Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
parodien ruller videre. På et tidspunkt tror man at nå NÅ kan ikke klubben synke dypere, da svarer de, om og om igjen, et rungende "JA!!! Vi kan grave oss dypere ned i gjørma".
Inkompetansen viser stadig nye nivåer, er det rart man elsker denne klubben?
Det jeg sitter igjen med her, er LSK har ført opp høyere egenkapital (eiendomsmassen) enn man faktisk har, etter å ha lest dagens rb.no, og det faktum at det er gjort mange nye låneopptak på den samme eiendomsmassen, såkalt refinansiering gjennom de siste 12 årene. Noen som begynner å se et mønster her?
Skal jeg kjøpe sesongkort?
Ja, kan like gjerne bruke penga på det som å sponse folk i Østen som bruker barn til å lage billige varer til oss her i Vesten. Til helvete skal vi uansett alle sammen.
Også øredøvende stille overalt om trening , den begynner vel i dag?
Har stått om den på Facebook. Der har det også blitt publisert noen videoer med intervju med folk i administrasjonen mm. Eneste kanalen det har kommet noe av vesentlig ut av den siste måneden.
Det stemmer nok at det er han. Runar nevner at han har spilt i tyskland før. Står på Wikipedia at den karen har vært i freiburg på lån fra 2012-2013. Liten, rask og teknisk. 10er som er best bak spiss eller på kant. Erstatter for PVM.
Videre er klubber som sabadell og recreativo(som han også har vært i (lån 2012-2014) små klubber i andredivisjon og er på ca. tippeliga nivå. Kult. Håper han imponerer.
Så bra ut den timen jeg var på treninga ,, kvikk spiller nmed herlig teknikk... Dro av 3 mann og shippa ballen i mål i spilldelen til aplaus fra de andre spillerne.... Nigerianern så også veldig bra sterk og rask på midtbanen.
Så bra ut den timen jeg var på treninga ,, kvikk spiller nmed herlig teknikk... Dro av 3 mann og shippa ballen i mål i spilldelen til aplaus fra de andre spillerne.... Nigerianern så også veldig bra sterk og rask på midtbanen.
Hvem er denne nigerianeren? Trodde vi bare skulle ha en spiss på prøvespill. Er dette en midtbanespiller?
Kommentar