LSK anno 2015
Collapse
X
-
Ironisk nok har Nordhaug tittelen Seksjonsleder for klubbstøtte.Kommentar
-
Utrolig at nff ikke ser problemet med trippelrolle til Rune Nordhaug. Hva er poenget med en ankeinstans om det er de samme folkene? Er jo et diktatur verdig, men det er vel ingen bombe når det gjelder nff.
Ironisk nok har Nordhaug tittelen Seksjonsleder for klubbstøtte.Kommentar
-
Hunter S. Thompson:
There is an ancient Celtic axiom that says ‘Good people drink good beer.’ Which is true, then as now.
Just look around you in any public barroom and you will quickly see: Bad people drink bad beer. Think about it.Kommentar
-
Har det noen gang skjedd før at et lag har starta i minus i den øverste divisjonen? Ikke akkurat overraskende at NFF setter ned foten først når det er oss det gjelder. Kall meg gjerne paranoid. Trippelrollen til Nordhaug sier vel det meste om den gjengen der. Tifo mot møkkagjengen i NFF bør lages ASAP til første seriekampI år så tar vi altKommentar
-
Det her må klubben ta på egen kappe. Nytter ikke skylde på NFF og at ikke NFF oppdager feilen med en gang er ikke formildende.Kommentar
-
Med Petter ute, og på vei til drammen kan dette bli laget
Origi
BHR-Marius-Kippe-Stian
---Johan-Island-----
Cyril--Marius--Fofana
-------En spiss------
Origi
BHR-Marius-Kippe-Stian
---Johan-Marius-----
Cyril--Ohi--Fofana
---Spiss----
Om denne gutten fra Nigeria kommer, evt kan kompisen til riise gå inn for Island. Men tviler på at han kommer.Kommentar
-
hva tenker folk rundt Erling i 2015? kommer han til å fortsette som spiss? blir han brukt som kantspiller? backup? med både Pelle og Friday, som reine spisser, så kan vel kanskje Erling spille kant? dette er bare Teorier - vil gjerne vite hva folk tenkerStyremedlem 2016Kommentar
-
Erling som supersub ut i fra det han beviste i fjor. Starter han å score er han uunværlig.Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Inkl. bonuser o.l. så har vi vel sikkert 1 mill tilgjengelig fra lønnsposten PVM i budsjettet. Det skulle vel holde til overgangen. Kanskje noen eksterne ønsker å bidra med noe av lønna den første sesongen. Tror dette løser seg om Runar og Bjarmann ønsker å signere han.MortenKommentar
-
Offensivt må vi ha flere spillere. De vi har er alle usikre kort, og med skader/karantener i tillegg har vi problemer. Jeg tror vi kan forvente oss en spiller eller to på lån. TB har hintet om det, og slik stallen og økonomien er satt sammen pr i dag har vi ikke så mye valg.
Vi må ha investorhjelp dersom vi vil hente Cyril. Men hvordan slår de nye investorreglene inn der? Her må det finnens kreative løsninger om investorene skal kunne få penger igjen for investeringene. Modellen vi har benyttet til nå med investorene er slik jeg har forstått nå ulovlig, takket være Platini.
Skulle også ønske at vi fikk fornyet kontrakten til Fofana som snart er Bosman. Fullstendig krise om også han skal gå på billigsalg eller gratis.Kommentar
-
Offensivt må vi ha flere spillere. De vi har er alle usikre kort, og med skader/karantener i tillegg har vi problemer. Jeg tror vi kan forvente oss en spiller eller to på lån. TB har hintet om det, og slik stallen og økonomien er satt sammen pr i dag har vi ikke så mye valg.
Vi må ha investorhjelp dersom vi vil hente Cyril. Men hvordan slår de nye investorreglene inn der? Her må det finnens kreative løsninger om investorene skal kunne få penger igjen for investeringene. Modellen vi har benyttet til nå med investorene er slik jeg har forstått nå ulovlig, takket være Platini.
Skulle også ønske at vi fikk fornyet kontrakten til Fofana som snart er Bosman. Fullstendig krise om også han skal gå på billigsalg eller gratis...................Kommentar
Kommentar