LSK anno 2015

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Folke
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jun 2008
    • 5955

Opprinnelig skrevet av GIFKanari
    Sollie bekrefter, antagelser er alle tabbers mor:

http://www.rb.no/LSK_leder_kaller_po...-43-10233.html
    Feil eller ikke feil i regnskapet, dette blir for dumt.. Her slipper folk unna med svindel, korrupsjon osv. Men ett godkjent regnskap skal plutselig føre til poengtrekk og ikke minst året etter. Noen må gå!

Kommentar

• OptimistFugl
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Apr 2008
      • 462

Opprinnelig skrevet av Folke
      Feil eller ikke feil i regnskapet, dette blir for dumt.. Her slipper folk unna med svindel, korrupsjon osv. Men ett godkjent regnskap skal plutselig føre til poengtrekk og ikke minst året etter. Noen må gå!
      Utrolig at nff ikke ser problemet med trippelrolle til Rune Nordhaug. Hva er poenget med en ankeinstans om det er de samme folkene? Er jo et diktatur verdig, men det er vel ingen bombe når det gjelder nff.
      Ironisk nok har Nordhaug tittelen Seksjonsleder for klubbstøtte.

Kommentar

• tullebukk
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2006
        • 5446

Opprinnelig skrevet av OptimistFugl
        Utrolig at nff ikke ser problemet med trippelrolle til Rune Nordhaug. Hva er poenget med en ankeinstans om det er de samme folkene? Er jo et diktatur verdig, men det er vel ingen bombe når det gjelder nff.
        Ironisk nok har Nordhaug tittelen Seksjonsleder for klubbstøtte.
        mangler bare at han er medlem i klanen nå så er det komplett.

Kommentar

• Oldtimer
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Feb 2011
          • 316

"Fantastisk" at alle anser SEG SELV for å være kvalifiserte, ingen selvkrittikk å spore i intervjuet (ikke overraskende).

Det er vel juridisk kompetanse i styret i LSK. Noe som kan gjøres?

Kommentar

• Wanker
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Aug 2005
            • 637

Opprinnelig skrevet av Oldtimer
            Det er vel juridisk kompetanse i styret i LSK. Noe som kan gjøres?
            Hjelper ikke å være erfaren jurist, NFF følger jo sine egne regler uansett.
            Hunter S. Thompson:

There is an ancient Celtic axiom that says ‘Good people drink good beer.’ Which is true, then as now.
            Just look around you in any public barroom and you will quickly see: Bad people drink bad beer. Think about it.

Kommentar

• tullebukk
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Nov 2006
              • 5446

Hva om vi får underskrift av Jim Solbakken på papirene.

Kommentar

• bjarmann
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Sep 2005
                • 2989

Har det noen gang skjedd før at et lag har starta i minus i den øverste divisjonen? Ikke akkurat overraskende at NFF setter ned foten først når det er oss det gjelder. Kall meg gjerne paranoid. Trippelrollen til Nordhaug sier vel det meste om den gjengen der. Tifo mot møkkagjengen i NFF bør lages ASAP til første seriekamp
                I år så tar vi alt

Kommentar

• McGuffy
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Jan 2004
                  • 5102

Søpla startet vel med -2 i 1995.

Kommentar

• Børge
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Sep 2013
                    • 2559

Ja ja, da er det kun mulighet til å få 89 poeng i 2015. Burde holde lenge.
                    Sint og tverr på felt N

Kommentar

• Oldtimer
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Feb 2011
                      • 316

nettavisen.no har heldigvis trøst

Statistisk hadde ikke ett minus betydd noe i forhold til plassering!

Kommentar

• Klimtkongen
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Sep 2014
                        • 424

Det her må klubben ta på egen kappe. Nytter ikke skylde på NFF og at ikke NFF oppdager feilen med en gang er ikke formildende.

Kommentar

• mats
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Mar 2008
                          • 621

Med Petter ute, og på vei til drammen kan dette bli laget

Origi
                          BHR-Marius-Kippe-Stian
                          ---Johan-Island-----
                          Cyril--Marius--Fofana
                          -------En spiss------

Origi
                          BHR-Marius-Kippe-Stian
                          ---Johan-Marius-----
                          Cyril--Ohi--Fofana
                          ---Spiss----

Om denne gutten fra Nigeria kommer, evt kan kompisen til riise gå inn for Island. Men tviler på at han kommer.

Kommentar

• HSft
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Dec 2004
                            • 6099

Håper vi finner penger til Cyril, men det er vel langt fra sikkert.

Tipper vi ser Friday som spiss.

Kommentar

• joacim
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • May 2009
                              • 559

hva tenker folk rundt Erling i 2015? kommer han til å fortsette som spiss? blir han brukt som kantspiller? backup? med både Pelle og Friday, som reine spisser, så kan vel kanskje Erling spille kant? dette er bare Teorier - vil gjerne vite hva folk tenker
                              Styremedlem 2016

Kommentar

• Kjell.T.Ring
                                Poll St. Ring
                                --==FORUMRUNKER==--
                                • Dec 2005
                                • 11796

Opprinnelig skrevet av joacim
                                hva tenker folk rundt Erling i 2015? kommer han til å fortsette som spiss? blir han brukt som kantspiller? backup? med både Pelle og Friday, som reine spisser, så kan vel kanskje Erling spille kant? dette er bare Teorier - vil gjerne vite hva folk tenker
                                Det viktigste med Erling er at han blir brukt riktig. Vil vi unngå at motstanderen står høyt trur jeg han Foffen og eventuelt Cyril vil straffe motstanderen hardt. På hjemmebane vil jeg nok (og egentlig uansett i den formasjonen) gå for Friday som spiss da han er god på hodet og har langt bedre nærteknikk. Han kan også spille feilvendt.

Erling som supersub ut i fra det han beviste i fjor. Starter han å score er han uunværlig.
                                Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

Kommentar

• mats
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Mar 2008
                                  • 621

Ser gjerne Erling som kant på bortebane. Ikke sikkert vi kan spille med både Cyril og Fofen på kantene da.

Kommentar

• mrognan
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Aug 2008
                                    • 847

Opprinnelig skrevet av HSft
                                    Håper vi finner penger til Cyril, men det er vel langt fra sikkert.
                                    Inkl. bonuser o.l. så har vi vel sikkert 1 mill tilgjengelig fra lønnsposten PVM i budsjettet. Det skulle vel holde til overgangen. Kanskje noen eksterne ønsker å bidra med noe av lønna den første sesongen. Tror dette løser seg om Runar og Bjarmann ønsker å signere han.
                                    Morten

Kommentar

• _Jonern
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Jan 2004
                                      • 4397

Er det for mye å håpe på Rex, Gecov og Cyril? Selv tror jeg det, men da hadde vi faktisk hatt et meget sterkt lag, og alle brikker på plass!
                                      ..................

Kommentar

• Ginola
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Jul 2010
                                        • 549

Offensivt må vi ha flere spillere. De vi har er alle usikre kort, og med skader/karantener i tillegg har vi problemer. Jeg tror vi kan forvente oss en spiller eller to på lån. TB har hintet om det, og slik stallen og økonomien er satt sammen pr i dag har vi ikke så mye valg.

Vi må ha investorhjelp dersom vi vil hente Cyril. Men hvordan slår de nye investorreglene inn der? Her må det finnens kreative løsninger om investorene skal kunne få penger igjen for investeringene. Modellen vi har benyttet til nå med investorene er slik jeg har forstått nå ulovlig, takket være Platini.

Skulle også ønske at vi fikk fornyet kontrakten til Fofana som snart er Bosman. Fullstendig krise om også han skal gå på billigsalg eller gratis.

Kommentar

• _Jonern
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Jan 2004
                                          • 4397

Opprinnelig skrevet av Ginola
                                          Offensivt må vi ha flere spillere. De vi har er alle usikre kort, og med skader/karantener i tillegg har vi problemer. Jeg tror vi kan forvente oss en spiller eller to på lån. TB har hintet om det, og slik stallen og økonomien er satt sammen pr i dag har vi ikke så mye valg.

Vi må ha investorhjelp dersom vi vil hente Cyril. Men hvordan slår de nye investorreglene inn der? Her må det finnens kreative løsninger om investorene skal kunne få penger igjen for investeringene. Modellen vi har benyttet til nå med investorene er slik jeg har forstått nå ulovlig, takket være Platini.

Skulle også ønske at vi fikk fornyet kontrakten til Fofana som snart er Bosman. Fullstendig krise om også han skal gå på billigsalg eller gratis.
                                          Er vel ikke værre enn at investorene gir penger i gave til klubben og at man inngår et gentlemen's agreement mellom klubb og investor. Forholdet mellom LSK og investorene er vel såpass bra at det bør være mulig. Men ikke vet jeg. Kommer vel noen kreative løsninger på denne nye regelen tenker jeg.
                                          ..................

Kommentar

Working...