LSK anno 2015
Collapse
X
-
Kommentar
-
Denne Gecov virker utrolig spennende, og kan fort være det rivjernet vi trenger for å gi Lundemo enda mer kreativ frihet framover på banen. Deilig å se at vi også ser etter spillere i denne delen av Europa, selv om dette forslaget vel kom direkte fra Riise.
Han har representert det tsjekkiske landslaget på alle nivåer (eneste a-landskamp fra start i 3-0 tapet mot Norge i 2011). Spilte fast for den tsjekkiske storheten Slovan Liberec før han ble solgt til Fulham. Fikk riktignok kun to kamper i England, men virker å ha hatt en positiv karriere etter dette med unntak av at han nå har ryket i tottene med treneren og dermed blitt frigitt. Seks kamper for Gent i løpet av de ca. to månedene han var der og deretter kaptein for Slavia Praha
Tsjekkias Kasey Wehrmann ut fra Youtube-videoen i ryktetråden. Gleder meg til å se ham knuse Kjartansson ut i reklameskiltene!
Silly season er akkurat den vitamininnsprøytningen manisk depressive fuglasupportere trenger. Juhu!Kommentar
-
Med tanke på at det kommer inn et par sentrale midtbanespillere i tillegg til spanjolen kan kanskje 433 også være et alternativ? Har ikke fulgt Runar i Island så vet ikke om han er trofast til 4231 eller varierer litt med tanke på hvilke spillere som er tilgjengelige.Kommentar
-
Bjarmann har bekreftet at Krogstad kommer. Det som står igjen er ryddighet rundt utdanningskomp. Det vil gå i orden.Kommentar
-
Med tanke på at det kommer inn et par sentrale midtbanespillere i tillegg til spanjolen kan kanskje 433 også være et alternativ? Har ikke fulgt Runar i Island så vet ikke om han er trofast til 4231 eller varierer litt med tanke på hvilke spillere som er tilgjengelige.Kommentar
-
Virker som noen rundt RBK tror at Lundemo er på vei dit...? I så fall foretrekker jeg IFK og mindre penger.Kommentar
-
Kommentar
-
Jeg registerer med glede at Gecov imponerer, men for meg virker det som om han er veldig lik mannen vi allerede mer eller mindre har sikra oss, Margeirsson. Spesielt etter hva Kristinsson sa etter første trening. Å finne den fullverdige erstatteren til Johan er den virkelige nåla i høystakken, og vi bør nok forberede oss på at det går ut over spillestilen, selv med all den gode offensive kraften vi har.Kommentar
-
Jeg registerer med glede at Gecov imponerer, men for meg virker det som om han er veldig lik mannen vi allerede mer eller mindre har sikra oss, Margeirsson. Spesielt etter hva Kristinsson sa etter første trening. Å finne den fullverdige erstatteren til Johan er den virkelige nåla i høystakken, og vi bør nok forberede oss på at det går ut over spillestilen, selv med all den gode offensive kraften vi har.Kommentar
-
Jeg synes, dersom han blir, at vi har den perfekte 10eren for et 4231-system i Lundemo. Smart i bevegelsene, målfarlig, dynamisk, god i presset og kreativ. Rett og slett bedre enn PVM i omtrent alle spillets aspekter. Et sentralt "blokk" med Gecov-Margeirrson bør også kunne bety enda mer offensiv frihet for typer som Fofana, Lundemo og Friday. Denne stilen passer også godt med det Runar har sagt om at vi skal være mer direkte...................Kommentar
-
Kommentar