Kamptråd: Rosenborg BK - Lillestrøm SK 2.pinsedag kl. 19:00

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • GIFKanari
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Apr 2009
    • 8243

Laget virker jo ribba for selvtillit, å legge seg så lavt er det ingenting som rettferdiggjør. Og når Riise er så rævva med ballen når vi først har den så blir det ekstra tungt. En taktisk fiasko så langt.

Kommentar

• Uwes disippel
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Apr 2006
      • 6039

Opprinnelig skrevet av trigz
      Kom akkurat inn døra. Har det vært ræva?
      Ser ut som guttelaget har entret banen etter en uke på fylla på Ibiza.

Kommentar

• emanem
        Seniormedlem
        Forumsadist
        • Aug 2006
        • 100

Erling som innoverkant på overganger sammen med Fofana og Høiland, løper bartelaget i senk.

Kommentar

• WenZ
          Seniormedlem
          Forumsadist
          • Oct 2008
          • 107

Er ikke KIL de spiller mot i dag- opp mange hakk i andre!! Dette var tamt..

Inn med Høiland og Mjelde, takk

Kommentar

• Folke
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Jun 2008
            • 5955

Ræva er ikke riktig ord.. Den har som regel mer trøkk i seg en hva dette laget her har hatt. En innskrumpa badetiss er mer riktig uttrykk. Ikke brukanes til noe og om du prøver gjør det bare vondt!

Kommentar

• GIFKanari
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Apr 2009
              • 8243

Er Johan helt uaktuell for spill?

Kommentar

• trigz
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Jan 2004
                • 7154

Så akkurat reprisa på PVM som ble vinket av, og det er slett ikke offside, han er på samme gresslinje som nærmest ræv-spiller. Hva var det jeg sa? Skjerven sørger for at poengene blir igjen i Trondheim. Jævla svin.
                Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

Kommentar

• Oddis
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Feb 2006
                  • 2744

Opprinnelig skrevet av fjacob82
                  Ynkelig? Tror planen har vært å frustrere RBK, låse igjen bak, og satse på overganger. Nå scora de som vanlig ett flaksemål, men tipper kamp planen blir endret i 2.
                  Tenkte akkurat samme tanken. Håpet er at vi i 2. omgang gjør som vi gjorde i fjor. Blir spennende å se hvordan 2. omgang blir. Jeg er en av få tror jeg som syntes Ohi har vært positiv. Vært veldig viktig for oss defensivt. Brutt mye og brukt kroppen godt. Gitt et par karameller. Håper samme laget fortsetter, men håper Høiland og Mjelde kommer inn etter 55-60 for PVM og Knutzon. Håper også å se Kind Mikalsen mot en slik motstand. Spennende å se hvordan han hadde kommet fra det. Fin erfaring også.
                  Ingen ambisjoner, optimisme eller entusiasme.

Kommentar

• Folke
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Jun 2008
                    • 5955

Så akkurat reprisa på PVM som ble vinket av, og det er slett ikke offside, han er på samme gresslinje som nærmest ræv-spiller. Hva var det jeg sa? Skjerven sørger for at poengene blir igjen i Trondheim. Jævla svin.
                    For ikke å snakke om minst 3 stk etterslengere fra gamst og minst ett par veldig billige frispark (bl.a. i forkant av scoring).

Kommentar

• Totti21
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Mar 2004
                      • 3501

Opprinnelig skrevet av Uwes disippel
                      Setter store spørsmålstegn ved taktikken til Haglund også,her møter vi tidenes dårligste RBK og vi presterer å legge oss bakpå. Her burde vi kjørt vårt eget spill og kjørt over pakket.
                      Var vel akkurat det vi gjorde i forkant av scoringen. Den kommer jo etter at vi har løftet spillet kraftig og tatt initiativ over både ballen og kampen. At vi ligger lavt i starten av kampen er en fornuftig inngang på kampen, og at vi ikke evner å holde lenger på ballen i den perioden er vel først og fremst pga store personlige feil der vi bommer på enkle 5-10 meters pasninger, ikke taktikken til Haglund.
                      Faktisk kan det vise seg at forfallet til Strandberg er det beste som har skjedd rbk, da Skjelvik er en av få som matcher EK bra på fart og har tatt han helt ut av kampen. Kanskje Tommy Høiland burde komme inn ganske tidlig i omgangen, da han kan by på litt andre utfordringer for Skjelvik og Regniussen enn det EK har klart til nå.

Har uansett tro på at vi kan snu dette i andre omgang, selv om Tommy Skjerven som vanlig benytter hver eneste mulighet til å gi en 50-50 avgjørelse i favør av motstanderlaget til LSK.

Kommentar

• G-Man
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Sep 2011
                        • 3313

Opprinnelig skrevet av Oddis
                        Tenkte akkurat samme tanken. Håpet er at vi i 2. omgang gjør som vi gjorde i fjor. Blir spennende å se hvordan 2. omgang blir. Jeg er en av få tror jeg som syntes Ohi har vært positiv. Vært veldig viktig for oss defensivt. Brutt mye og brukt kroppen godt. Gitt et par karameller. Håper samme laget fortsetter, men håper Høiland og Mjelde kommer inn etter 55-60 for PVM og Knutzon. Håper også å se Kind Mikalsen mot en slik motstand. Spennende å se hvordan han hadde kommet fra det. Fin erfaring også.
                        Er absolutt enig i at Ohi har vært en av våre bedre. Jeg synes bare prinsipielt at spillere som viser i kamp og på trening at de er i form bør foretrekkes. Derfor burde Mjelde ha startet, og Høiland like så.

Nå får vi se om Haglund makter å endre kampplanen. Med noen endringer er dette så absolutt mulig.

Kommentar

• Fredenburg91
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Mar 2013
                          • 377

Opprinnelig skrevet av Oddis
                          Håper også å se Kind Mikalsen mot en slik motstand. Spennende å se hvordan han hadde kommet fra det. Fin erfaring også.
                          Du fikk ønsket ditt der. God erfaring.
                          ---------------------------------------------------------------------
                          Ivrig Lillestrøm-supporter, i med- og motgang! Forza Fugla!
                          Skribent for Málaga de Noruega. Vamos Málaga!

Kommentar

• GIFKanari
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Apr 2009
                            • 8243

Nærteknikk, Erling! Hvor jævla vanskelig er det å føre ball?

Kommentar

• Dole
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Aug 2004
                              • 1646

Tja, hva med å forsøke å skape noe som ligner på en sjanse før vi legger all skyld på dommeren?

Kommentar

• Uwes disippel
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Apr 2006
                                • 6039

Erling blir faktisk dårligere og dårligere for hver kamp. Hvorfor i all verden får han all denne tilliten?

Kommentar

• Fredenburg91
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Mar 2013
                                  • 377

Origi er klasse, men unødvendig at det kommer til farligheter der i utgangspunktet
                                  Ivrig Lillestrøm-supporter, i med- og motgang! Forza Fugla!
                                  Skribent for Málaga de Noruega. Vamos Málaga!

Kommentar

• emanem
                                    Seniormedlem
                                    Forumsadist
                                    • Aug 2006
                                    • 100

Den sjansen ble først og fremst skapt av Riise, som kåler så inn i h.....

Kommentar

• Holterkanari
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Aug 2009
                                      • 595

Vi er ineffektive som F...!!!!!!

Kommentar

• GIFKanari
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Apr 2009
                                        • 8243

Klarer ikke score, og de som scorer sliter benk. Skjerven er ikke akkurat hovedproblemet.

Kommentar

• Folke
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Jun 2008
                                          • 5955

Opprinnelig skrevet av Fredenburg91
                                          Origi er klasse, men unødvendig at det kommer til farligheter der i utgangspunktet
                                          En fersking som fikk smake nivået der.. Håper han lærer fort!

Lundemo må bare kline den ballen i krysset!

Kommentar

Working...