Huh?
LSK anno 2015
Collapse
X
-
Hentet fra "Nyhetstråden":
http://www.nettavisen.no/sport/fotba...422770544.html
Sørlendingen returnerer til Bergen.
Kenneth Udjus forlater Åråsen til fordel for Brann.
Nettavisen vet at keeperen signerer for bergenserne i løpet av tirsdag kveld. Kun få detaljer gjenstår før avtalen er klar, og 31-åringen vil gå gratis til bergensklubben.
Må si at jeg straks veldig skeptisk til dekningen på keeperplassen nå.Sint og tverr på felt NKommentar
-
Ja. Er også redd for at Arnold ikke holder seg skadefri hele sesongen. Men Udjus eller Faye Lund er for meg nesten ett fett. Udjus har selvsagt rutinen, men gjør så mye rare ting at jeg faen meg er mer nervøs med han i mål enn en unggutt. Hvis vi får brukt lønna hans på f.eks en høyrekant så er jeg mer happy med det..................Kommentar
-
Ja. Er også redd for at Arnold ikke holder seg skadefri hele sesongen. Men Udjus eller Faye Lund er for meg nesten ett fett. Udjus har selvsagt rutinen, men gjør så mye rare ting at jeg faen meg er mer nervøs med han i mål enn en unggutt. Hvis vi får brukt lønna hans på f.eks en høyrekant så er jeg mer happy med detSint og tverr på felt NKommentar
-
I talent er det nok riktig å rangere Ødegaard foran Christensen og til slutt Faye Lund. Imidlertid er Faye Lund eldst, fulgt av Christensen og så Ødegaard. Så du har nok rett i at forskjellen på de tre ikke er all verden per dags dato. Og det er vel bare Ødegaard som er skadefri av de tre, så uten en erstatter inn, er det han som blir reserve mot Start. Som et av de største talentene vi har i klubben er det uansett bra at Ødegaard er forholdsvis tett på A-stallen allerede nå.Kommentar
-
De færreste lag i Tippeligaen har økonomi til å ha to gode rutinerte keepere i stallen, og i hvertfall ikke vi. Odd har kun en på 18 og en på 19. Skal vi få frem egne keepertalenter igjen så er vi nødt til å satse på dem. Kommer riktignok til å være noe nervøs hvis Christensen må steppe inn allerede i år, men synes uansett det er riktig, og spennende...................Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Ser i andre tråder at endel folk synes det er rart at Pelle aldri nevnes av Kristinsson i forbindelse med spissplassen, og heller ikke når det gjelder høyre kant. Dette er jeg enig i. Osvold nevnes jo til og med enda mindre... Begge scorer for 2.laget, bl.a. i treningsmatchen mot "2010" som vel endte 9-1 til Fugla 2. Der scoret vel både Osvold og Pelle flere hver.
Når både Kristinsson og andre i LSK snakker om skader så nevnes alt for sjeldent at Nordermoen er på vei tilbake fra skade. De unnlot å nevne hans navn i fjor også da han var skadet...
Når man ramser opp stort sett alle i stallen, så burde man ikke unnlate å nevne noen få navn.Kommentar
-
For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!Kommentar
-
Kommentar