LSK anno 2015

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Leif A
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Dec 2003
    • 3962

    Litt feil å gi skylda for alt som er galt på "Gi alt-garantien" vel?
    Problemet er ikke garantien. Problemet er at klubben ikke følger opp. Verken administrativt, ledelsesmessig erller sportslig. Hadde alle spillerne faktisk gitt alt hadde klubben vært høyere på tabellen. Da hadde vi ikke vært ute av cupen.

    Problemet er at "noen" har skrevet ut en sjekk som ikke sn kjeft i klubben er interessert i å stå inne for.







    (Og kom ikke drassende med BHR, han var langt unna å gi alt i flere kamper, ikke kun mot Haugesund)
    Knurr...

    Kommentar

    • MortenA
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Apr 2007
      • 3439

      "Gi alt-garantien" er vel noe markedsavdelingen har kommet opp med? Sannsynligvis de samme hodene som kom opp med GULL i sin tid.

      Kan umulig tenke meg at dette er noe Runar eller Torgeir har satt seg ned og brukt hjernekraft på.
      Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

      Kommentar

      • Oddis
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Feb 2006
        • 2744

        Opprinnelig skrevet av Børge
        LSK anno 2015 har åpnet opp garderoben etter kamp. Det synes jeg er helt suverent! Media kommer tettere på og klubben åpner seg opp på det området. Er vel eneste klubben som har gjort det hittil?
        Mjøndalen gjorde vel noe lignende i starten av sesongen, men vi er vel første laget som har gjort det etter et tap. Det står det respekt av!
        Ingen ambisjoner, optimisme eller entusiasme.

        Kommentar

        • 307
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Mar 2007
          • 358

          Dette har jeg vært inne på tidligere også. Noen har etterlyst visjoner og hvordan klubben skal sees utenifra. Klubben tok litt tak og laget Gi alt garantien med en video med Kristinsson og kampplakater hvor spillere utaler at jeg skal gi alt. Greit nok dette, men så har vi dette forumet da. Problemet er at dette blir brukt mot spillere for alt det er verdt. Kristinsson blir kritisert for intervjuene at han er for snill. Spillerne for at de ikke gir alt. men hva mener dere er å Gi Alt? Er det å gå i hver takling med lemmene som innsats eller løpe alt man orker fra første minutt hele tiden?

          Kommentar

          • Folke
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Jun 2008
            • 5955

            Opprinnelig skrevet av 307
            Dette har jeg vært inne på tidligere også. Noen har etterlyst visjoner og hvordan klubben skal sees utenifra. Klubben tok litt tak og laget Gi alt garantien med en video med Kristinsson og kampplakater hvor spillere utaler at jeg skal gi alt. Greit nok dette, men så har vi dette forumet da. Problemet er at dette blir brukt mot spillere for alt det er verdt. Kristinsson blir kritisert for intervjuene at han er for snill. Spillerne for at de ikke gir alt. men hva mener dere er å Gi Alt? Er det å gå i hver takling med lemmene som innsats eller løpe alt man orker fra første minutt hele tiden?
            Vise følelser er en god start.. Tap = sinne/skuffelse og seier = glede. Man er vokst opp med en klubb som ALLE hatet, nå er det ingen som bryr seg. Likegyldighet er klubbens verste fiende.

            Kommentar

            • MortenA
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Apr 2007
              • 3439

              Med Gi-Alt mener jeg spillerne bør være fornøyde med egen innsats etter 90 min. Hvis de føler at de har gjort sitt aller beste, så har de gitt alt. Hvis de går i garderoben med tanker om at de kunne gjort mer, så har de ikke gitt alt.

              Å gi alt betyr at de ikke har mer å yte. Bensintanken er tom.
              Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

              Kommentar

              • knut
                Make knut Great Again
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Dec 2006
                • 9461

                Opprinnelig skrevet av 307
                Dette har jeg vært inne på tidligere også. Noen har etterlyst visjoner og hvordan klubben skal sees utenifra. Klubben tok litt tak og laget Gi alt garantien med en video med Kristinsson og kampplakater hvor spillere utaler at jeg skal gi alt. Greit nok dette, men så har vi dette forumet da. Problemet er at dette blir brukt mot spillere for alt det er verdt. Kristinsson blir kritisert for intervjuene at han er for snill. Spillerne for at de ikke gir alt. men hva mener dere er å Gi Alt? Er det å gå i hver takling med lemmene som innsats eller løpe alt man orker fra første minutt hele tiden?
                Forumet er kvadratroten til alt som et gæli i Lillestrøm Sportsklubb.

                "Gi alt garantien" var, som du er inne på, alright med Kristinsson på førsten der:

                "Jai kjenne igjen en stemning i lufta" osv. Helt innafor. Men så var det det å følge opp da.

                "Gi alt" er iaff å ikke velge enkleste utvei og sette rævva til. Det har det bare blitt mer og mer av i det siste, og å ryke for Strømmen i cupen og uavgjort mot et Sandefjord som hadde tidenes formkurve er i seg selv så begredlig at garantien allerede har spilt fallitt.

                Men er fornøyd med hvordan vi ligger ann i serien jeg ass. Resultatene til Kristinsson teller jo uansett ikke før i sesong 3.
                Last edited by knut; 16.07.2015, 10:27.

                Kommentar

                • Børge
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Sep 2013
                  • 2558

                  Å gi alt, er en selvfølgelighet at en fotballspiller skal gjøre. Det er en garanti for en selvfølgelighet.
                  Sint og tverr på felt N

                  Kommentar

                  • LS89
                    Kamptrådkongen
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Apr 2013
                    • 3380

                    Der var Fofana borte.

                    LSK er blitt en klubb ingen bryr seg om, vi er fattige og er fornøyd med å unngå nedrykk. Spiller kamp nr 1000 som ingen bryr eller har hørt noe om. En trener som er så ufattelig tam å passiv, som ser nedover i stedet for oppover på tabellen.

                    Velkommen OBOS 2016

                    Kommentar

                    • Trooond
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Mar 2015
                      • 1039

                      Det er noen gode unggutter som kan få sjansen nå. Men man må vel legge om stilen, og få til mer kollektivt?

                      Kommentar

                      • maurakanari
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Jul 2005
                        • 637

                        Snart er det under 4000 på kampene. Ingen profiler som er morsomme å se spille, slik bla ujah og nosa var. Før har vi hatt Korén, mifsud, Kristinsson , solbakken, Røsler, Powell osv. Nå har vi en gjeng som er på det jevne. Gode unggutter ? Hvem? De re middelmådige tippeligaspillere uten X-factor. Nå er vi nødt til å få inn noen som kan gå rett inn på laget, ellers blir dette en syltynn høstsuppe.
                        VI ER LILLESTRØØM, LILLESTRØØM SK, VI ER NORGES BESTE LAG, JA VISST FAEN ER VI DET!!

                        Kommentar

                        • Kroktåa
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Feb 2015
                          • 2937

                          Opprinnelig skrevet av maurakanari
                          Snart er det under 4000 på kampene. Ingen profiler som er morsomme å se spille, slik bla ujah og nosa var. Før har vi hatt Korén, mifsud, Kristinsson , solbakken, Røsler, Powell osv. Nå har vi en gjeng som er på det jevne. Gode unggutter ? Hvem? De re middelmådige tippeligaspillere uten X-factor. Nå er vi nødt til å få inn noen som kan gå rett inn på laget, ellers blir dette en syltynn høstsuppe.
                          Bullshit! Vi har Ringo, bare et lite steg unna kampformen. Vi har Ofkir, Friday. Bonke har potensialet, for ikke å snakke om Lundemo, Erling når han har gode spillere rundt seg, Pelle nærmer seg det store gjennombruddet.

                          Hva fan ER det med fuglafans som ustanselig skal drive å drite i reiret? Er det en avreagering for ikke på denge kona, eller noe sånt?

                          Kommentar

                          • Rune
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Aug 2008
                            • 1229

                            Har vel mulighet til å spille med Diamant på midten nå?

                            andersson
                            lundemo-bonke
                            finnur

                            ser ikke så verst ut?
                            "Wax on, wax off!" (Mr. Miyagi, 1984)

                            Kommentar

                            • maurakanari
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Jul 2005
                              • 637

                              Men eller tru hva du vil, men disse er ikke i nærheten av de nevnte ovenfor. Mange var det på kampen sist ? 4300? I Nordlie-sesongen hadde vi nesten 9000 i snitt. Ikke engang kampene mot enga trekker fullt hus. Det har med tabellplassering, profiler, og engasjement fra trener, ledere og gjøre. Det og være fuglafan har vært en prøvelse de siste, tja, 6 åra. I tillegg spiller de drit kjedelig fotball, frem og tilbake. Tar ingen sjanser ved å legge igjen én eller to mann på topp ved corner imot. En defensiv trener som er fornøyd med 0-0 mot bunnlaget, og ser nedover på tabellen. Vi må selge de beste spillerne vært år for og ikke gå konkurs, mens RBK kan bla opp 8 mill for en norsk spiller. Man blir rett og slett oppgitt over og aldri blande seg inn i kampen om europacup-spill, som kunne gitt kroner i kassa.
                              VI ER LILLESTRØØM, LILLESTRØØM SK, VI ER NORGES BESTE LAG, JA VISST FAEN ER VI DET!!

                              Kommentar

                              • Kroktåa
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Feb 2015
                                • 2937

                                Interessant at du trekker inn Nordlie-sesongen. De fleste av oss skjønner at nedturen for klubben begynte med nettopp Nordlie-sesongen. Eller, rettere sagt, den skammelige sparkinga av Uwe. Uten den, og den halseløse og fullstendig feilslåtte satsinga de neste to-tre sesongene, hadde mye sett annerledes ut i dag.

                                Nå ligger vi der vi ligger, vi har de spellera og den treneren vi har, og dette ser ikke så ille ut. At RBK betaler det hvite ut av øya for en norsk middelmådighet kan ikke settes opp mot at Bjarmann klarte å vri 3,5 mill ut av et salg av en spiller som hadde gått gratis om noen få uker.

                                Kommentar

                                • maurakanari
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Jul 2005
                                  • 637

                                  I Nordlie hadde vi hvertfall en trener som var interessant for media. En som slo hjul etter kampanje foran fansen. Det handler om engasjement , by på seg selv. Sparkinga av Røsler var det værste i klubbens historie. Jeg synes også å få 3.5 mill for fofana er greit, men det handler om at folk er lei, blitt likegyldig til om lsk taper...
                                  VI ER LILLESTRØØM, LILLESTRØØM SK, VI ER NORGES BESTE LAG, JA VISST FAEN ER VI DET!!

                                  Kommentar

                                  • Kroktåa
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Feb 2015
                                    • 2937

                                    Opprinnelig skrevet av maurakanari
                                    I Nordlie hadde vi hvertfall en trener som var interessant for media. En som slo hjul etter kampanje foran fansen. Det handler om engasjement , by på seg selv. Sparkinga av Røsler var det værste i klubbens historie. Jeg synes også å få 3.5 mill for fofana er greit, men det handler om at folk er lei, blitt likegyldig til om lsk taper...
                                    Du – Det hender at også jeg går lei. Da holder jeg meg unna forumet til det går over. Da slipper de andre å høre på sutringa mi. Det bør også du gjøre.

                                    Kommentar

                                    • Kroktåa
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Feb 2015
                                      • 2937

                                      Hvor blei det av innlegget fra her forrige dagen, som satte skapet på plass når det gjelder fuglafansens trang til å sutre over alt mulig og være generelt negative? Jeg husker ikke hvem som skreiv det innlegget, men det fikk vel et av tidenes største rush av takk og tomler opp, helt fortjent. Nå er Fofana solgt, helt som forventet, gudskjelov til en utenlandsk klubb og til en pris som ikke var helt skammelig. Da tyter brønnpisserne og reirskiterne fram igjen, som kakkerlakker i kveldsvarmen. Det er ikke måte på hvor grå LSK er blitt som klubb, hvor kjedelig fotball vi spiller, hvor kjedelige de gjenværende spillerne som er igjen er og jeg veit ikke hva. Jeg har et forslag til alle kakkerlakkene:

                                      Se til helvete og finn dere en annen klubb!

                                      Jeg er så drita lei av klaginga og sytinga. Jada, vi hadde mer (negativ) presseomtale under Fjøra-/Nordlie-regimet. Jada, vi spelte mer effektiv fotball (og flaks) under Erlandsen. Jada, vi hadde tidenes sjanse til å gjeninnta toppen av norsk fotball da vi hadde landets mest lovende treneremne – Der Uwe – dedikert til klubben. Jada, vi tok seriegull (med tidenes kjedeligste fotball) i 1989 (med færre skåra mål enn halvparten av de øvrige laga og færre tilskuere i snitt enn selv årets noe skuffende tall).

                                      Vi har et av landets yngste staller, og flere av disse spillerne har allerede vist at de holder god tippeligastandard. Vi erobrer ikke topp 4 i år, kanskje heller ikke til neste år. Men jeg ser lyst på framtida. Stallen er foreløig tynn, men ledelsen har vi st seg som kloke ledere som tenker litt lenger enn til i ettermiddag. Vi er ikke som RBK, VIF og Moille (og Brann, forsåvidt), som kan bygge lag og organisasjon på grunnlag av pengegaver og solid konto. Vi er ikke som Stabæk, som bygger luftslott som neppe holder mer enn en sesong. Vi er mer som Odd og Godset, men har bedre stadion, treningsfasiliteter og fotballkultur. Og bedre supportere, ikke minst, om bare kakkerlakkene kunne vite å holde kjeft innimellom.

                                      Framtida er lys for Lillestrøm Sportsklubb!

                                      Kommentar

                                      • Pingla
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Nov 2006
                                        • 375

                                        Enig i mye av det du skriver, men uenig i tonen mot meddebattantene.

                                        Ingen overraskelse at vi selger Fofana. Vi MÅ selge for å overleve, akkurat som nesten samtlige klubber rundt i verden. Det er en del av det å drive klubb i dagens fotball (han Jonsson såpa hadde for en gangs skyld et poeng rundt akkurat dette).
                                        Vi har mye talent i klubben, og nå er det opp til trenerne å få frem dette i kamp (som betyr at vi må få frem et lagspill i større grad enn vi har p.t.).

                                        Ingen grunn til å grave seg ned
                                        ¯\_(ツ)_/¯

                                        Kommentar

                                        • Kay
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Jan 2004
                                          • 763

                                          Med Fofana borte håper jeg vi får se spill med kanter som utfordrer bakrommet, og påfyll av midtbanespillere i boksen. I motsatt fall med JRA ute og balltrilling mot etablert forsvar er jeg redd det blir en stygg høst. Vi har fortsatt en tropp med mye kvalitet og ekstremferdighet, vær så snill å spill på styrkene til spillerne.

                                          Kommentar

                                          Working...