vært juleferie med lite aktivitet på LSK-fronten.
                Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

Kommentar

• G-Man
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Sep 2011
                  • 3251

Opprinnelig skrevet av trigz
                  Jeg kan jo bare snakke for meg selv, men det tærer en smule på entusiasmen når tre profiler har forlatt klubben uten å bli erstattet, LSK fremdeles kjemper mot blodrøde tall og interne stridigheter, og på toppen av det hele blir trukket ett poeng før en ball er sparket. Og så har det vært juleferie med lite aktivitet på LSK-fronten.
                  Næh, minner meg om Wimbledon i gode gamle dager, og gjør meg bare mer motivert. Primadonnaer ut, kjemper inn - jeg trur jaggu meg dette blir bra!

Kommentar

• andersmm
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Aug 2006
                    • 5764

Jeg er superklar for 2015-sesongen. Bring it on. Har ingen illusjoner om at dette er året vi tar the double, men jeg har tro på at vi kommet til å mønstre et lag som slår fra seg og klarer å lokke flere tilskuere til Åråsen. Jeg håper mest av alt at vi kan få en sesong a la 2005, da man gjorde det greit sportslig uten en masse hodeløse signeringer og samtidig skapte entusiasme på Romerike.
                    "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

Kommentar

• _Jonern
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Jan 2004
                      • 4397

Det som virkelig kan bli forskjellen og redningen i år er et LSK som folk kanskje blir mer glad i. Litt som i gamledager. Spillere med (altfor) høye lønninger og middels prestasjoner er borte. Man blir jo mer fornøyd og glad over f.eks en Lundemo som dominerer, enn en spiller som tjener 3 mill i året. Det er ingenting som gleder mer enn et hardtarbeidende lag uten primadonnaer som faktisk presterer. Kanskje man klarer å gjenvinne litt publikum f.eks på det. Så gjenstår det selvfølgelig å se om vi klarer å prestere da. Men jeg har faktisk litt trua.
                      ..................

Kommentar

• Kjell.T.Ring
                        Poll St. Ring
                        --==FORUMRUNKER==--
                        • Dec 2005
                        • 11796

LSK har anka. Håper ikke vi får mer trekk nå Jeg nekter å tro at NFF gir etter...
                        Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

Kommentar

• AG-3
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Jul 2006
                          • 1081

Tung start.. Og godt nyttår til NøFF også.

Kommentar

• tullebukk
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Nov 2006
                            • 5446

Lurer på hvem som har gjort nff oppmersome på feil tall jeg , jeg veit svaret og hun har slutta ..

Kommentar

• xeR
                              Seniormedlem
                              --==FORUMRUNKER==--
                              • Jan 2004
                              • 11206

Opprinnelig skrevet av tullebukk
                              Lurer på hvem som har gjort nff oppmersome på feil tall jeg , jeg veit svaret og hun har slutta ..
                              duuu er kul som vet..
                              Det er bedre å væra døv enn vålenga.

Kommentar

• Rønnern
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Nov 2003
                                • 6690

Bare få informere om at Oldermannslauget får besøk av Torgeir Bjarmann nå førstkommende fredag. Sjelden mulighet til å få informasjon rett fra kilden i stedet for via tullebukk 😉

Altså førstkommende fredag kl. 19.00 på Åråsen
                                Mvh Ronnie "The Runner"
                                LSK for alltid

Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

Kommentar

• tullebukk
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Nov 2006
                                  • 5446

HVis Scheie og hennes folk hadde forhørt seg litt, så hadde LSK vært innenfor. Denne meldingen fikk jeg av noen som står klubben veldig nært og har en god fot innenfor klubben..

Kommentar

• Marit
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • May 2010
                                    • 885

Det bekymrer meg at man har klart å sende inn feil tall, uansett om det har skjedd med vilje eller pga. inkompetanse. Gjør ikke akkurat at jeg klarer å tro på at klubben har dette under kontroll.
                                    Andas in och andas ut
                                    Orkar jag så orkar du

Kommentar

• tullebukk
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Nov 2006
                                      • 5446

Jeg driter egentlig i hvem som har gjort hva,,,, i morgen bestiller jeg sesongkort noe jeg ikke hadde tenkt i år....... Oppfordrer alle andre til å gjøre det samme..

Kommentar

• GIFKanari
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Apr 2009
                                        • 8243

"It's only cheating if you get caught".

Al Bundy.

Kommentar

• plantemiddel
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Feb 2012
                                          • 820

Poengtrekk er økonomisk straff mer enn noe annet. Kjekk måte å straffe en klubb med dårlig økonomi.

Kommentar

Working...