NM Cup: LSK-KIL onsdag 4.juni kl 18.00
Collapse
X
-
På ingen måte, det er et blodfattig lag. De har vært veeeldig svake i år. Vi har et bedre lag, og endel å revansjere. Det eneste vi på gjøre frem mot kampen her, er å fortsette å gjøre det vi gjør. Solide bak, og gålle mye. Forberede oss på å trille ball oppå plastikkdekke. Så blir det hjemmekamp i kvarten og da er vi veldig nære semi og finale. 2 antatt vanskelige rivaler til NM tittelen er allerede toast. Weiter so, jungs.LSK Norges beste lagKommentar
-
litt rask regning på reisevei
Alesund 291km
Lillestrøm 87kmKommentar
-
Har fått summet meg. Dette er en drømmetrekning! Om vi ryker i fjerde runde eller kvarten driter jeg i. Aafk sikrer lang reisevei som vi kan ta med oss inn til en eventuell kvartfinaletrekning. Der stiller vi nok foran Molde, søpla, Viking og Brann i hjemmekampkøen. Stabæk skal vi ta uansett, problemet blir Start.
Det Aafk-laget som mønstres i år skal våre gutter ta.
edit: faen ta autocorrect...Ingen kanarifugl skal noen gang bære drakt nummer 18 etter Legenden!Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
PVM spiller en latterlig hard pasning i brysthøyde på en offsideplassert Fofana, som naturligvis dukker for ballen.
"Kompispasning *KLAPPKLAPPKLAPP* Kompispasning *KLAPPKLAPPKLAPP* Kompispasning *KLAPPKLAPPKLAPP*"
Holdt på å dævve av latter haha!Kommentar
-
Han er tatt ut til VM. Så slipper han, men han er jo en skygge av seg selv om dagen. Så et fett om han spiller eller ikke.Kommentar
-
Barrantes og Costa Rica har sin siste kamp 24. juni i en gruppe de ikke går videre fra. Er vel store sjanser for en viss bakrus og aldri så lite snev av jetlag i kroppen hans. Uansett skal vi ta oss videre mot dette AaFK-laget.Kommentar
-
En helt åpen kamp der vi har en bedre stall, men hvor Aalesund har noen gode offensive spillere. Vi må også huske på at lag som sliter i serien ofte presterer bra i NM. Vi tapte 7-1 der oppe i fjor i en merkelig kamp som blir preget av skulderskade på Udjus og en del bytter vi må gjøre som gjør oss sårbare. Så hadde de Allah på sin side også ;-)Last edited by Frode D. Homb; 04.06.2014, 23:08.Kommentar
-
OT: Etter hva jeg har forstått er det ikke noen ansatt i LSK (når de som fikk oppsigelse har slutta) som jobber på heltid med medier, sosiale medier og LSKTV. Dette vil i stor grad driftes av friville, som Lars (supre artikler, forresten). Derfor skal vi ikke forvente så mye fremover og være veldig takknemlige for det som faktisk publiseres.Kommentar
-
Godt poeng, Martin83.
Men for å svare på mitt eget spørsmål:
RED.: http://www.lsk.no/news/article/6g6ff...scoringene-herRuben Gabrielsen - vår Stefan Strandberg.Kommentar
Kommentar