LSK anno 2015

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • glasgow
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Jan 2007
    • 1252

    Opprinnelig skrevet av Frode D. Homb
    Det eneste som er sikkert, er at hvis defaitismen får bre om seg, så dør vi som klubb. Torgeir, Runar og spillerne har valgt å fighte, og da er det jo trist at en del av dere har gitt opp. Bare minner om at 55 000 nordmenn tok til våpen i Milorg, mens resten lot være. Det virker som vi er etterkommere av noen, jeg sier ikke hvem.
    Runar ser ut til og ha gitt opp, det samme med TB. Håper jeg tar feil. Vi for se hvem som skal inn og forsterke troppen da. Ser ikke så lyst ut. Mindre køer i pausen og god plass på Åråsen er det i hvertfall.
    Så mange har mistet trua for lengst, dessverre får jeg si.

    Kommentar

    • Frode D. Homb
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Dec 2003
      • 982

      Hvis vi som klubb har så skralle og stakkarslige supportere som syter over en plass midt på tabellen et år etter at vi så å si var konkurs, så er ikke vi mye å samle på heller. Da fortjener vi OBOS.

      Kommentar

      • Folke
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Jun 2008
        • 5955

        Opprinnelig skrevet av Frode D. Homb
        Hvis vi som klubb har så skralle og stakkarslige supportere som syter over en plass midt på tabellen et år etter at vi så å si var konkurs, så er ikke vi mye å samle på heller. Da fortjener vi OBOS.
        Midt på tabellen kom jo med Fofana, BHR og Johan på banen.. Hvor dette ender uten dem er ikke vanskelig å se!

        Kommentar

        • Frode D. Homb
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Dec 2003
          • 982

          Opprinnelig skrevet av Folke
          Midt på tabellen kom jo med Fofana, BHR og Johan på banen.. Hvor dette ender uten dem er ikke vanskelig å se!
          Ingen kan spå om fremtiden. Som supportere er vi ferdige dersom vi tar sorgene på forskudd. KFL er bygd på optimisme og tro. Uten disse to, blir det vanskelig. Ja, det blir tøft. Men skal vi gi opp nå, eller skal vi støtte klubben og kanskje greie det?

          Kommentar

          • knut
            Make knut Great Again
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Dec 2006
            • 9457

            Opprinnelig skrevet av Frode D. Homb
            Det eneste som er sikkert, er at hvis defaitismen får bre om seg, så dør vi som klubb. Torgeir, Runar og spillerne har valgt å fighte, og da er det jo trist at en del av dere har gitt opp. Bare minner om at 55 000 nordmenn tok til våpen i Milorg, mens resten lot være. Det virker som vi er etterkommere av noen, jeg sier ikke hvem.

            Kommentar

            • Folke
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Jun 2008
              • 5955

              Opprinnelig skrevet av Frode D. Homb
              Ingen kan spå om fremtiden. Som supportere er vi ferdige dersom vi tar sorgene på forskudd. KFL er bygd på optimisme og tro. Uten disse to, blir det vanskelig. Ja, det blir tøft. Men skal vi gi opp nå, eller skal vi støtte klubben og kanskje greie det?
              Går vel fint å erkjenne svakheter samtidig som man viser støtte..

              Kommentar

              • Børge
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Sep 2013
                • 2558

                Opprinnelig skrevet av Frode D. Homb
                Bare minner om at 55 000 nordmenn tok til våpen i Milorg, mens resten lot være. Det virker som vi er etterkommere av noen, jeg sier ikke hvem.
                Gud bedre for en sammenligning!
                Sint og tverr på felt N

                Kommentar

                • Frode D. Homb
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Dec 2003
                  • 982

                  Ved å hele tiden stadfeste det alle ser, så forsterkes en allerede negativ spiral. Nå er det fryktelig mye oppgulp og negative ting her inne. Vi er solide bakover og spilte godt mot Hoffenheim og i en omgang mot VIF. Det ble skapt 3 sjanser fra oss mot VIF. Jeg har sett LSK mot VIF siden 88 og dette var langt fra den verste kampen jeg har sett. Når folk ymter om universitetsgraden sin og tror at språket vårt er "rett eller galt" og stempler treneren vår som en veik og dum fyr, så blir det hele en parodi.

                  Kommentar

                  • LS89
                    Kamptrådkongen
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Apr 2013
                    • 3378

                    Hva hjelper det å spille godt mot Hoffenheim?

                    Hvilken omgang tenker du på? 1.omgangen der vi knapt var over midtstreken?

                    Kommentar

                    • Frode D. Homb
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Dec 2003
                      • 982

                      Opprinnelig skrevet av Børge
                      Gud bedre for en sammenligning!
                      Ingen sammenlikning, bare en digresjon om at nordmenn kan være et feigt og unnlatende folkeslag. 100 000 var medlem i NS, sånn bare for å si det.

                      Kommentar

                      • Frode D. Homb
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Dec 2003
                        • 982

                        Opprinnelig skrevet av LS89
                        Hva hjelper det å spille godt mot Hoffenheim?

                        Hvilken omgang tenker du på? 1.omgangen der vi knapt var over midtstreken?
                        Nei, vi var over streken flere ganger og skaper kampens første sjanse igjennom å presse høyt. Vi skaper også to sjanser til.
                        Det er fryktelig svart/hvitt hos dere. Når VIF skaper 4 og vi 3 sjanser, men de fører spill, men vi har et greit ballinnhav og attpåtil gir de to mål, så er ikke dette så ille. Dere må bli bedre på å fange nyansene og ikke se alt som svart/hvitt.

                        Kommentar

                        • Frode D. Homb
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Dec 2003
                          • 982

                          Opprinnelig skrevet av LS89
                          Hva hjelper det å spille godt mot Hoffenheim?

                          Hvilken omgang tenker du på? 1.omgangen der vi knapt var over midtstreken?
                          Hoffenheim er bedre enn RBK og vi spilte uten to av våre beste spillere som akkurat hadde dratt. Hoffenheim kom med en seiersrekke som var imponerende.

                          Kommentar

                          • LS89
                            Kamptrådkongen
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Apr 2013
                            • 3378

                            Forskjellen er at jeg leser poeng og tabellen, mens andre leser sjanser og ballinnhav. Det er å innse realiteten - og har ikke noe med svart/hvitt å gjøre. Det er det som er problemet blant enkelte, de innser ikke realiteten, men drar frem en treningskamp som et grunnlag, hva i all verden? Det gir da nada i form av poeng, det er jo det som teller. Det er det som er realiteten.

                            Hoffenheim kom fra oppgjør mot amatører der de vant stort sett med sifrene 15-0. Det kan ikke sammenlignes og et likegyldig argument. De er i oppkjøring til ny sesong.

                            Men nå er dette tråden om JA - så nok avsporing.

                            Kommentar

                            • Børge
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Sep 2013
                              • 2558

                              Opprinnelig skrevet av Frode D. Homb
                              Ingen sammenlikning, bare en digresjon om at nordmenn er et feigt og unnlatende folkeslag. 100 000 var medlem i NS, sånn bare for å si det.
                              Nå må du gi deg.... Du sammenligner og drar paralleller mot Norge under okkupasjon med kritikk av trener, sportslig leder og klubben generelt. Synes faktisk du er ganske så usmakelig nå - beklager å si det.

                              Tror forøvrig at LSK anno 2015 er en bedre plass å diskutere dette, enn en spillertråd.
                              Sint og tverr på felt N

                              Kommentar

                              • knut
                                Make knut Great Again
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Dec 2006
                                • 9457

                                Med Ofkir på ene sia og en av tres amigos på den andre, føler jeg strengt tatt at vi bare er en god midtbanespiller - som kan komplettere Bonke - unna resultater. Kunne vært Johan, men han er skada. Kunne vært han laget skulle bygges rundt, men han ække i hundre/er på vei tilbake.

                                Henter vi en som kan gå rett inn å dominerer på midten, men som også klarer å tré noe baller til Erling, så trur jeg ikke detta skal se så halv-gæli ut.

                                Kommer det ingen eller Obiefule v2, så veit jeg ikke.

                                Kommentar

                                • Frode D. Homb
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Dec 2003
                                  • 982

                                  Opprinnelig skrevet av LS89
                                  Forskjellen er at jeg leser poeng og tabellen, mens andre leser sjanser og ballinnhav. Det er å innse realiteten - og har ikke noe med svart/hvitt å gjøre. Det er det som er problemet blant enkelte, de innser ikke realiteten, men drar frem en treningskamp som et grunnlag, hva i all verden? Det gir da nada i form av poeng, det er jo det som teller. Det er det som er realiteten.

                                  Hoffenheim kom fra oppgjør mot amatører der de vant stort sett med sifrene 15-0. Det kan ikke sammenlignes og et likegyldig argument. De er i oppkjøring til ny sesong.

                                  Men nå er dette tråden om JA - så nok avsporing.
                                  Nei, de spilte også mot bedre lag. Det gjelder å se bak resultatene. Dersom du tror at enten så er du et ræva fotballag fordi du taper 2-0 eller er et bra fotballag fordi du vinner 1-0, så har du en lang vei å gå i å tolke spill og potensiale. LSK er slett ikke så dårlige som dere skal ha det til. Det er faktisk imponerende det vi har fått til etter å ha mistet så mange spillere, kuttet så mye i budsjett da vi i fjor på denne tiden ikke visste om vi hadde penger til å betale ut augustlønna. Du sitter nå og argumenterer for at vi er dårlige når vi faktisk ikke er det.

                                  Kommentar

                                  • Frode D. Homb
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Dec 2003
                                    • 982

                                    Opprinnelig skrevet av Børge
                                    Nå må du gi deg.... Du sammenligner og drar paralleller mot Norge under okkupasjon med kritikk av trener, sportslig leder og klubben generelt. Synes faktisk du er ganske så usmakelig nå - beklager å si det.

                                    Tror forøvrig at LSK anno 2015 er en bedre plass å diskutere dette, enn en spillertråd.
                                    Det er en digresjon. Slå opp i ordboka. Ingen sammenlikner kampgløden anno 1945 med dere sullebukker her inne som har gitt opp for lengst.

                                    Kommentar

                                    • plantemiddel
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Feb 2012
                                      • 806

                                      Opprinnelig skrevet av Frode D. Homb
                                      Ingen sammenlikning, bare en digresjon om at nordmenn kan være et feigt og unnlatende folkeslag. 100 000 var medlem i NS, sånn bare for å si det.
                                      Nå er det bemerkelsesverdig få av oss forumgjengere som hadde noe som helst med krigen mot nazismen å gjøre, så den slags rasistisk oppgulp kan du like gjerne spare deg for.

                                      Kommentar

                                      • Frode D. Homb
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Dec 2003
                                        • 982

                                        Opprinnelig skrevet av plantemiddel
                                        Nå er det bemerkelsesverdig få av oss forumgjengere som hadde noe som helst med krigen mot nazismen å gjøre, så den slags rasistisk oppgulp kan du like gjerne spare deg for.
                                        Igjen, dette er en digresjon og har ingenting med rasisme å gjøre. Det er et selvkritisk blikk på at vi nordmenn kan være litt unnvikende og "feige".
                                        Last edited by Frode D. Homb; 28.07.2015, 23:18.

                                        Kommentar

                                        • LS89
                                          Kamptrådkongen
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Apr 2013
                                          • 3378

                                          Så vidt jeg kan se Frode, har Hoffenheim spilt mot lag som: Baiertal (jeg finner de ikke i ligasystemet), Zuzenhausen (finner jeg heller ikke i ligasystemet) og Weinheim (aner ikke hvilken div) før de møtte oss. Hvilke lag er det du snakker om?

                                          Kommentar

                                          Working...