Kamptråd: Rosenborg BK - Lillestrøm SK 2.pinsedag kl. 19:00

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • junior
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Jan 2006
    • 492

Ser noen forsøker å legge 2-1 scoringa på Origi. Origi hadde ikke sin beste kamp i dag, men det skuddet burde ikke ha kommet frem. er det Petter som er nærmest? Snur ræva til i god tid før skuddet, bøyer seg frem ferdig insmurt, manglet kun ett lite "insert penis here"- skilt over shortsen. Hater å se spillere som er redd for ballen.

Ellers er jeg ufattelig skuffa over hvordan inngangen til kampen var, går ut med alt for mye respekt for rævbk. Og i dag var gutta rett og slett ikke helt på, bommer på enkle pasninger og gjør juniorfeil etter juniorfeil. Midtbanen vår uten Lundemo og Yohan er ingen midtbane ferdig snakka. Dette rbk laget hadde vi ALLE muligheter til å være på høyde med, men faller totalt sammen etter 2-1. skuffende. spesielt fordi jeg hadde sånn tro på gutta i dag.
    ------- Forza Fugla! -------

Kommentar

• ErikB
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • May 2004
      • 360

Hovedgrunnen til tap på Lerkendal er innstillingen. Vi tør aldri spille der oppe, og har som regel tapt på forhånd. Å legge seg så lavt mot et lag i så dårlig form, er rett og slett feigt. Vi har ikke trua! Og enda tydeligere blir det etter 2-1, det er fullstendig kollaps. Tydelig at gutta hadde tenkt å safe inn ett poeng, og mister fullstendig motet da 2-1 kommer.
      Fegisfotball.
      Mine innlegg kan siteres hvor som helst.

Kommentar

• Dole
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Aug 2004
        • 1646

Opprinnelig skrevet av 307
        Glemte faktisk et tegn til. Irriterer det deg???????????????????????? Ringstad gikk vel ut for han har en føling med en skade. Lundemo ut kan jeg være enig om kan være feil. Ohio ut var vel greit.
        Skulle vel kanskje satt inn Mjelde.
        dessuten kan man jo stille spørsmål ved om han traff klokkerent på kampplan og motivasjonsoppgaven.

Kommentar

• Uwes disippel
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Apr 2006
          • 6039

Glemte faktisk et tegn til. Irriterer det deg???????????????????????? Ringstad gikk vel ut for han har en føling med en skade. Lundemo ut kan jeg være enig om kan være feil. Ohio ut var vel greit.
          Skulle vel kanskje satt inn Mjelde.
          Ja, overdreven bruk av tegn irriterer meg, på lik linje med særskrivingsfeil og annen voldtekt av språket.
          Ringstad er greit. Men lundemo mot Høiland? En farse. Greit om lundemo var skadet/sliten men da skal Mjelde inn! Og hvorfor i all verden får Erling spille hele kampen? Eller spille i det hele tatt med den formen han har for tiden.
          At man også legger seg bakpå mot tidenes dårligste RBK, et lag i krise er for meg en gåte og er grunnen til at vi tapte og det er haglunds feil.
          kampen var tapt på forhånd når jeg hørte han si at Lerkendal er Skandinavias vanskeligste bane. Det var det på 90-tallet, men det begynner å bli mange år siden.

Kommentar

• _Jonern
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Jan 2004
            • 4400

Skuffende at vi ikke tør å spille mer på våre styrker i dag. Hvorfor skal vi ha så stor respekt på Lerkendal? Men, til tider flaut å lese her inne og. Føler at hver eneste gang vi ikke vinner så slaktes alt og alle. Hva skjer? Det er ingen som vinner hver gang, og folk kan gjøre feil. Vi ligger fortsatt på 6.plass så ting er ikke helt skandale. Helt sjukt hvor kravstore enkelte er, skulle tro at vi egentlig er Real Madrid som spiller i Tippeligaen og skal feie alt av banen.

Opp i ringa, ny match på torsdag!
            ..................

Kommentar

• Kanariz
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • May 2005
              • 2507

Gratulerer til dere som fyrte av bluss og skadet tre stykker. Gratulerer til deg som sitter i arresten og, nisse!

Kommentar

• GIFKanari
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Apr 2009
                • 8243

Driter oss ut på banen og utenfor banen. For en dag for markedsavdelinga! Helt hinsides idiotisk, gir Davy-tv en paradedag.

Kommentar

• 307
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Mar 2007
                  • 358

Opprinnelig skrevet av Uwes disippel
                  Ja, overdreven bruk av tegn irriterer meg, på lik linje med særskrivingsfeil og annen voldtekt av språket.
                  Ringstad er greit. Men lundemo mot Høiland? En farse. Greit om lundemo var skadet/sliten men da skal Mjelde inn! Og hvorfor i all verden får Erling spille hele kampen? Eller spille i det hele tatt med den formen han har for tiden.
                  At man også legger seg bakpå mot tidenes dårligste RBK, et lag i krise er for meg en gåte og er grunnen til at vi tapte og det er haglunds feil.
                  kampen var tapt på forhånd når jeg hørte han si at Lerkendal er Skandinavias vanskeligste bane. Det var det på 90-tallet, men det begynner å bli mange år siden.
                  Men hadde vi vinni hadde folk driti i hvordan vi vant. Men så fort vi taper skal man gi noen skylda. Jeg har alltid gruet meg til kamp borte på Lerkendal uansett form på Rosenborg. Tre tap på rad og oppvask møte. Kanskje det var bra for RBK at Strandberg fant på at han skulle streike. Fikk inn en som matchet Erling på fart. Ikke vet jeg. Men alt har sin forklaring. Uansett er det bra at Haglund prøver noe annet en forventet. Men det lyktes ikke. Skal ikke halshugge Haglund for det.

Kommentar

• Uwes disippel
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Apr 2006
                    • 6039

Opprinnelig skrevet av _Jonern
                    Skuffende at vi ikke tør å spille mer på våre styrker i dag. Hvorfor skal vi ha så stor respekt på Lerkendal? Men, til tider flaut å lese her inne og. Føler at hver eneste gang vi ikke vinner så slaktes alt og alle. Hva skjer? Det er ingen som vinner hver gang, og folk kan gjøre feil. Vi ligger fortsatt på 6.plass så ting er ikke helt skandale. Helt sjukt hvor kravstore enkelte er, skulle tro at vi egentlig er Real Madrid som spiller i Tippeligaen og skal feie alt av banen.

Ingen vinner hver gang. Men i dag var det null vinnervilje over hodet. Samtidig så er det så mye slurv i dag, merkelig bytter og helt feil taktikk i første.

Kommentar

• Seb.R
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Apr 2006
                      • 4159

Opprinnelig skrevet av _Jonern

Helt enig. Jeg kan leve med et tap på Lerkendal, men nå er jeg bare irritert over at vi ikke bare "gunner" på dem. Viser dem null respekt og bestemmer oss for å dominere totalt. Det ville frustrert hjemmefansen noe jævlig.

RBK traff på over 94% av pasningene sine på egen halvdel. Det sier litt om hvor mye respekt vi ga dem.
                      www.sebastianramsland.com
                      www.twitter.com/sebramsland

Kommentar

• Uwes disippel
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Apr 2006
                        • 6039

Men hadde vi vinni hadde folk driti i hvordan vi vant. Men så fort vi taper skal man gi noen skylda.
                        Vi var langt fra en seier i dag, så den diskusjonen er unødvendig.
                        Selvfølgelig leter man etter syndebukker når noe svikter, slik er det i alle profesjoner. Jeg har måtte stått skolerett på jobben flere ganger og svart for mine ansatte. Slik er det bare. Hvorfor skal man ikke få frem i lyset hva som sviktet? Hvorfor skal man legge skjul på de negative og hylle de positive? Jeg gir like mye positive tilbakemeldinger som negative. Alle får som de fortjener. Thats life!

Kommentar

• GIFKanari
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Apr 2009
                          • 8243

To tap mot Molde og RBK der inngangen til Haglund har vært defensiv og preget av en hinsides oppsnakking av motstander. Resultat omtrent det samme, en passiv førsteomgang som gjorde at man satt seg i en svært vanskelig situasjon. Jeg savner rett og slett en trener som viser at han og laget har selvtillit. For hvorfor skulle vi ikke ha det nå?

Hvor er trøkket, hvor er viljen til å vise at man vil opp og fem? Er det menn eller mus? Vil nødig trekke frem den berømte staken, men pokker heller!

Kommentar

• Totti21
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Mar 2004
                            • 3501

Her kan man ikke legge skylda på noen andre enn spillerne som gjør langt flere personlige feil enn på lenge. Enkle pasninger som blir slått rett i motstanderen gang på gang i første omgang uten at vi blir straffet for det, fordi rbk gjør minst like mange feil selv. Starten av 2.omgang og perioden etter 1-1 scoringen er derimot bra, og vi er definitivt det førende laget før Mikkelsen og rbk scorer ett mål ut av absolutt ingenting.
                            Mål preger fotballkamper, og det som skjer etter dette er ikke representativt for LSK anno 2014. Dette kombinert med ett hjemmelag som naturligvis får en ekstra boost av scoringen gjør de siste 20 minuttene bare håpløse.

Nå er det bare for hele laget å mobilisere til siste kamp før ferien på torsdag, for med seier der har vi fremdeles bra heng i bingoligaen.

Kommentar

• GIFKanari
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Apr 2009
                              • 8243

1-2 kom ikke ut av ingenting, satt med følelsen jeg satt med mange ganger i fjor, at passiviteten etterhvert ble så kollektivt påtagelig at baklengsen bare var et tidsspørsmål. At den kom på måten den kom er like typisk. Spørsmålet er hva inngangen til kampen mot Godset blir nå, som spilte offensiv festfotball i dag, men som åpenbart sliter bakover. Hva vil Haglund si? Skal vi forvente et stormløp mot oss på egen hjemmebane også? Eller skal vi oppføre oss som ett lag som vil noe?

Kommentar

• bjarmann
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Sep 2005
                                • 3034

Haglund har tydeligvis ikke fulgt med på norsk fotball de siste 5 åra. Lerkendal Skandinavias vanskeligste bane å spille på? Piss meg i øret. Ranheim rundspilte dem for bare noen dager siden. Hadde vi gjort som dem og gått rett i strupen på RBK hadde det vært helt andre boller. Vi gjorde jo det i starten av andre. Før vi fikk en i rævva på et vådeskudd så hadde vi dem i kne! Dette er en taktisk bommert av Haglund, så stor at det er til å le av. Hvorfor skal vi legge oss bakpå fra start? Hvorfor starter Ohi fremfor Mjelde? Og hvorfor i helvete tar han ut Lundemo for Høiland? Laget faller totalt sammen uten han og Anderson på banen. Når den ene er ute fra før kan man ikke ta ut den eneste som tilfører dette laget ro.

Og nå er jeg faen meg lei av å se spillerne snu ryggen til. På alle tre måla skjer dette. De får faen meg ta seg en tur på treninga til hockeygutta på Lørenskog hvor de slenger seg ned for å blokkere pucker med trynet! Kjerringer!!!
                                I år så tar vi alt

Kommentar

• Uwes disippel
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Apr 2006
                                  • 6039

Jeg frykter inngangen til godset-kampen. Dette kan bli meget stygt. Håper virkelig Johan er tilbake da.
                                  Ut med knudzon, PVM og Ohi. Inn med Høiland, Mjelde og Johan.

Kommentar

• Holterkanari
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Aug 2009
                                    • 595

Jeg frykter inngangen til godset-kampen. Dette kan bli meget stygt. Håper virkelig Johan er tilbake da.
                                    Beklageligvis svært enig med deg

Kommentar

• GIFKanari
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Apr 2009
                                      • 8243

Haglund vil nok allerede i morgen sette standard å hevde at David Nielsen er den nye vinen av trenertalenter og at Godset om mulig er enda bedre enn i fjor. Vi skal være kompakte og forhåpentligvis finne Erling i de rommene Godset åpner opp. Det er bare å folde hendene.

Kommentar

• stovnerfugl
                                        Seniormedlem
                                        Forumonanist
                                        • Nov 2013
                                        • 163

Kan du lede laget til torsdag? Er 100 enig med deg

Kommentar

• OlaG
                                          Oversetterdrone
                                          Myklebust Light
                                          • May 2008
                                          • 932

All skuffelse til tross (og den var enorm etter at Kippa utligna, da jeg håpa på snuoperasjon):
                                          Vi klarer oss uten Johan eller Marius, men med begge ute samtidig så funker det bare ikke.

Syns ikke det er noen vits i å grine om målet til dansken, farta i den ballen er drøy. 3-1-målet burde aldri skjedd, det er helt håpløst å la Riski stå og henge på kanten av fem-meteren i flere sekunder uten at noen tenker at det sikkert er en god ide å rusle bort til han.

Ellers er det massiv uflaks at Strandberg plutselig bestemmer seg for å ikke gidde å spille, og blir erstattet av en fyr som klarer å løpe opp Erling. Strandberg hadde stått og vifta på offside i flere situasjoner der, mens Skjelvik løper opp og takler.

Kommentar

Working...