Jævla kylling-uttalelse fra Halvorsen. Hvorfor skal vi holde på å stryke en gjeng barter medhårs. Det er vel ingen som holder med LSK som har noe til overs for RBK? Føler Sollie er langt mer i takt med Lillestrøm-supportere enn Halvorsen, som faktisk sender en uforbeholden unnskyldning til Trøndelag for uttalelser som er godt innafor. Uten at noen har bedt om det en gang! Herregud. Det verste er jo at Sollie har rett. De har jo en kultur for syting og klaging til dommer som ingen andre lag matcher. Sælnes er skikkelig god han, men han er jo en sutrepikk støpt i skjea til Riseth og Dorsin. Og filming er jo en gammel trøndersk tradisjon.
LSK anno 2015
Collapse
X
-
Jo, men nå må vi ikke tråkke noen på tæra. Fotball er tross alt bare følelser.
Hilsen ledelsen i LSK.Hilsen Anders
Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namnKommentar
-
Kommentar
-
Ja takk til folk som stikker fram huet og slenger litt kontroversielle meldinger her og der. Det blir ofte PR av sånt, og så lenge det ikke innebærer "økonomisk krise" så er det noe vi definitivt trenger. All pr=god pr. Sollie kan like gjerne være vår mann i media hele tiden. I hvertfall en som tør å si hva han mener og ikke er gørr kjedelig støtt, som resten...................Kommentar
-
Dette er så jævla flaut av Halvorsen. Hvem er viktigst? Sponsorer eller supportere? Jeg driter i hva som er hyggelig og sympatisk, jeg vil ha ledere som sier sannheten og gjerne gjør det på en Lillestrømsk måte (les Nordlie, Hoff, Førtoft). Bart er en sutrete møkkagjeng, og at de vant fair play-tullet er bare nok et eksempel på hvorfor nff ikke kan tas seriøst på noe nivå. Strålende lag, ja visst, men det betyr ikke at de ikke er hevet over kritikk når den er fortjent.Ni principe ni rey...
D10S!Kommentar
-
Kommentaren er fullstending innafor og unnskyldning er fullstendig latterlig. At Halvorsen tar diskusjonen i Nettavisens kommentarfelt er jo på tryne. Man kommuniserer ikke internt i styret gjennom kommentarfelt på Nettavisen.Kommentar
-
1. Solli utviser manglende dømmekraft når han raljerer over fotball-ting som ikke har med LSK å gjøre på Twitter. Jeg er enig med ham i sak, men som nestleder i styret kan han ikke opptre på den måten. Twitter og andre sosiale medier er ikke den private sfære. Gult kort!
2. Halvorsen utviser en total mangel på dømmekraft når han diskuterer og prosederer Solli og hans Twitter-melding i offentligheten på den måten. Det viser at han dessverre er fullstendig uskikket som styreleder. Interne styresaker tar man i styret. Rødt kort!
Så, her har vi en styreformann som for resten av Fotball-Norge, supporterne og ikke minst sponsorene, har blottlagt at han er inkompetent til å lede LSK. Pinleig er bare fornavnet.
Denne saken avdekker også en sjokkerende mangel på kommunikasjon internt i styret hos LSK. At formannen og nestformannen debatterer dette i mediene er – ja, sjokkerende!
Her må Halvorsen ta konsekvensen, og trekke seg. Alt annet er uakseptabelt. Jeg har ikke fornyet mitt sesongkort, og kommer ikke til å gjøre det heller, før den klovnen er ute av styret.Kommentar
-
I'll second that: Trekk deg, din klovn. Vi er LSK, og vi sier faen ikke unnskyld om noen synes vi er nesevise.
Igjen, kudos til Sollie. Trengs sånne folk som kan sette litt farge på oss.Ni principe ni rey...
D10S!Kommentar
-
Som vanlig fortsetter slike meningsfulle diskusjoner frem til neste seier i en obligatorisk kamp.Kommentar
-
Jeg synes det er på sin plass med en motvekt etter den siste ukens debatt. Det er ingen verdens tvil om at Halvorsen er en god mann for LSK! Man kan mene hva man vil om akkurat denne saken, men det er en filleting sammenlignet med klubbens virkelige utfordringer.
At folk som Grusom B mener han bør trekke seg på bakgrunn av dette, vitner bare om hvor lite enkelte forstår av hvilken situasjon klubben var, og til en viss grad fremdeles er, i.Ingen kanarifugl skal noen gang bære drakt nummer 18 etter Legenden!Kommentar
-
Jeg synes det er på sin plass med en motvekt etter den siste ukens debatt. Det er ingen verdens tvil om at Halvorsen er en god mann for LSK! Man kan mene hva man vil om akkurat denne saken, men det er en filleting sammenlignet med klubbens virkelige utfordringer.
At folk som Grusom B mener han bør trekke seg på bakgrunn av dette, vitner bare om hvor lite enkelte forstår av hvilken situasjon klubben var, og til en viss grad fremdeles er, i."Wax on, wax off!" (Mr. Miyagi, 1984)Kommentar
-
Jeg tror Halvorsen har forstått at unnskyldning ikke var noe smart trekk. Han skal i hvertfall ikke gå pga en slik sak - det er en tullete påstand. Da begynner man virkelig å snakke om tegneserie-tilstander.
Tror alle har lært av saken. Bare å legge den død og bli ferdig med det.
PS: ja, jeg synes unnskyldning, svaret i kommentarfeltet og uttalelsene i media var håpløse. Det betyr bare ikke at man skal gnåle om det til sesongstart og lage saken enda større. Owe Halvorsen er en god mann for Sportsklubben selv om dette ble noe klønete.Sint og tverr på felt NKommentar
-
Du snakker om å kaste stein i glasshus!Kommentar
-
Det er ikke på grunn av "unnskyldningen" til RBK at Halvorsen bør trekke seg. Det er fordi hans håndtering og reaksjon vitner om 1. mangel på kommunikasjon mellom ham og nestlederen og 2. sviktende dømmekraft ved at han i det hele tatt prosederer en slik sak i media, i stedet for å ta det på tomannshånd eller i styret.
Tommel ned.Hilsen Anders
Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namnKommentar
-
At folk som Grusom B mener han bør trekke seg på bakgrunn av dette, vitner bare om hvor lite enkelte forstår av hvilken situasjon klubben var, og til en viss grad fremdeles er, i.Ni principe ni rey...
D10S!Kommentar
-
Tolk det som du vil. Når folk som deg - oppegående folk - skriver at hendelser som dette er så problematiske at en leder som til de grader styrer skuta på rett kjøl, likevel diskvalifiseres til jobben, så synes jeg det er bekymringsverdig.Ingen kanarifugl skal noen gang bære drakt nummer 18 etter Legenden!Kommentar
Kommentar