LSK anno 2015

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Kjell.T.Ring
    Poll St. Ring
    --==FORUMRUNKER==--
    • Dec 2005
    • 11796

    Opprinnelig skrevet av andersmm
    Skulle vi uansett gjort det valget ville jeg definitivt se Ringstad som kant og Mikalsen som back.
    Enig i det. Hadde vært spennende å se Stian høyere i banen selv om han er back nå.

    De gangene han kommer seg oppover og får lagt inn er det ofte farlig og han kan jo avslutte selv også. I tillegg har han en galant måte å drible av kanter på uten at det ser ut som at han dribler en gang. Spennende å se om han klarer å passere backer like lett som det ser ut som når han drar av spillere ellers.

    Mye av grunnen til at jeg vil se begge på banen er at begge holder meget bra TL-standard og er trist å se på benken og at de er stabile i prestasjonene ift de yngste gutta.

    Uansett er det umulig å erstatte Moryke så å finne en ny måte å takle venstresiden på er nok noe vi må gjøre ganske snart. Har vært det mest stabile og pålitelige i LSK lenge nå.
    Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

    Kommentar

    • Oddis
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Feb 2006
      • 2744

      Opprinnelig skrevet av Kjell.T.Ring
      Uansett er det umulig å erstatte Moryke så å finne en ny måte å takle venstresiden på er nok noe vi må gjøre ganske snart. Har vært det mest stabile og pålitelige i LSK lenge nå.
      Noen ganger styrkes selve laget når han som gjør ting på egenhånd forsvinner. Da får man mer fokus på et mer oppbyggende spill og det kan noen ganger være enda vanskeligere å spille mot.
      Ingen ambisjoner, optimisme eller entusiasme.

      Kommentar

      • GIFKanari
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Apr 2009
        • 8243

        Hva er egentlig status på de forskjellige som er skadet? Lundemo er vel ute omtrent en måned til, mens det var stipulert rundt to måneder for Ofkir et par uker tilbake. Det ble helt stille rundt Rexhepi etter at han måtte ut mot Lørenskog, og da kan man vel legge på minst en måned på tida som allerede har gått etter den type skade.

        Vilhjalmsson ble det også helt stille rundt, verre enn antatt? Ringstad har jeg bange anelser om at sliter mer enn hva man får inntrykk av, men hva er offisiell status? Brændsrød har det en stund nå ryktes om at er svært nær klar. Knudtzon og Friday skal vel heller ikke ha større problemer enn at de er klare mot Glimt.

        Og forresten, hvor bra er det for LSK at RB har lagt nesten alt som er relatert til klubben bak betalingsmuren?

        Kommentar

        • Ketil Cantona
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Feb 2004
          • 6813

          Opprinnelig skrevet av GIFKanari

          Og forresten, hvor bra er det for LSK at RB har lagt nesten alt som er relatert til klubben bak betalingsmuren?
          RB har jeg boikottet siden de mener jeg må registrere meg... HAT! De skal lire ut hvert eneste øre av deg.

          Kommentar

          • DoubleHi5
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2011
            • 4096

            Opprinnelig skrevet av Ketil Cantona
            RB har jeg boikottet siden de mener jeg må registrere meg... HAT! De skal lire ut hvert eneste øre av deg.
            Snart er vi nok kvitt hele Lortskvetten. En såkalt nyhetsavis som knapt klarer å frembringe annet enn saker om forsvunne katter (eller bikkjer), i tillegg til flere år gamle saker som de lager sensasjonsoverskrifter av flere år senere når saken endelig går for retten, er det ikke mange som vil betale for.

            Det eneste jeg vil savne, er lekkasjene fra LSK-styret. (Eller vil jeg egentlig det...?)
            Elska þetta félag

            Kommentar

            • Kroktåa
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Feb 2015
              • 2937

              Opprinnelig skrevet av Ketil Cantona
              RB har jeg boikottet siden de mener jeg må registrere meg... HAT! De skal lire ut hvert eneste øre av deg.
              Ja, tenk, er det ikke forferdelig at de vil ha betalt for produktet sitt? Akkurat som om de liksom har lønninger og regninger å betale!

              Kommentar

              • Kroktåa
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Feb 2015
                • 2937

                Opprinnelig skrevet av DoubleHi5
                Snart er vi nok kvitt hele Lortskvetten. En såkalt nyhetsavis som knapt klarer å frembringe annet enn saker om forsvunne katter (eller bikkjer), i tillegg til flere år gamle saker som de lager sensasjonsoverskrifter av flere år senere når saken endelig går for retten, er det ikke mange som vil betale for.

                Det eneste jeg vil savne, er lekkasjene fra LSK-styret. (Eller vil jeg egentlig det...?)
                Helt enig. Vi klarer oss fint med flommene av LSK-stoff fra hovedstads- og rikspressen, og TV2, som ikke kan få nok av spennende LSK-stoff å presentere for oss. Gratis, sjølsagt!

                Kommentar

                • mats
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Mar 2008
                  • 621

                  Man må nå betale masse penger for å lese RB nyheter om LSK. Kult for oss som bor et helt annet sted og bare leser om LSK. LOL

                  Kommentar

                  • gilbert
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Nov 2003
                    • 3208

                    Opprinnelig skrevet av GIFKanari
                    Hva er egentlig status på de forskjellige som er skadet? Lundemo er vel ute omtrent en måned til, mens det var stipulert rundt to måneder for Ofkir et par uker tilbake. Det ble helt stille rundt Rexhepi etter at han måtte ut mot Lørenskog, og da kan man vel legge på minst en måned på tida som allerede har gått etter den type skade. Vilhjalmsson ble det også helt stille rundt, verre enn antatt? Ringstad har jeg bange anelser om at sliter mer enn hva man får inntrykk av, men hva er offisiell status? Brændsrød har det en stund nå ryktes om at er svært nær klar. Knudtzon og Friday skal vel heller ikke ha større problemer enn at de er klare mot Glimt.
                    Lundemo kasta krykkene i går, og har noen uker før han kan være klar, mens Moa Ofkir (og Keivan Ghaedamini, med samme skade) nok er ute minst en måned fortsatt. Rexhepi, Brændsrød og Friday (som satt halvskadd på benken mot Sarp) meldes nærmest klare, og den nye "jernmannen" Knudtzon er nok klar mot B/G. Vilhjalmsson og Ringstad er mer usikre, og neppe klare enda, mens Simen Nordermoen satt på benken mot både Molde og S08 og (endelig) spilte samtlige 90 minutter for LSK2 i går kveld, selv om han mangler mye kamptrening etter ett års skademareritt.

                    gilbert

                    Kommentar

                    • Kroktåa
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Feb 2015
                      • 2937

                      Opprinnelig skrevet av mats
                      Man må nå betale masse penger for å lese RB nyheter om LSK. Kult for oss som bor et helt annet sted og bare leser om LSK. LOL
                      Frua argumenterer på nøyaktig samme måte som deg. Bare stikk motsatt. Hun er interessert i lokale nyheter fra distriktet, men stønner over all fotballen som hun får med på kjøpet. Men, i motsetning til deg og et par andre, så har hun ingen problemer med å forstå prinsippet med å betale for et produkt hun ønsker, selv om det innebærer at ikke alt er like interessant for henne. "LOL"

                      Kommentar

                      • RSP
                        Moderator
                        • Aug 2004
                        • 10498

                        Moderatormelding:
                        Tilbake til saken, LSK anno 2015. Usaklige innlegg slettet.

                        Kommentar

                        • gilbert
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Nov 2003
                          • 3208

                          Opprinnelig skrevet av gilbert
                          Vilhjalmsson og Ringstad er mer usikre, og neppe klare enda
                          I torsdagens RB melder Erik Kveen at Ringstad er nesten klar, mens Vilhjalmsson derimot sliter med en lyskeskade som vil ta flere uker (bak Lundemo i skadekøen). Dessverre er også Friday mer usikker, mens Rexhepi og Brændsrød i likhet med Ringstad kan være spilleklare mot B/G.

                          gilbert

                          Kommentar

                          • Kroktåa
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Feb 2015
                            • 2937

                            Opprinnelig skrevet av gilbert
                            I torsdagens RB melder Erik Kveen at Ringstad er nesten klar, mens Vilhjalmsson derimot sliter med en lyskeskade som vil ta flere uker (bak Lundemo i skadekøen). Dessverre er også Friday mer usikker, mens Rexhepi og Brændsrød i likhet med Ringstad kan være spilleklare mot B/G.

                            gilbert
                            B/G bør vi kunne slå uten Friday på bana, han trenger vi desto med mot Godset og Viking. La ham hvile.

                            Kommentar

                            • _Jonern
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Jan 2004
                              • 4380

                              Herlig med 3 seire på rad nå. Til tider meget bra spill og! Perfekt timing å møte godset i neste, nå må vi for faen gå respektløst til verks og stole på egne ferdigheter! Vi er gode nok til å slå hvem som helst!
                              ..................

                              Kommentar

                              • heidar
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Sep 2004
                                • 2128

                                Solid - uvant å se på kamper uten å sitte med hjertet i halsen i 90 minutter. Tre kontrollerte seire i år - skjønner ingenting.

                                Og Fugla rykka opp i England også :-)
                                En gang Judas, alltid Judas. 0,1 % av fansen hadde nok en gang rett.

                                Endelig er mørketida over.

                                Kommentar

                                • Rune
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Aug 2008
                                  • 1229

                                  Bodø/Glimt er vel kanskje ikke noen målestokk, men Finnur og Bonke må være den beste sentrale midtbanen i landet akkurat nå?
                                  "Wax on, wax off!" (Mr. Miyagi, 1984)

                                  Kommentar

                                  • _Jonern
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Jan 2004
                                    • 4380

                                    Opprinnelig skrevet av Rune
                                    Bodø/Glimt er vel kanskje ikke noen målestokk, men Finnur og Bonke må være den beste sentrale midtbanen i landet akkurat nå?
                                    Jepp, men ikke om to uker. Da er det Lundemo - Bonke!
                                    ..................

                                    Kommentar

                                    • Totti21
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Mar 2004
                                      • 3499

                                      Opprinnelig skrevet av _Jonern
                                      Jepp, men ikke om to uker. Da er det Lundemo - Bonke!
                                      Jeg begynner faktisk å tro at det ender med Lundemo ut mot høyre slik som det har fungert sentralt i banen den siste tiden. Spiller jo uansett ikke med en ren høyrekant i Kolstad heller, så tror Lundemo kan bidra vel så mye der, selv om han kanskje er vår beste sentrale midtbanespiller. Med Friday tilbake blir utfordringene med å finne den beste sammensetningen enda større også.

                                      Kan det ende med noe sånt?

                                      --------JA-----Bonke---
                                      Lundemo-Friday-Fofana
                                      ----------EK----------

                                      Samtidig har Margeirsson også hevet seg såpass mye at jeg ikke tar det for gitt at det er han som ryker ut av laget. Jeg bare håper ikke det blir Bonke som ofres.

                                      Kommentar

                                      • andersmm
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Aug 2006
                                        • 5764

                                        Opprinnelig skrevet av Totti21
                                        Kan det ende med noe sånt?

                                        --------JA-----Bonke---
                                        Lundemo-Friday-Fofana
                                        ----------EK----------

                                        Samtidig har Margeirsson også hevet seg såpass mye at jeg ikke tar det for gitt at det er han som ryker ut av laget. Jeg bare håper ikke det blir Bonke som ofres.
                                        Veit ikke om jeg vil ha JA tilbake ned på sentral midtbane. Har jo vært en skikkelig opptur å se ham tilbake i 10er-rollen den siste tida. Forstår egentlig ikke at noen skal kunne spasere inn og ta en plass på midtbane/angrep sånn helt uten videre. Det må enten en skade eller form-dupp til. Kolstad er jo såpass fersk at det fort kan være lurt å ofre ham, men han behøver spilletid også. Han kan bli en fast brikke fra og med neste år om han fortsetter utviklingen. Samtidig hadde det vært fint om også Krogstad og Ofkir fikk være involvert utover sesongen, da de også har vist veldig positive takter.
                                        "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                                        Kommentar

                                        • _Jonern
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Jan 2004
                                          • 4380

                                          Opprinnelig skrevet av Totti21
                                          Jeg begynner faktisk å tro at det ender med Lundemo ut mot høyre slik som det har fungert sentralt i banen den siste tiden. Spiller jo uansett ikke med en ren høyrekant i Kolstad heller, så tror Lundemo kan bidra vel så mye der, selv om han kanskje er vår beste sentrale midtbanespiller. Med Friday tilbake blir utfordringene med å finne den beste sammensetningen enda større også.

                                          Kan det ende med noe sånt?

                                          --------JA-----Bonke---
                                          Lundemo-Friday-Fofana
                                          ----------EK----------

                                          Samtidig har Margeirsson også hevet seg såpass mye at jeg ikke tar det for gitt at det er han som ryker ut av laget. Jeg bare håper ikke det blir Bonke som ofres.
                                          Er ekstremt mye man kan gjøre faktisk! Vanskelig å sette sammen den beste løsningen her. Men kanskje det viktigste for meg er at Johan fortsetter der han er nå. For det første så har han vært knallgod i den rollen, og for det andre så er jeg enig med de som mener at han sinker spillet litt unødvendig fra den dype rollen.

                                          Bonke - Lundemo
                                          Ofkir - Johan - Fofana
                                          Knudtzon

                                          Kan være den beste sammensetningen etter min mening, når alle er tilbake. En helt vanvittig løpskraft sentralt på midten, hvor begge også har bra pasningsspill, fart og kreativitet. De to har nesten alt. Foran der har vi fart og teknikk på begge kantene og ikke minst på topp med Erling. Så har vi smartnessen og teknikken til Johan der oppe. Ser meget lovende ut. Friday synes jeg ikke er et klart førstevalg ennå. Han har mye å gå på taktisk/vurderinger med ball. Finnur er det værre å sette ut, han har hevet seg mye. Det samme med Kolstad. Blir uansett spennende å se fremover. Synes stallen ser jævlig sterk ut nå!
                                          ..................

                                          Kommentar

                                          Working...