Men vi skal vel ha inn noen på offensiv midtbane, om jeg forsto Bjarman rett. Om vi heller bestemmer oss for å bruke Lundemo der, er det plutselig plass til Gecov. Det er jo definitivt en plass Lundemo kan mestre. Om Gecov holder høy kvalitet og er innenfor våre økonomiske rammer synes jeg det høres ut som en veldig god løsning. Alternativet er at vi leiter videre etter en direkte erstatter for PVM, og det er jo ikke gitt at vi finner det vi søker. Mulig PVM også sier ja til budet han har fått så får man spørre seg selv hva som ser best ut av:
Gecov-Johan
--Lundemo--
..eller..
Lundemo-Johan
------Petter-----
For min del tenker jeg at alternativ 1 er mer attraktivt. Mye fordi det gir oss mer fleksibilitet. Med Petter så er det gitt at han tar den fremste posisjonen.
Dette forutsetter selvfølgelig at jeg har tolket Bjarman rett og vi leiter etter en erstatter for PVM. Om vi ikke gjør det, så er jeg enig i at vi ikke behøver Gecov.
Gecov-Johan
--Lundemo--
..eller..
Lundemo-Johan
------Petter-----
For min del tenker jeg at alternativ 1 er mer attraktivt. Mye fordi det gir oss mer fleksibilitet. Med Petter så er det gitt at han tar den fremste posisjonen.
Dette forutsetter selvfølgelig at jeg har tolket Bjarman rett og vi leiter etter en erstatter for PVM. Om vi ikke gjør det, så er jeg enig i at vi ikke behøver Gecov.
Kommentar