Laget virker jo ribba for selvtillit, å legge seg så lavt er det ingenting som rettferdiggjør. Og når Riise er så rævva med ballen når vi først har den så blir det ekstra tungt. En taktisk fiasko så langt.
Kamptråd: Rosenborg BK - Lillestrøm SK 2.pinsedag kl. 19:00
Collapse
X
-
Kommentar
-
Så akkurat reprisa på PVM som ble vinket av, og det er slett ikke offside, han er på samme gresslinje som nærmest ræv-spiller. Hva var det jeg sa? Skjerven sørger for at poengene blir igjen i Trondheim. Jævla svin.Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellumKommentar
-
Tenkte akkurat samme tanken. Håpet er at vi i 2. omgang gjør som vi gjorde i fjor. Blir spennende å se hvordan 2. omgang blir. Jeg er en av få tror jeg som syntes Ohi har vært positiv. Vært veldig viktig for oss defensivt. Brutt mye og brukt kroppen godt. Gitt et par karameller. Håper samme laget fortsetter, men håper Høiland og Mjelde kommer inn etter 55-60 for PVM og Knutzon. Håper også å se Kind Mikalsen mot en slik motstand. Spennende å se hvordan han hadde kommet fra det. Fin erfaring også.Ingen ambisjoner, optimisme eller entusiasme.Kommentar
-
For ikke å snakke om minst 3 stk etterslengere fra gamst og minst ett par veldig billige frispark (bl.a. i forkant av scoring).Kommentar
-
Faktisk kan det vise seg at forfallet til Strandberg er det beste som har skjedd rbk, da Skjelvik er en av få som matcher EK bra på fart og har tatt han helt ut av kampen. Kanskje Tommy Høiland burde komme inn ganske tidlig i omgangen, da han kan by på litt andre utfordringer for Skjelvik og Regniussen enn det EK har klart til nå.
Har uansett tro på at vi kan snu dette i andre omgang, selv om Tommy Skjerven som vanlig benytter hver eneste mulighet til å gi en 50-50 avgjørelse i favør av motstanderlaget til LSK.Kommentar
-
Tenkte akkurat samme tanken. Håpet er at vi i 2. omgang gjør som vi gjorde i fjor. Blir spennende å se hvordan 2. omgang blir. Jeg er en av få tror jeg som syntes Ohi har vært positiv. Vært veldig viktig for oss defensivt. Brutt mye og brukt kroppen godt. Gitt et par karameller. Håper samme laget fortsetter, men håper Høiland og Mjelde kommer inn etter 55-60 for PVM og Knutzon. Håper også å se Kind Mikalsen mot en slik motstand. Spennende å se hvordan han hadde kommet fra det. Fin erfaring også.
Nå får vi se om Haglund makter å endre kampplanen. Med noen endringer er dette så absolutt mulig.Kommentar
-
---------------------------------------------------------------------
Ivrig Lillestrøm-supporter, i med- og motgang! Forza Fugla!
Skribent for Málaga de Noruega. Vamos Málaga!
---------------------------------------------------------------------Kommentar
-
Tja, hva med å forsøke å skape noe som ligner på en sjanse før vi legger all skyld på dommeren?Kommentar
-
Erling blir faktisk dårligere og dårligere for hver kamp. Hvorfor i all verden får han all denne tilliten?Kommentar
-
Origi er klasse, men unødvendig at det kommer til farligheter der i utgangspunktet---------------------------------------------------------------------
Ivrig Lillestrøm-supporter, i med- og motgang! Forza Fugla!
Skribent for Málaga de Noruega. Vamos Málaga!
---------------------------------------------------------------------Kommentar
-
-
Kommentar
Kommentar