LSK anno 2015

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • BroganTrundler
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Jul 2014
    • 665

    Gi alt-garanti? Hvis dette er alt spillerne har å gi så blir det OBOS i 2016.

    Kommentar

    • fjacob82
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Sep 2005
      • 1507

      Våre 2 nye islendinger har så langt ikke vist noe som gjør meg overbevist om at de bør få spilletid fremfor andre...
      Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
      *Brasseberget*

      Kommentar

      • reka
        Seniormedlem
        --==FORUMRUNKER==--
        • Aug 2005
        • 13277

        Opprinnelig skrevet av fjacob82
        Våre 2 nye islendinger har så langt ikke vist noe som gjør meg overbevist om at de bør få spilletid fremfor andre...
        Lurer på om man lager et slags program ala "skjult kamera"? må være en grov spøk? Dette er spillere som vil slite i 3 div.

        Kommentar

        • Folke
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Jun 2008
          • 5955

          Lenge til det blir mulig å signere nye spillere, ikke at det hjelper når vi ser nivået på det som blir signert. Men ikke for sent å gjøre endringer på formasjon, spillestil, valg av posisjoner og ikke minst velge de beste spillerne. Hva kan gjøres? Noe må gjøres!

          Kommentar

          • holmiz
            The kjøkken-kanariz
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Apr 2006
            • 6064

            LSK anno 2015 er en jævla føkkings barnehage, både sportslig og økonomisk. Ikke er det penger i kassa, styrer raljerer og leker stolleken med en promille på 2, ikke vinner vi kamper, ikke er det pent å se på, og det topper seg for meg når vi har sutretryner som twitrer "klippekort" som takk for at de må sitte på benken og lære seg dette her med fotball. Bortsett fra at vi snubla oss til en cupfinale-seier i 2007, så har det bare vært sorgen å følge dette laget etter at Uwe ble pælma på dør. Det eneste som fortsatt imponerer meg er hvor ubrukelige folk blir til å spille fotball straks de får på seg drakta vår, forøvrig kanskje noe av det eneste de har holdt på med på heltid nærmest hele livet (fotball altså).

            Helvete, hvor jævlig vanskelig er det å få en gjeng på 11 mann til å yte sitt beste og være maks skjerpa i 2*45 minutter 1-2 ganger i uka?

            Helt greit at det blir Obos til neste år, for dette er blir for dumt.
            Hilsen Anders

            Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
            Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namn

            Kommentar

            • Tittil
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Apr 2009
              • 341

              Anita Bjerke, er vel den eneste profesjonelle lederen i klubben , og som i tillegg har levert. Hvem skal holde orden på den skakkjørte skuta når hun går? Sportsdirektøren derimot har styrets tillit, selvom om han knapt har noen akseptable resultater å vise til i tiden han har sittet. Spillerne som hentes inn, styrker aldri laget, men er og forblir benkeslitere. Det som har eksistert av ekstraordinære talenter har blitt solgt til andre norske klubber. I tillegg er han totalt usynlig utenfor Åråsens vegger. Det produktet som leveres på banen er langt fra noen magnet for publikum. Alt handler kun om å overleve økonomisk og håpe på at man overlever. Sportslige visjoner og målsetninger er totalt mangelvare, og media har overhodet ingen interesse for klubben. Det virker ikke som noen forstår at forballkubber lever av oppmersomhet, som skapes gjennom sportselige resultater og evne til å "selge" klubben gjennom media. Man tror at alt ordner seg bare man kommer i økonomisk balanse. Tror man glemmer at et event nedrykk vil skape en ny økonomisk krise, som blir svært vanskelig å komme ut av. Jeg er ikke overbevist om at OBOS-ligaen vil være endestasjon medreturbillett til TL.

              Kommentar

              • fjacob82
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Sep 2005
                • 1507

                ser på gialt.no at finnur var en av utfordrerne til banens beste. Tydelig at jeg har en helt annen oppfatning av hans innsats igår enn størstedelen av publikumet.
                Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
                *Brasseberget*

                Kommentar

                • Klimtkongen
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Sep 2014
                  • 419

                  Nytt mulig bananskall å skli på mot Mjøndalen. Det kan vi rett og slett ikke tillate at skjer. Vi kan simpelthen ikke sette oss i en situasjon der vi har 2-3 poeng før kamp 6, 7 og 8 mot Enga, RBK og Molde og en vanskelig bortekamp 16.mai i runde 9.

                  Vi har, utrolig nok, klart å sette oss i en situasjon der kampen mot Mjøndalen faktisk er den viktigste kampen på mange år. Vinner vi ikke her så er det rett og slett krise.

                  Kommentar

                  • Tittil
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Apr 2009
                    • 341

                    Da kan man ikke tillate seg å glippe defensivt som man pleier å gjøre i nesten hver kamp. Et annet spørsmål, hvem skal score mål?

                    Kommentar

                    • _Jonern
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Jan 2004
                      • 4380

                      Her trenger vi tøffe Lillestrøm gutter som står opp i krigen. Finspill kan man glemme mot et lag som Mjøndalen, og den tilstanden vi er i. Inn med Rexhepi og Kippe i midten. Håper Bonke blir klar også. Kunne faktisk tenke meg Wilhjalmsson fra start og. Han er en tøffing som fort setter mulighetene han får. Man så det på det feilaktige offside målet hans. Tror det kan løsne med en scoring for han.
                      ..................

                      Kommentar

                      • G-Man
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Sep 2011
                        • 3201

                        Opprinnelig skrevet av fjacob82
                        ser på gialt.no at finnur var en av utfordrerne til banens beste. Tydelig at jeg har en helt annen oppfatning av hans innsats igår enn størstedelen av publikumet.
                        Ta det med ro, Fjacob - du skal tillates å ha feil iblant du også

                        Kommentar

                        • knut
                          Make knut Great Again
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Dec 2006
                          • 9461

                          Opprinnelig skrevet av _Jonern
                          Her trenger vi tøffe Lillestrøm gutter som står opp i krigen. Finspill kan man glemme mot et lag som Mjøndalen, og den tilstanden vi er i. Inn med Rexhepi og Kippe i midten. Håper Bonke blir klar også. Kunne faktisk tenke meg Wilhjalmsson fra start og. Han er en tøffing som fort setter mulighetene han får. Man så det på det feilaktige offside målet hans. Tror det kan løsne med en scoring for han.
                          Fordel for oss at Sundli er ute med karantene. Han er den som har imponert meg mest hos bruntrøyen. Kriger som tar en støyt for laget, aka det vi har 0 av hos oss.

                          Kommentar

                          • gullfuglen
                            Medlem
                            Hoffnarr
                            • Oct 2010
                            • 64

                            Opprinnelig skrevet av knut
                            Fordel for oss at Sundli er ute med karantene. Han er den som har imponert meg mest hos bruntrøyen. Kriger som tar en støyt for laget, aka det vi har 0 av hos oss.
                            Frode "Even" Kippe?

                            Kommentar

                            • G-Man
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Sep 2011
                              • 3201

                              Opprinnelig skrevet av knut
                              Fordel for oss at Sundli er ute med karantene. Han er den som har imponert meg mest hos bruntrøyen. Kriger som tar en støyt for laget, aka det vi har 0 av hos oss.
                              To islendinger?

                              Kommentar

                              • knut
                                Make knut Great Again
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Dec 2006
                                • 9461

                                Opprinnelig skrevet av gullfuglen
                                Frode "Even" Kippe?
                                Sett 3 Mjøndalen kamper. Sundli har vært god.

                                Sett 4 LSK kamper. Ingen har vært gode. Kippe har vært treig.

                                Sånn har det altså blitt; jeg er glad for at en Mjøndalspiller, knapt noen veit hvem er, er ute mot oss. Jiiiha.

                                Opprinnelig skrevet av G-Man
                                To islendinger?
                                Hittil kunne de likesågodt vært franske.

                                Kommentar

                                • Frode D. Homb
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Dec 2003
                                  • 982

                                  Frykter for fremtiden til Sportsklubben. Brann sliter i første, den gamle aristokraten FFK, og oppkomlingene Hønefoss og mange andre lag sliter også. Hvorfor skal vi klare oss noe bedre enn disse laga dersom vi rykker ned?

                                  Forrige gang vi rykka ned var i 66 og da var vi mange år i 3. divisjon.

                                  Vi trenger unge, progressive og fremoverrettede folk i styre og stell. Å velge eldre folk til å styre klubben, behøver ikke nødvendigvis være så dumt, men litt ungt blod og visjoner, er heller ikke så dumt.

                                  Få igang LSK-posten og vekk til live engasjementet igjen. Nyhetsbrev er vel og bra på mail, men å få litt papir i postkassa, er ikke så dumt. Da får folka på Romerike noe i hånda fra klubben. De får noe fysisk til forskjell fra digitalt innhold. Klubben har snart jubileum også, da bør klubben få ut en historiebok om LSK.

                                  Kommentar

                                  • reka
                                    Seniormedlem
                                    --==FORUMRUNKER==--
                                    • Aug 2005
                                    • 13277

                                    Gamle gubber bryr seg om fortiden, ikke fremtiden.

                                    Kommentar

                                    • knut
                                      Make knut Great Again
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Dec 2006
                                      • 9461

                                      Trur noen må steppe opp å ta ansvar.

                                      Ikke på en generisk "gialt.no/blø for drakta"-måte, men med å skape bedre samhold og relasjoner innad i, og rundt laget; øke forståelsen for de felles mål og verdier spillergruppa måtte ha (hvis de har noen) og hvordan i så fall disse mål og verdier skal nås, og så må man få dyrka fram en kultur hvor lagets beste settes i fokus; hvor man jobber sammen og for hverandre - i en symbiose med fokus på egenutvikling, ikke bare ferdighetsmessig, men også på andre plan.

                                      Pdd virker alt litt tilfeldig, fra mitt ståsted utad. Men det kan hende jeg bare prater piss.

                                      Kommentar

                                      • Bibaboy
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Mar 2008
                                        • 712

                                        Endelig - Jeg sier endelig fordi det tok 4 kamper før gutta ga oss publikum og supportere det de har lovet. Jeg tenker da selvsagt på "gi alt" garantien. Mot Mjøndar`n så ga gutta faktisk absolutt alt. Det tok riktignok litt tid, men nå de først bestemte seg så var det en fryd å se på vår hardtarbeidende LSK. Vi vinner fortjent 4-1 riktignok med litt flaks og dyktighet av Origi på stillingen 2-1, men dette var fortjent. Vi er oppofrende i spillestilen. vi jobber som et kollektiv og vi gir aldri motstanders ballfører tid. Jobber vi slik mot Søpla på søndag så så blir det 3 nye poeng og plata får 11 nye medlemmer.
                                        Med en slik inngang til denne kampen så er det ingen unnskylding for ikk å møte på kamp. Alle mann til Åråsen. Vi skal lage pinneved av søpla.

                                        Har forøvrig et spørsmål til KFL? Hvorfor synges ikke denne sangen?

                                        Melodi: OL floka.
                                        Vi tenner på vålenga kjerke, så hopper vi opp og ned
                                        Vi tenner på vålenga kjerke , og alle kan bli med.
                                        Vi heller bensin på kjerkegølvet og Rekdal tenner på.
                                        Kjerka går til helvete og det gjør enga å.

                                        #Magiskstemning
                                        Fugla Forever

                                        Kommentar

                                        • Klimtkongen
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Sep 2014
                                          • 419

                                          6 poeng etter 6 kamper.

                                          Nå venter RBK (b), Molde (h), Sarpsborg (b - 16.mai) Bodø/Glimt (h) og Godset (b).

                                          Tipper det blir 0 mot RBK, 0 mot Molde, 0 eller 1 mot Sarpsborg, 3 mot B/G og 0 mot Godset.

                                          Vi er nok neppe ute av nedrykkstriden i løpet av mai. Men det bør i alle fall ikke bli noen stor luke heller, så lenge vi vinner mot Bodø. Mjøndalen virker det som har løpt litt fra seg. Sandefjord og Tromsø virker ikke så veldig gode og det gjør heller ikke Bodø. Aalesund har i alle fall fått bra uttelling etter å ha byttet trener og er kanskje litt på vei oppover.

                                          Kommentar

                                          Working...