LSK anno 2015

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • krisbj
    Medlem
    Møteplager
    • Dec 2009
    • 95

    #21
    De har en ny potensiell hovedsponsor, men avtalen har noen ulemper. LSK vurderer derfor om de heller vil gå for #vierlsk også til neste år

    Kommentar

    • BD
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Feb 2006
      • 1422

      #22
      Opprinnelig skrevet av krisbj
      De har en ny potensiell hovedsponsor, men avtalen har noen ulemper. LSK vurderer derfor om de heller vil gå for #vierlsk også til neste år
      Jeg snakker neppe bare for meg selv, når jeg sier at LSK kan regne med å få inn mye mindre cash på #vierlsk neste år. Mange har dykket dypt ned i lommebøkene på grunn av klubbens situasjon i år. Det går ikke i lengden.

      Fortsett gjerne med #vierlsk, men vi må ha inn ny hovedsponsor!

      Kommentar

      • xeR
        Seniormedlem
        --==FORUMRUNKER==--
        • Jan 2004
        • 11206

        #23
        Opprinnelig skrevet av BD
        Jeg snakker neppe bare for meg selv, når jeg sier at LSK kan regne med å få inn mye mindre cash på #vierlsk neste år. Mange har dykket dypt ned i lommebøkene på grunn av klubbens situasjon i år. Det går ikke i lengden.

        Fortsett gjerne med #vierlsk, men vi må ha inn ny hovedsponsor!
        Du snakker nok på vegne av ganske mange. Tror LSK gjør det lurt i å anse #vierlsk som en Ad hoc aksjon..
        Det er bedre å væra døv enn vålenga.

        Kommentar

        • Ola
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Dec 2003
          • 1651

          #24
          Om vi går inn i 2015-sesongen uten hovedsponsor vil jeg kategorisere vår markedsdirektør som inkompetent. Markedet er helt sikkert vanskelig vil noen mene, men sannheten er at det aldri er brukt mer penger på PR, marketing og sponsing enn i dag. Så godt som samtlige klubber i våre to øverste divisjoner klarer å tegne avtale med hovedsponsor.

          Kommentar

          • plantemiddel
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Feb 2012
            • 806

            #25
            Man kan også stille store spørsmål ved hvorfor de ikke greide det i 2014, uansett beløpet på den de måtte ha gjort avtale med. Hadde folk gitt mindre penger til #VIERLSK om klubben hadde hatt en hovedsponsor? Jeg tviler på det.

            Kommentar

            • Uwes disippel
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Apr 2006
              • 6039

              #26
              Opprinnelig skrevet av plantemiddel
              Man kan også stille store spørsmål ved hvorfor de ikke greide det i 2014, uansett beløpet på den de måtte ha gjort avtale med. Hadde folk gitt mindre penger til #VIERLSK om klubben hadde hatt en hovedsponsor? Jeg tviler på det.
              Jeg er 110% sikker at man ikke hadde vært i nærheten av dagens innsamlede sum om man hadde hatt en hovedsponsor. De hadde nok greit å få på plass en i løpet av sesongen i år, men da hadde de ødelagt #vierlsk.

              Kommentar

              • plantemiddel
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Feb 2012
                • 806

                #27
                Skjønner ikke hva som er uforenelig med en hovedsponsor og en innsamlingsaksjon. Ikke søpla heller.

                Kommentar

                • Totti21
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Mar 2004
                  • 3499

                  #28
                  Opprinnelig skrevet av plantemiddel
                  Skjønner ikke hva som er uforenelig med en hovedsponsor og en innsamlingsaksjon. Ikke søpla heller.
                  Spennende å se hva de gjør om de klarer målet sitt, da plassen som DNB har nå vel er reservert for innsamlingsaksjonen når målet var nådd. Kan man be om en refund?

                  Nei, det er ingen grunn til at man ikke kan gjøre begge deler. Kanskje bruke en mindre plass på drakta til #VIERLSK eller få opp en ny vegg med sponsorer 2015.

                  Kommentar

                  • Fuglamannen
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Aug 2011
                    • 543

                    #29
                    Håper for guds skyld at de jobber hardt med å finne en hovedsponsor, #vierlsk er bra, for all del, men de kan ikke kjøre den på nytt med like stort trykk. Da blir det mer "bli en sponsor du også, støtt lsk".

                    Kommentar

                    • heidar
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Sep 2004
                      • 2128

                      #30
                      Opprinnelig skrevet av Ola
                      Så godt som samtlige klubber i våre to øverste divisjoner klarer å tegne avtale med hovedsponsor.
                      Her er vel hoveddelen av sponsorene lokale banker (Sparebank1). Uten dem hadde det vært ganske tynt over hele fjøla
                      En gang Judas, alltid Judas. 0,1 % av fansen hadde nok en gang rett.

                      Endelig er mørketida over.

                      Kommentar

                      • Tittil
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Apr 2009
                        • 341

                        #31
                        Opprinnelig skrevet av Fuglamannen
                        Håper for guds skyld at de jobber hardt med å finne en hovedsponsor, #vierlsk er bra, for all del, men de kan ikke kjøre den på nytt med like stort trykk. Da blir det mer "bli en sponsor du også, støtt lsk".
                        Det er å tru på julenissen hvis LSK tror "vierlsk" kan opprettholdes med samme trykk som neste år som i år, det blir totalt skivebom.
                        Man MÅ få på plasse en hovedsponsor, men "vierlsk" kan være et godt supplement hvor lojale supportere kan gi 2-500 kr årlig, uten at det svir i lommeboka. En tanke kan være å etablere "vierlsk" som en selvstyrt partner som på lik linje med andre bedrifter kan være å bli en aktiv deltager i sponsorpoolen. Her kan sikkert være noen interessekonflikter ift KLF, men dette bør kunne løses.
                        Last edited by Tittil; 20.08.2014, 12:05. Begrunnelse: Feilskrift

                        Kommentar

                        • krisbj
                          Medlem
                          Møteplager
                          • Dec 2009
                          • 95

                          #32
                          Som nevnt tidligere har vi en ny hovedsponsor klar hvis vi vil. Jeg er nesten helt sikker på at det blir de det ender opp med til slutt. Men de har som sagt en klausul som er litt kinkig.

                          Kommentar

                          • glasgow
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Jan 2007
                            • 1252

                            #33
                            Trodde tiden var over for å budsjettere med usikker inntekt.
                            Vierlsk må neste år absolutt betegnes som det. Folk vrenger ikke lommene to år på rad. Klubben tigger om penger i år. Det går ikke neste år.
                            Man må få på plass en hovedsponsor neste år.

                            Kommentar

                            • LasseN
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • May 2005
                              • 1610

                              #34
                              Opprinnelig skrevet av krisbj
                              Som nevnt tidligere har vi en ny hovedsponsor klar hvis vi vil. Jeg er nesten helt sikker på at det blir de det ender opp med til slutt. Men de har som sagt en klausul som er litt kinkig.
                              Kan du hinte litt om hva denne klausulen er?
                              Type nytt navn på Åråsen (i såfall, delvis akseptabelt hvis det redder økonomien, vi har svelga så mye kameler de siste årene uansett), nye draktfarger (Må enhver gud forby dette!) eller?
                              LasseN

                              Kommentar

                              • Totti21
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Mar 2004
                                • 3499

                                #35
                                Opprinnelig skrevet av krisbj
                                Som nevnt tidligere har vi en ny hovedsponsor klar hvis vi vil. Jeg er nesten helt sikker på at det blir de det ender opp med til slutt. Men de har som sagt en klausul som er litt kinkig.
                                DNB som ikke ønsker at vi skal ha en avtale med Lillestrøm Banken eller andre banker samtidig?

                                Kommentar

                                • rugbar
                                  Seniormedlem
                                  Forumonanist
                                  • Apr 2007
                                  • 152

                                  #36
                                  Opprinnelig skrevet av krisbj
                                  Som nevnt tidligere har vi en ny hovedsponsor klar hvis vi vil. Jeg er nesten helt sikker på at det blir de det ender opp med til slutt. Men de har som sagt en klausul som er litt kinkig.
                                  Røkke og Gjelsten som går inn som eiere, flytter klubben bort til kjeller flyplass og skifter navn til Måsan?

                                  Får vi et funny amrikansk navn, Lillestrøm fighters?

                                  Havner vi inn i imperiet til eierne av man c og new York city og blir hetene Lillestrøm city?

                                  Strømmen storsenter arena.....?

                                  Kommentar

                                  • andersmm
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Aug 2006
                                    • 5764

                                    #37
                                    Stadionnavn regner jeg med.
                                    "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                                    Kommentar

                                    • Kanariz
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • May 2005
                                      • 2507

                                      #38
                                      Opprinnelig skrevet av andersmm
                                      Stadionnavn regner jeg med.
                                      Håper man prøver alt annet før man selger navnet på stadion. Åråsen/Lerkendal/brann stadion/Ullevaal/marienlyst er stadioner i Norge som ikke bør skifte navn. Greit å ikke selge seg helt.

                                      Kommentar

                                      • tullebukk
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Nov 2006
                                        • 5446

                                        #39
                                        sorry men om vi får inn penger på stadion navn er det greit for meg ... Fordi jeg alltid vil si Åråsen uansett..
                                        Last edited by tullebukk; 21.08.2014, 18:48.

                                        Kommentar

                                        • tilt
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Apr 2007
                                          • 813

                                          #40
                                          Kondomeriet stadion
                                          livet er en gamp for de som ikke kan si k
                                          https://twitter.com/#!/KjetiI

                                          Kommentar

                                          Working...