Origi er god. Arnesen kommer seg. Kippe er dårligere enn på lenge. BHR likeså. Ringstad er ikke tilbake der han var. Andersson er treigere og dårligere enn i fjor, ukjent årsak. Fofana er ikke helt på ennå... Men er da godkjent. De tre på høyra er bra nok. Islendingen på midten har jeg ikke bestemt meg på, han forran er ikke god nok. Erling er vår nest beste etter Origi, så kommer Friday. SKM får også godkjent. Pelle får ikke det. Og Bonke kommer etterhvert.
Detta var min evaluering over det Runar har å rutte med...
Men hvem av våre spillere føler jeg ville forbedra RBK? Origi og Fofana.
Hvem av våre spillere føler jeg ville forbedra typ Odd? Origi, Fofana, kanskje Friday, kanskje Erling, om de fungerte som de skulle.
Hvem av våre spillere føler jeg ville forsterka typ Mjøndalen? Origi, kanskje Ringstad/SKM, uansett Fofana, Friday, Erling. Kanskje BHR og.
Terningkast fysjamejjen.
Detta var min evaluering over det Runar har å rutte med...
Men hvem av våre spillere føler jeg ville forbedra RBK? Origi og Fofana.
Hvem av våre spillere føler jeg ville forbedra typ Odd? Origi, Fofana, kanskje Friday, kanskje Erling, om de fungerte som de skulle.
Hvem av våre spillere føler jeg ville forsterka typ Mjøndalen? Origi, kanskje Ringstad/SKM, uansett Fofana, Friday, Erling. Kanskje BHR og.
Terningkast fysjamejjen.
Kommentar