Kamptråd: Rosenborg BK - Lillestrøm SK 2.pinsedag kl. 19:00

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Uwes disippel
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Apr 2006
    • 6039

Jeg hadde et håp om at vi var på vei mot noe, at Haglund endelig hadde funnet formelen. At. Vi kunne ta sommerpause i visshet om at vi hadde ofret alt og kjempet for hverandre. Men det som er vist i dag er så langt fra bra nok at jeg blir skremt. Er det slik vi skal fremstå bare fordi laget heter RBK? Når Haglund også før kampen sier at dette er Skandinavias vanskeligste bane, så vet man hvor lista ligger. Slike kamper tar drepen på entusiasmen. Hvorfor skal man gidde når ikke laget gidder? Klippekortene er også tilbake, hvorfor? "Spissen" vår har putta 3 mål på 12 kamper og har i de siste kampene så vidt vært borti ballen.

Tre ord dekker spillere og treners innsats i dag, skremmende skremmende skremmende! Men det er ikke bare i innsatsen i dag, men kvaliteten på det gutta har giddi å gjort.

Faen Haglund, dette ligger på deg og du har strøket noe så inn i helvete i dag!

Kommentar

• Folke
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Jun 2008
      • 5955

Kjedelig å få rett, at det ble tap i dag er ingen bombe! Feil lagoppstilling, feil dommer, feil fokus i og rundt klubben før kamp og sist men ikke minst går kampen på feil kanal (TV2 er ikke LSK glad i). At enkelte spillere er dårlige, det veit vi, men at de ikke trøkker til er nok en gang utilgjengelig. Men Haglund gir ingen konsekvenser for dårlig spill og laget vil aldri lære av sine feil med han som trener!

Kommentar

• trosten
        Medlem
        Hoffnarr
        • Jun 2010
        • 52

Denne kampen viser vel hvor avhengig vi er av Johan og Marius på midten.
        Knapt en pasning dom treffer sentralt siste 30 min.

Kommentar

• Folke
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Jun 2008
          • 5955

Opprinnelig skrevet av trosten
          Denne kampen viser vel hvor avhengig vi er av Johan og Marius på midten.
          Knapt en pasning dom treffer sentralt siste 30 min.
          Enig, men traff nå på en pass i det minste :-)

Kommentar

• GIFKanari
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Apr 2009
            • 8243

Pedagogen Haglund til stryk, snakker opp motstanderen og legger seg bakpå. Ikke veit jeg om Johans exit kullkasta bedre planer, men dette var virkelig en helt uforsåelig inngang til kamp og etterhvert fullstendig kollaps. Neste kamp kommer heldigvis kjapt, da vil jeg både høre å se en offensiv Haglund!

Kommentar

• Uwes disippel
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Apr 2006
              • 6039

Herlig LSK, dere vet å se positivt. Dette fra Twitter.
              dessverretap i dag, men ny mulighet på torsdag
              Faen ta!!! Det er som å høre mora mi når hun ringer meg etter tapt kamp. Det går jo bedre neste gang.

Jeg finner meg ikke i det her. Jeg vil ikke ha heksejakt, men dette tapet bør få konsekvenser. Her bør alle stå skolerett og si ifra om det er dette man vil jobbe med.

Kommentar

• trigz
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Jan 2004
                • 7154

Så på andre omgang helt til det tredje målet kom. Det vi viste da var ikke så verst. Men jeg skjønner ikke hva Mjelde har gjort feil, som ikke får sjansen på midtbanen når Johan er ute.

Synd for Origi, men 2-1 skal du rett og slett ta. Slippe inn fra 30 meter er ikke greit uansett. Kind Mikaelsen har en lang vei å gå før han er klar for Tippeligaen, Ødegård var ikke særlig overbevisende og Riise så jeg fint lite til. Marginer imot, som vanlig mot pakket.
                Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

Kommentar

• zkinny
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Nov 2012
                  • 322

Og hvis Erling og ohi starter på torsdag .... Ja da veit faen ikke jeg....

Kommentar

• 307
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Mar 2007
                    • 358

Opprinnelig skrevet av Uwes disippel
                    Jeg hadde et håp om at vi var på vei mot noe, at Haglund endelig hadde funnet formelen. At. Vi kunne ta sommerpause i visshet om at vi hadde ofret alt og kjempet for hverandre. Men det som er vist i dag er så langt fra bra nok at jeg blir skremt. Er det slik vi skal fremstå bare fordi laget heter RBK? Når Haglund også før kampen sier at dette er Skandinavias vanskeligste bane, så vet man hvor lista ligger. Slike kamper tar drepen på entusiasmen. Hvorfor skal man gidde når ikke laget gidder? Klippekortene er også tilbake, hvorfor? "Spissen" vår har putta 3 mål på 12 kamper og har i de siste kampene så vidt vært borti ballen.

Tre ord dekker spillere og treners innsats i dag, skremmende skremmende skremmende! Men det er ikke bare i innsatsen i dag, men kvaliteten på det gutta har giddi å gjort.

Faen Haglund, dette ligger på deg og du har strøket noe så inn i helvete i dag!
                    Strøket?????? Var vel digg å endelig kunne syte litt igjen på Haglund igjen?? Vi har ikke vunnet på Lerkendal siden 2005. Er vel kanskje en vanskelig bane å spille på?????? Hvis det kun er at vi taper som er grunnen til at du er grinete er det du som har strøket som supporter. Jeg er forbanna jeg og men det er ene og alene pågrunn av drit dårlig involveringer av VÅRE spillere. Tror du det er Haglund som ber spillerene om å slå to meters pasninger feil eller å sette ræva til på skudd og ikke markere spillere innenfor egen 16 meter. Drit dårlig press på alle scoringene.

Kommentar

• Uwes disippel
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Apr 2006
                      • 6039

Opprinnelig skrevet av trigz
                      Så på andre omgang helt til det tredje målet kom. Det vi viste da var ikke så verst. Men jeg skjønner ikke hva Mjelde har gjort feil, som ikke får sjansen på midtbanen når Johan er ute.

Synd for Origi, men 2-1 skal du rett og slett ta. Slippe inn fra 30 meter er ikke greit uansett. Kind Mikaelsen har en lang vei å gå før han er klar for Tippeligaen, Ødegård var ikke særlig overbevisende og Riise så jeg fint lite til. Marginer imot, som vanlig mot pakket.
                      LSK hadde 15 greie minutter i starten av første. Resten var en parodi på det som jeg tror er fotball.

Kommentar

• 307
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Mar 2007
                        • 358

Opprinnelig skrevet av GIFKanari
                        Pedagogen Haglund til stryk, snakker opp motstanderen og legger seg bakpå. Ikke veit jeg om Johans exit kullkasta bedre planer, men dette var virkelig en helt uforsåelig inngang til kamp og etterhvert fullstendig kollaps. Neste kamp kommer heldigvis kjapt, da vil jeg både høre å se en offensiv Haglund!
                        Etterpåklok????? Tenk om vi hadde vinni.

Kommentar

• trigz
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Jan 2004
                          • 7154

Opprinnelig skrevet av zkinny
                          Og hvis Erling og ohi starter på torsdag .... Ja da veit faen ikke jeg....
                          Bli vant til det. Til høsten blir det vel opphørssalg, da blir begge to bankers i elleveren.
                          Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

Kommentar

• Uwes disippel
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Apr 2006
                            • 6039

Opprinnelig skrevet av 307
                            Strøket?????? Var vel digg å endelig kunne syte litt igjen på Haglund igjen?? Vi har ikke vunnet på Lerkendal siden 2005. Er vel kanskje en vanskelig bane å spille på?????? Hvis det kun er at vi taper som er grunnen til at du er grinete er det du som har strøket som supporter. Jeg er forbanna jeg og men det er ene og alene pågrunn av drit dårlig involveringer av VÅRE spillere. Tror du det er Haglund som ber spillerene om å slå to meters pasninger feil eller å sette ræva til på skudd og ikke markere spillere innenfor egen 16 meter. Drit dårlig press på alle scoringene.
                            Klarte du ikke putte inn flere spørsmålstegn? Kall meg hva faen du vil, det driter jeg i.
                            men om du mener taktikken i første og byttene i dag var bra, så setter jeg jævlig store spørsmålstegn ved deg!

Edit: glemte utropstegn!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentar

• reka
                              Seniormedlem
                              --==FORUMRUNKER==--
                              • Aug 2005
                              • 13278

Med det opplegget vi hadde lagt opp til fikk vi som fortjent. Ufattelig feigt. Og klippekortene er tilbake for fullt.

Kommentar

• GIFKanari
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Apr 2009
                                • 8243

Men når skal vi ta konsekvensen av at vi ikke har en spiss? Det er og blir for snilt med Erling på topp, og først og fremst for ujevnt. Og målfattig. Idag gjør han knapt en ting riktig, klarer hverken skjerme ball eller løpe med den i fart. Det holder bare ikke, vi må klare å sette oss selv i bedre stand til å få de resultatene vi vil ha. Vi taper poeng på en helt meningsløs måte føles det som. Vi må tenke lenger frem i perspektiv, Erling blir aldri en målscorer og vårt eget spill lider av at han er så endimenjonal.

Kommentar

• Dole
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Aug 2004
                                  • 1646

Opprinnelig skrevet av 307
                                  Strøket?????? Var vel digg å endelig kunne syte litt igjen på Haglund igjen?? Vi har ikke vunnet på Lerkendal siden 2005. Er vel kanskje en vanskelig bane å spille på?????? .
                                  Kjempevanskelig. Rosenborg hadde vel tre tap på rad på Lerkendal før de møter oss i dag. Men det er selvsagt mot storlag som Ranheim og Stabæk.

Kommentar

• Uwes disippel
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Apr 2006
                                    • 6039

Opprinnelig skrevet av Dole
                                    Kjempevanskelig. Rosenborg hadde vel tre tap på rad på Lerkendal før de møter oss i dag. Men det er selvsagt mot storlag som Ranheim og Stabæk.
                                    Og bak oss på tabellen. Men det er jo slik når vi går på et tap, samme om det er ull-kisa eller Barcelona borte. De er jævlig vanskelige borte, uansett.

Kommentar

• mooph
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Aug 2005
                                      • 1496

Skjønner ikke at folk klager på Ohi og Erling uten å nevne PVM. Fyren setter stadig nye rekorder når det gjelder laveste standard. Håper prestasjonen gjenspeiles i lønn, da burde jo klubben i det minste få inn noen kroner.
                                      Fugla mot nye høyder

Kommentar

• Percy Nilegård
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Dec 2003
                                        • 5146

Hederlig innsats av PVM på 2-1. Lunter ut mot skytteren og vender ræva til på ti meters avstand. Damelaget neste.
                                        "Alltid blodsprengt"!
                                        Fong/Macho

Even Nordlien

Kommentar

• 307
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Mar 2007
                                          • 358

Opprinnelig skrevet av Uwes disippel
                                          Klarte du ikke putte inn flere spørsmålstegn? Kall meg hva faen du vil, det driter jeg i.
                                          men om du mener taktikken i første og byttene i dag var bra, så setter jeg jævlig store spørsmålstegn ved deg!

Edit: glemte utropstegn!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
                                          Glemte faktisk et tegn til. Irriterer det deg???????????????????????? Ringstad gikk vel ut for han har en føling med en skade. Lundemo ut kan jeg være enig om kan være feil. Ohio ut var vel greit.
                                          Skulle vel kanskje satt inn Mjelde.

Kommentar

Working...