Lillestrøm SK- Godset 12 juni kl 1900.

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • GIFKanari
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Apr 2009
    • 8243

Støgt som faen, men deilig lell!

Kommentar

• trigz
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Jan 2004
      • 7130

Full kontroll bakover i perioden da Godset presset, før 3-0, er det største plusset jeg tar med meg herfra. Solid hjemmeseier. Enkel oppskrift, Godset var naive og vi virket skarpe. Fin seier før fotballferien.
      Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

Kommentar

• Percy Nilegård
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Dec 2003
        • 5146

Var vel kanskje ikke så dumt å starte med Knudtzon likevel...
        "Alltid blodsprengt"!
        Fong/Macho

Even Nordlien

Kommentar

• Uwes disippel
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Apr 2006
          • 6039

Opprinnelig skrevet av Percy Nilegård
          Var vel kanskje ikke så dumt å starte med Knudtzon likevel...
          Tja, skal vi sette det slik så putta Knudzone 1 på 70, mens Høiland 1 på 30. Begge måla var "ferdigscora".

Kommentar

• Holterkanari
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Aug 2009
            • 589

Deilig lagseier, Drillo er jo bare helt fjærn. Snakker ned alt vårt kjære lag gjorde jo.....

Kommentar

• Hamburg & Kanari
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Aug 2005
              • 3006

Opprinnelig skrevet av Holterkanari
              Deilig lagseier, Drillo er jo bare helt fjærn. Snakker ned alt vårt kjære lag gjorde jo.....
              Drillo er en gørrkjedelig kommentator, overanalyserer, eier ikke humor og er ekstremt tendensiell. Skjønner ikke at medier vil bruke ham. Må være pga hans pågående nokså åpenbare og like uforståelige VIFsympatier.

Videre til VM, det var jo sambatakter over vårt lag idag...Jon Michelet. Hvorfor? Han hører null og niks om Michelet og fotball på fire år. Men like forbanna som at det kommer VM hvert fjerde år, like forbanna må vi se trynet til Michelet på TV. Som om fysakken eier noe rettigheter til VM eller noe sånt. Æsj. Men klarer ikke bry meg helt idag. Alle spissene scorer. Null hull. Vi er ni poeng fra skjema til seriegull, vi spiller bra fotball og fortjener mer poeng enn det vi har på konto. Kan bli en fin gul fotballhøst, dette.
              LSK Norges beste lag

Kommentar

• Totti21
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Mar 2004
                • 3501

En veldig bra gjennomføring med to av de absolutt viktigste spillerne våre ute med skade. Gikk ut i hundre og fikk tidlig uttelling før vi kunne kontrollere og ta kontringer. Var litt bekymret i perioden etter scoringen og i starten av 2.omgang da vi blir liggende lavt i banen med lav intensitet i presset. Det klarer vi heldigvis å korrigere, og har vel egentlig mer eller mindre full kontroll etter 2-0 selv om godset får et par sjanser helt på tampen.
                Herlig mottrekk av Magnus Haglund i dag når han satte inn en ekstra spiss for å ikke gi godset så god tid med ball som de hadde i starten av 2.omgang. I tillegg måtte de da forholde seg til en ekstra mann på kontringene som gjorde de mer reserverte. Får mye pes her inne, men det trekket var coaching i verdensklasse hvis Kjetil Rekdal skulle evaluert seg selv etterpå.

Kommentar

• knut
                  Make knut Great Again
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Dec 2006
                  • 9537

Merker at Godset sliter litt med janteloven(!?) eller et eller anna rundt Ødegaard. Vakke ofte han fikk ballen kontra hvor ofte han skulle hatt'n når'n kom på de driva. Virka som de andre spellera ikke ville at'n skulle få skinne for mye lizzm. Men nok om de kuruke-blå.

God kamp av LSK. Godset hadde knapt sluttprodukt grunnet en for dagen super forsvarsfirrer, vi utnytta spisskompetansen til Fofana og EK på en sweet måte, Høiland mål er alltid et pluss, synes PVM var oppe på nivvå i dag og alltid digg når linjedommera er goe

PS! Eneste kommentatoren prata om på slutten av kampen, ja ikke Godset-mannen Drillo da altså, var at LSK var i medaljekampen!

Kommentar

• Percy Nilegård
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Dec 2003
                    • 5146

Opprinnelig skrevet av Uwes disippel
                    Tja, skal vi sette det slik så putta Knudzone 1 på 70, mens Høiland 1 på 30. Begge måla var "ferdigscora".
                    Ja, to assists gidder vi vel ikke å ta med i regnestykket?
                    "Alltid blodsprengt"!
                    Fong/Macho

Even Nordlien

Kommentar

• Uwes disippel
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Apr 2006
                      • 6039

Opprinnelig skrevet av Percy Nilegård
                      Ja, to assists gidder vi vel ikke å ta med i regnestykket?
                      Næh.. Det er fakta.
                      Neida, Erling gjorde en god kamp i dag.

Kommentar

• reka
                        Seniormedlem
                        --==FORUMRUNKER==--
                        • Aug 2005
                        • 13278

Opprinnelig skrevet av Uwes disippel
                        Knudzone hadde to målgivende i tillegg, gav bort målet til høiland også. Men TH ser bra ut om dagen. Bør spille for PVM.

Kommentar

• ynnor
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • May 2008
                          • 857

Vi slo et av topplagene og fjorårets seriemester med 3-0. Fine mål. Store deler med svært bra jobbing. Pluss på en del nydelige finter ,akrobatiske redninger og dårlige dommeravgjørelser. Jeg koste meg noe inn i ......i kveld.

Kommentar

• tullebukk
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Nov 2006
                            • 5446

Spille for PVM , hva har du røyka????? PVM var en av våre beste i dag.

Kommentar

• Fuglamannen
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Aug 2011
                              • 543

For en kamp! Kjøpte LSK trøya etter kampen for 800,- støtte oppunder slike resultater å guts!

Kommentar

• Dole
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Aug 2004
                                • 1632

Opprinnelig skrevet av ynnor
                                Vi slo et av topplagene og fjorårets seriemester med 3-0. Fine mål. Store deler med svært bra jobbing. Pluss på en del nydelige finter ,akrobatiske redninger og dårlige dommeravgjørelser. Jeg koste meg noe inn i ......i kveld.
                                Tja, selv ble jeg imponert over flere avgjørelser assistentdommerne tok i forhold til offsidesituasjoner i dag. Svært bra vurderinger i marginale situasjoner. Og dommerprestasjonen forøvrig stod heller ikke noe tilbake for det som ble vist i dagens VM-kamp

Kommentar

• andee
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • May 2004
                                  • 1191

Opprinnelig skrevet av Dole
                                  Tja, selv ble jeg imponert over flere avgjørelser assistentdommerne tok i forhold til offsidesituasjoner i dag. Svært bra vurderinger i marginale situasjoner.
                                  Om du tenker på Fofana på goal to og Høiland på goal tre, så er begge de to klare onsider (spesielt Høilands). Men det skal jo ikke så mye til for å imponere oss, vi er snytt for minst 3-4 aleine med keeper hittil i år (aner ikke motsatt vei - de teller jeg ikke).

Og, som Tommy sa i dagens RB. Vi har fått mindre betalt enn fortjent hittil i år. Kunne fort hatt andreplassen med klar margin (2 poeng mot Viking, Aafk og vif er kraftig underbetalt).
                                  TS05 - Felt C

Kommentar

• Folke
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Jun 2008
                                    • 5955

Opprinnelig skrevet av tullebukk
                                    Spille for PVM , hva har du røyka????? PVM var en av våre beste i dag.
                                    VG gir han 4 i dag.. Mener han var dårligst. Sist kamp fikk han tilsammenligning 6 av samme avis.
                                    Fofana var best, selv VG ser det og gir han 8.

En som ikke får nok skryt er vel Magnar Ø. Han gjør nok en god kamp, som alltid?!

Kommentar

• knut
                                      Make knut Great Again
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Dec 2006
                                      • 9537

Er vi inne i ferietia nå? I såfall kan vg sine karakterer være satt av en ferievikar hvis eneste kvalifikasjon til å utføre jobben går på det at personen er utdanna journalist.

Kommentar

• Dole
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Aug 2004
                                        • 1632

Opprinnelig skrevet av andee
                                        . Men det skal jo ikke så mye til for å imponere oss, vi er snytt for minst 3-4 aleine med keeper hittil i år (aner ikke motsatt vei - de teller jeg ikke).
                                        Ikke enig. Snarere tvert i mot skal det ikke rare tabben til før det hyles og skrikes over elendig dommeren er. Jeg tror jeg kan telle på en finger eller to de gangene dommerne får fortjent ros i kamptrådene.

Du er nok forøvrig ikke alene om å ikke telle eller se situasjoner hvor det dømmes i vår fordel. Enkelte later til å tro at dommerne uansett er mot oss

Kommentar

• Uwes disippel
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Apr 2006
                                          • 6039

Problemet til norske dommere er at de er altfor pirkete. De blåser for den minste ting og det gjelder begge veier. I to kamper har vi hatt god dommer, Rafiq mot Odd og han som dømte oss i cupen mot Moss.
                                          qnår dommeren i går pirker på godset for at ballen ligger 0,2 cm utenfor linja når godset skal ta corner, eller stopper et frispark for at det skal tas en halvmeter til siden på egen halvdel blir i mine øyne for dumt. Samtidig er de ikke konsekvense nok, samme dommer tolker reglene forskjellig i samme kamp, det er mildt sagt utfordrende. Frisparklinja er heller ikke konsekvent, noen ganger skulle man tro han dømte basket, mens andre ganger boksing. Går ikke spesielt for eller mot oss, men generelt har vi en til tider ræva dommerstanden i Norge, dessverre.

Rafiq fortjener skryt, resten er helt på det gjevne.

Kommentar

Working...