NM Cup: LSK-KIL onsdag 4.juni kl 18.00
Collapse
X
-
Kan minne om at våre neste motstandere har vært i ekstraomganger og tapt. DET er verdt å ta med seg.
Var blærete å sa 1337.- til 6 poeng i de 2 neste. Håper det "svir"Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Rutinert kamp av LSK. Brukte vi krefter i det hele tatt? Dette kunne jeg også vært med på. Veldig trist at RBK og Godset er ute. For en dag! Tror jeg feirer med et glass cola.Kommentar
-
-
Et solid avansement. Unødvendig at mange skriker NEI hver gang ballen ble spilt tilbake til Udjus ved et par anledninger. Får vel ikke akkurat bedre selvtillit av det .VI ER LILLESTRØØM, LILLESTRØØM SK, VI ER NORGES BESTE LAG, JA VISST FAEN ER VI DET!!Kommentar
-
Høiland er vel den som har flest og best bevegelser der framme, men hvor ofte blir ballen slått på disse? Neida, bakover og til siden i det uendelige. I tillegg jobber han godt, det virker det som han er ganske kjapp i tankegangen, mange gode pasninger til medspillere (som kanskje ikke alltid henger med)
Begynner å få sansen for Høiland som fotballspiller, og når han i tillegg ser ut til å ha lagt bort disse usportslighetene vi mente å ha sett tidligere, så blir det tomler opp! Kanskje har han aldri vært så veeeldig usportslig?Hunter S. Thompson:
There is an ancient Celtic axiom that says ‘Good people drink good beer.’ Which is true, then as now.
Just look around you in any public barroom and you will quickly see: Bad people drink bad beer. Think about it.Kommentar
-
Kommentar
Kommentar