LSK anno 2015
Collapse
X
-
Nå tror jeg at jeg har lest artikkelen du bygget det på, http://www.vg.no/sport/fotball/rosen...ne/a/23499138/, og jeg holder på at kulturen er bygget på penger. Rosenborg har kjøpt seg en bra stall, har råd til å lønne den, er ikke avhengig av inntektene fra spillersalg, og det er gode sjanser for spillerne til å få mye spilletid, vinne The Double og få spille Europa League (Gud forby - selv om han ikke finnes).
Når spillerne blir spurt om de kan tenke seg å selges, lyser det ikke akkurat lojalitet eller klubbfølelse. De svarer det det er forventet at de skal svare:
Pål André Helland:
- Du skal aldri si aldri, men jeg tror ikke det vil skje
Ole Selnæs:
- Man kan aldri love noe i fotball, men jeg regner med å bli her
Mike Jensen:
– Nei, det tror jeg ikke. Det kan jeg avvise nesten hundre prosentKommentar
-
Da har Aalesund passert oss da de klarte noe vi ikke klarte: å slå Godset. Vinner Haugesund mot Mjøndalen, passerer også Haugesund oss. Det er på tide at spillerne på LSK tar opp hansken og slåss for klubben. Bryr de seg mer om penger og hvor de skal spille neste år, så vil det faktisk lønne seg å spille bra for LSK og utmerke seg denne høstsesongen. God kamp, folkens!Kommentar
-
Da har Aalesund passert oss da de klarte noe vi ikke klarte: å slå Godset. Vinner Haugesund mot Mjøndalen, passerer også Haugesund oss. Det er på tide at spillerne på LSK tar opp hansken og slåss for klubben. Bryr de seg mer om penger og hvor de skal spille neste år, så vil det faktisk lønne seg å spille bra for LSK og utmerke seg denne høstsesongen. God kamp, folkens!Kommentar
-
SF og Mjøndalen går direkte ned. SF har sett bedre ut i det siste, men poengene kommer nok forseint. Mjøndalen er som forventet, blir ikke overrasket hvis SF tar de igjen. Selv en Pellegrino kan ikke redde dette laget fra nedrykk. Så hvem tar kvalik? Personlig tror jeg det enten blir Tromsø eller Start - kanskje oss. Haugesund tror jeg berger seg. Glimt er i superform tross tap i dag og rykker ikke ned. S08 har også en stall som bør greie seg. Som jeg har sagt før, vi rykker ikke ned - men en play-off er mulig. Dog har vi flere av våre konkurrenter på hjemmebane som bør resultere i nok poeng til at vi berger oss. Så får vi starte på nytt i 2016.Kommentar
-
Kommentar
-
Ellers er det mye rart i forhold til dette. Markedssjefen har spyttet inn en slant osv i #vierlsk, noe som er bra. Men vinterstid, som kanskje er den mest kritiske tiden i forhold til sponsorer, budsjett osv. Er han opptatt med å selge fyrverkeri til egen fortjeneste. Et fyrverkeiutsalg som konkurrerer med lsk sitt fyrverkeriutsalg. Er dette en ryddig måte å jobbe på? Tjener dette klubben?
Han har gjennom sitt selskap solgt fyrverkeri i desember og han har innlemmet LSK i salget slik at klubben skal få inntekter. Han personlig får dermed mindre del av kaka, slik at LSK skal få en del av den.Kommentar
-
Fem poeng over kvalik nå. Og ja, da snakker jeg 90 % sikkert om etter tapet mot Stabæk som er klart om snaue to timer. Bare å begynne å grue seg til de ni siste kampene fra helvete.- Selv om Vålerenga tilbyr meg ti millioner, ville jeg ikke tatt jobben. Ryktet er viktig for meg. Det er ikke en sjanse for at jeg går til dem.
Stuart Baxter har forstått det.Kommentar
-
Kommentar
-
Og det føltes litt prematurt å ta Rex av lista om vi ikke skulle ha inn en ny før vinduet stenger... Blir nok av backer i stallen i så fall."A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa IgieborKommentar
-
"Alltid blodsprengt"!
Fong/Macho
Even NordlienKommentar
-
Hvem er det som gjør våre legesjekker?"A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa IgieborKommentar
-
Slik jeg har forstått det er han helt uaktuell. Spurte forresten forumet her tidligere i år om han hadde vært skadeplaget før, men ingen hadde svar på det."Alltid blodsprengt"!
Fong/Macho
Even NordlienKommentar
-
Kommentar
Kommentar