LSK anno 2015

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • andersmm
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Aug 2006
    • 5764

Jævla kylling-uttalelse fra Halvorsen. Hvorfor skal vi holde på å stryke en gjeng barter medhårs. Det er vel ingen som holder med LSK som har noe til overs for RBK? Føler Sollie er langt mer i takt med Lillestrøm-supportere enn Halvorsen, som faktisk sender en uforbeholden unnskyldning til Trøndelag for uttalelser som er godt innafor. Uten at noen har bedt om det en gang! Herregud. Det verste er jo at Sollie har rett. De har jo en kultur for syting og klaging til dommer som ingen andre lag matcher. Sælnes er skikkelig god han, men han er jo en sutrepikk støpt i skjea til Riseth og Dorsin. Og filming er jo en gammel trøndersk tradisjon.
    "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

Kommentar

• holmiz
      The kjøkken-kanariz
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Apr 2006
      • 6064

Jo, men nå må vi ikke tråkke noen på tæra. Fotball er tross alt bare følelser.
      Hilsen ledelsen i LSK.
      Hilsen Anders

Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
      Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namn

Kommentar

• Xavi
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • May 2008
        • 1275

Skivebom fra Halvorsen, ingenting mer å si om det.
        Syvende generasjons Lillestrømling. LSK er i blodet.
        Anders, Tidligere styremedlem KFL

Kommentar

• Fuglamannen
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Aug 2011
          • 543

BIG miss, latterlig. Enough said. Det blir også et punkt på styremøte... What a joke

Kommentar

• _Jonern
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Jan 2004
            • 4397

Ja takk til folk som stikker fram huet og slenger litt kontroversielle meldinger her og der. Det blir ofte PR av sånt, og så lenge det ikke innebærer "økonomisk krise" så er det noe vi definitivt trenger. All pr=god pr. Sollie kan like gjerne være vår mann i media hele tiden. I hvertfall en som tør å si hva han mener og ikke er gørr kjedelig støtt, som resten.
            ..................

Kommentar

• Grusom B
              Generalissimo Bellisimo
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Nov 2003
              • 6248

Dette er så jævla flaut av Halvorsen. Hvem er viktigst? Sponsorer eller supportere? Jeg driter i hva som er hyggelig og sympatisk, jeg vil ha ledere som sier sannheten og gjerne gjør det på en Lillestrømsk måte (les Nordlie, Hoff, Førtoft). Bart er en sutrete møkkagjeng, og at de vant fair play-tullet er bare nok et eksempel på hvorfor nff ikke kan tas seriøst på noe nivå. Strålende lag, ja visst, men det betyr ikke at de ikke er hevet over kritikk når den er fortjent.
              Ni principe ni rey...

D10S!

Kommentar

• Klimtkongen
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Sep 2014
                • 424

Kommentaren er fullstending innafor og unnskyldning er fullstendig latterlig. At Halvorsen tar diskusjonen i Nettavisens kommentarfelt er jo på tryne. Man kommuniserer ikke internt i styret gjennom kommentarfelt på Nettavisen.

Kommentar

• flisbyen
                  Utestengt
                  • Sep 2010
                  • 305

FRYKTELIG dårlig ledelse av LSK-formannen. Fortjener reprimande av årsmøtet sitt.

Kommentar

• Kroktåa
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Feb 2015
                    • 2962

Opprinnelig skrevet av flisbyen
                    FRYKTELIG dårlig ledelse av LSK-formannen. Fortjener reprimande av årsmøtet sitt.
                    Jeg er så jævlig enig. Det er to forstemmende poenger i denne saken:

1. Solli utviser manglende dømmekraft når han raljerer over fotball-ting som ikke har med LSK å gjøre på Twitter. Jeg er enig med ham i sak, men som nestleder i styret kan han ikke opptre på den måten. Twitter og andre sosiale medier er ikke den private sfære. Gult kort!

2. Halvorsen utviser en total mangel på dømmekraft når han diskuterer og prosederer Solli og hans Twitter-melding i offentligheten på den måten. Det viser at han dessverre er fullstendig uskikket som styreleder. Interne styresaker tar man i styret. Rødt kort!

Så, her har vi en styreformann som for resten av Fotball-Norge, supporterne og ikke minst sponsorene, har blottlagt at han er inkompetent til å lede LSK. Pinleig er bare fornavnet.

Denne saken avdekker også en sjokkerende mangel på kommunikasjon internt i styret hos LSK. At formannen og nestformannen debatterer dette i mediene er – ja, sjokkerende!

Her Halvorsen ta konsekvensen, og trekke seg. Alt annet er uakseptabelt. Jeg har ikke fornyet mitt sesongkort, og kommer ikke til å gjøre det heller, før den klovnen er ute av styret.

Kommentar

• runarM
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Jan 2004
                      • 566

Forny sesongkort ditt, meld deg inn i klubben og gå på årsmøtet, din gamle gneldrebukk.
                      runarM

Kommentar

• Grusom B
                        Generalissimo Bellisimo
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Nov 2003
                        • 6248

I'll second that: Trekk deg, din klovn. Vi er LSK, og vi sier faen ikke unnskyld om noen synes vi er nesevise.

Igjen, kudos til Sollie. Trengs sånne folk som kan sette litt farge på oss.
                        Ni principe ni rey...

D10S!

Kommentar

• knut
                          Make knut Great Again
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Dec 2006
                          • 9537

Halvorsen har nok fått med seg at'n bomma grovt, og Sollie har sikkert fått med seg at han har fansen i ryggen (Frihet for Sollie v2).

Ferdig snart med denna bølgen i vannglasset ell?

Kommentar

• plantemiddel
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Feb 2012
                            • 820

Som vanlig fortsetter slike meningsfulle diskusjoner frem til neste seier i en obligatorisk kamp.

Kommentar

• Fridtjof
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Feb 2005
                              • 2120

Jeg synes det er på sin plass med en motvekt etter den siste ukens debatt. Det er ingen verdens tvil om at Halvorsen er en god mann for LSK! Man kan mene hva man vil om akkurat denne saken, men det er en filleting sammenlignet med klubbens virkelige utfordringer.

At folk som Grusom B mener han bør trekke seg på bakgrunn av dette, vitner bare om hvor lite enkelte forstår av hvilken situasjon klubben var, og til en viss grad fremdeles er, i.
                              Ingen kanarifugl skal noen gang bære drakt nummer 18 etter Legenden!

Kommentar

• Rune
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Aug 2008
                                • 1229

Opprinnelig skrevet av Fridtjof
                                Jeg synes det er på sin plass med en motvekt etter den siste ukens debatt. Det er ingen verdens tvil om at Halvorsen er en god mann for LSK! Man kan mene hva man vil om akkurat denne saken, men det er en filleting sammenlignet med klubbens virkelige utfordringer.

At folk som Grusom B mener han bør trekke seg på bakgrunn av dette, vitner bare om hvor lite enkelte forstår av hvilken situasjon klubben var, og til en viss grad fremdeles er, i.
                                Så lenge Halvorsen er kreditorenes mann så bør han være vår mann, men enkelte vil vel si at it's better to burn out than to fade away.
                                "Wax on, wax off!" (Mr. Miyagi, 1984)

Kommentar

• Børge
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Sep 2013
                                  • 2559

Jeg tror Halvorsen har forstått at unnskyldning ikke var noe smart trekk. Han skal i hvertfall ikke gå pga en slik sak - det er en tullete påstand. Da begynner man virkelig å snakke om tegneserie-tilstander.

Tror alle har lært av saken. Bare å legge den død og bli ferdig med det.

PS: ja, jeg synes unnskyldning, svaret i kommentarfeltet og uttalelsene i media var håpløse. Det betyr bare ikke at man skal gnåle om det til sesongstart og lage saken enda større. Owe Halvorsen er en god mann for Sportsklubben selv om dette ble noe klønete.
                                  Sint og tverr på felt N

Kommentar

• Kroktåa
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Feb 2015
                                    • 2962

Opprinnelig skrevet av Børge
                                    Jeg tror Halvorsen har forstått at unnskyldning ikke var noe smart trekk. Han skal i hvertfall ikke gå pga en slik sak
                                    Det er ikke på grunn av "unnskyldningen" til RBK at Halvorsen bør trekke seg. Det er fordi hans håndtering og reaksjon vitner om 1. mangel på kommunikasjon mellom ham og nestlederen og 2. sviktende dømmekraft ved at han i det hele tatt prosederer en slik sak i media, i stedet for å ta det på tomannshånd eller i styret.

Opprinnelig skrevet av Børge
                                    begynner man virkelig å snakke om tegneserie-tilstander.
                                    Du snakker om å kaste stein i glasshus!

Kommentar

• holmiz
                                      The kjøkken-kanariz
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Apr 2006
                                      • 6064

Opprinnelig skrevet av Kroktåa
                                      Det er ikke på grunn av "unnskyldningen" til RBK at Halvorsen bør trekke seg. Det er fordi hans håndtering og reaksjon vitner om 1. mangel på kommunikasjon mellom ham og nestlederen og 2. sviktende dømmekraft ved at han i det hele tatt prosederer en slik sak i media, i stedet for å ta det på tomannshånd eller i styret.
                                      Tommel opp!

Opprinnelig skrevet av Kroktåa

Du snakker om å kaste stein i glasshus!
                                      Tommel ned.
                                      Hilsen Anders

Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
                                      Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namn

Kommentar

• Grusom B
                                        Generalissimo Bellisimo
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Nov 2003
                                        • 6248

Opprinnelig skrevet av Fridtjof

Folk som meg??? Denne må du nesten forklare. Tror du vet godt at jeg vet hvor prekær ståa var/er, og at kommentarene mine, som kom rett etter uttalelsene, er litt tongue in cheek og spontane/impulsive. Jeg skal imidlertid ikke legge skjul på at jeg ikke kjenner altfor godt til Halvorsen, og har jeg gjort ham urett så er det kjedelig. Men folk som meg? Den kunne du holdt deg for god til. Det er sånn man sier om Per Sandberg eller Cowboy-Laila.
                                        Ni principe ni rey...

D10S!

Kommentar

• Fridtjof
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Feb 2005
                                          • 2120

Tolk det som du vil. Når folk som deg - oppegående folk - skriver at hendelser som dette er så problematiske at en leder som til de grader styrer skuta på rett kjøl, likevel diskvalifiseres til jobben, så synes jeg det er bekymringsverdig.
                                          Ingen kanarifugl skal noen gang bære drakt nummer 18 etter Legenden!

Kommentar

Working...