Uten Johan så rakner mye for LSK. Synes han er undervurdert blant LSKs supportere. Men både Gabrielsen, Lundemo og Fofana har vært gode.
Vårens spiller
Collapse
X
-
-
Vanskelig valg, men falt på Ringstad. Han har vært fenomenalt god, belønnet med landslagsuttak. Kunne fort falt på Fofana, Ruben eller Arnold ogsåKommentar
-
Helt riktig å peke på Lundemo men faktisk er Gabrielsen årets spiller så langt. Sollid defensivt, god med ball og to mål fra en mann som var skadet hele fjoråret. RespektKommentar
-
Sto mellom Lunan og Marius. Syns Marius har vist seg å være viktig for laget og Lunan har virkelig tatt steget i år. Endte på Marius fordi jeg syns jeg ser at LSK faller litt sammen når han ikke er på midten.
Fofana har den irriterende "roe ned spillet"-holdningen bare vi leder med ett mål og det blir jeg lei av.
Men mye bra i år syns jeg. Origi er også på vei mot noe veldig stort og har lenket seg fast i målet i forhold til Udjus.
Stian og ja... Faen det var jo Stian jeg skulle stemt på... Hehe. Som sagt, mange har gjort jobbenKommentar
Kommentar