Ingen kamptråd med under 23 timer til kamp, jeg tar annsvar.....By festen skulle samarbeide med Lsk i år sa dem, er det å samarbeide og legge åpninga av årets byfest 30 minutter inn i første omg og et stort band som går på når 2 omg starter??? Uansett vi ses på kamp i morgen...Kjør debatt....
Lillestrøm SK- Godset 12 juni kl 1900.
Collapse
X
-
Fra Godset sitt forum:
"Martin Rønning Ovenstad soner med tre gule. Sørum, Wikheim, Storbæk og Keita er ikke med."
Fra klubben:
Troppen ser slik ut:
Mounir Hamoud, Lars Sætra, Kim André Madsen, Jørgen Horn, Francisco jr., Øyvind Storflor, Peter Kovacs, Anders Gundersen, Iver Fossum, Flamur Kastrati, Thomas Lehne Olsen, Mohammed Abu, Nana, Tokmac Nguen, Lars Christopher Vilsvik, Marius Høibråten, Martin Ødegaard, Morten Sætra.Last edited by Simeone; 11.06.2014, 19:31.Si yo fuera Maradona saldría en mondovision,
para gritarle a la FIFA:
¡Que ellos son el gran ladrón!Kommentar
-
Kamptråd: LSK - Strømsgodset, torsdag 12. juni 19.00
Siden tullebukk la ut ny tråd mens jeg skreiv, kan denne slettes!
Kvelden før, og ingen kamptråd?
Start-11'er:
Origi
Gabrielsen-Ødegaard-Kippe-Kind Mikalsen
Riise-Lundemo-Andersson-Fofana
Mjelde
Høiland
Dette er en kombinasjon av hvem jeg tror og hvem jeg håper Haglund velger. Selv kunne jeg tenkt meg Mjelde enten for Riise eller for PVM, og til akkurat denne kampen tror jeg Høiland bør få - og får - sjansen, selv om jeg mener Knudtzon totalt sett er vårt beste valg på topp. Tror dessverre ikke Stian er klar, eller for den saks skyld bør spille, gitt skadesituasjonen, selv om det nå blir spillepause fram til cup-kampen mot AaFK.
gilbertLast edited by gilbert; 11.06.2014, 19:41.Kommentar
-
Pølse-Johnsen er dommer
Kommentar
-
Vil jo si at din tråd har en langt mer positiv tone da..!
Ellers helt enig i at Mjelde må inn på bekostning av enten Petter eller Bjørn Helge, begge var langt under sitt toppnivå forrige match og minst en av dem MÅ nå på benken for å sende et signal om at å gi 70 % ikke er godt nok. Mr. Brun&blid inn for Erling støttes, så kan Erling komme inn mot slutten og løpe fra alle.
Og Haglund: Kan du være så vennlig å lese "Godfoten" av Nils Arne, en fotballtrener jeg hata da han satt i forsetet hos trønderpakket (men som jeg fortsatt har meget stor respekt for når det kommer til tankegangen som trener), en trener som har forstått noe helt grunnleggende som tydeligvis er vanskelig for de fleste andre som har trent fugla de siste 20 årene å forstå - nemlig sett utpå de 11 spillerne som gjør hverandre gode. De 11 som til en hver tid passer best sammen, og som får ut det beste av sine medspillere!
Selv om LSK har en tradisjon for å sette spillere inn i posisjoner der de ikke passer, så trenger ikke du Magnus å følge dette spøkelset. Sett heller spillerne der de yter optimalt for laget, også sett ut fra kampbildet. Helt elementær fysikk tilsier at Erling løper like fort og nesten fortere enn de fleste uthvilte spillerne i tippeligaen i starten av en match, tenk deg hvor mye fortere han løper rett fra benken (ferdig oppvarma altså) enn de som har spillt i 70-80 minutter...! Resten overlater jeg til deg Magnus, for jeg har fortsatt litt trua på prosjekt Haglund.
Edit: Stikkord: Spisskompetanse.Hilsen Anders
Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namnKommentar
-
-
Spre informasjonen om at selveste Tom Lund (!!!), Ståle Solbakken (!) og Frode Grodås kommer på torvet før kampen: http://www.lsk.no/news/article/1dxbf...title/tom-lund
Del byens og klubbens historie med alle du kjenner - kanskje vekkes lokalpatriotismen i en lillestrømling eller to: http://www.lsk.no/news/article/b8jh1...lubben-og-byen
Tips folk om LSK-magasinet til RB, som jeg ikke har sett enda, men som pleier å være god oppladning til kamp: http://www.rb.no/lsk-magasinet/article7413217.ece
Kom igjen, jeg har trua!Kommentar
-
-
Kommentar
-
prøver meg på en lagoppstilling som ville rocka og satt ut alle forhåndsplanleggingene til godeste Nilsen!
Origi
Østli - Ruben - Magnar - Ringstad <-- har trua på denne 4'er
Knudzton - Mjelde - Lundemo - Fofana <-- Fart og faenskap på kantene, def. med Mjelde på Midten og kreativt m/ Lundemo
Johan <-- Regissøren
KIPPE! <-- Muskler, oppspillspunkt, hjerte-utpå-drakta holdning osv.
Bakrommet kan trues av Knudtzon og Fofana, mens Kippe i midten der oppe tar ned innleggene, og har vist at han funker som bakromsspiss også. :-)Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
*Brasseberget*Kommentar
-
-
Fra LSK på fjesboka:
Disse elleve starter mot Strømsgodset kl. 19:00:
Arnold Origi – Ruben Gabrielsen, Magnar Ødegaard, Frode Kippe, Simen Kind Mikalsen – Bjørn Helge Riise, Marius Lundemo, Ohi Omoijuanfo, Moryke Fofana – Petter Vaagan Moen, Erling KnudtzonLasseNKommentar
-
Uff, krise at noen av våre aller beste gutter er så porselen.
(Kovacs på benk, ja. Synd for Kippe det da.)Kommentar
Kommentar