Forumet redder LSK!
Collapse
X
-
-
Håper vi fortsetter å få med flere folk fra forumet også.
Jeg har også startet utfordringa på facebook som blir delt videre
I dag har det blitt mobilisert på forumet til Kanari-Fansen Lillestrøm, og på kun 12 timer så har det allerede blitt samlet inn over 100.000,- Det er derimot ikke nok. LSK trenger oss alle sammen, store som små,
• Send en SMS med teksten VIERLSK til 2454 og man støtter klubben med 200,-
• Send en SMS med teksten VIERLSK500 til 2454 og man støtter klubben med 500,-
• Du kan også sette inn valgfri beløp på konto: 1503.46.11413
Det er nå Lillestrøm Sportsklubb trenger deg som mest!
Del videre!Kommentar
-
Kommentar
-
For en fantastisk gjeng dere er!!
Selv har jeg nettopp flyttet og det viser seg å være et pengesluk, men kr. 500,- overføres asap.
Nå håper jeg RB hjelper til med å spre budskapet i morgen.
Samtidig håper jeg at en kar fra Gursken, som visstnok har hjertet i klubben, kan ta seg fri fra Twitter i 5 minutter, og heller bruke litt energi på å hjelpe LSK.Snart neste hælj.....
Always Hardcore
TS05Kommentar
-
Nye 200.- fra Lasse G, vålerenga mann fra a-å! Hjalp å dele denne FB statusen!Lillestrøm SK i mitt hjerte!!Kommentar
-
200,- overført"And I never thought this life was possible.
You're the yellow bird that I've been waiting for."
Bright Eyes - Poison OakKommentar
-
Satt rundt middagsbordet og snakket om denne givergleden. Sønnen min på 7 år ville gi alle sparepengene sine, jeg fikk jekket han ned til 1500 spenn(men tar det på min sms kappe).
Må si jeg er UTROLIG STOLT over å være LSK supporter. Sant skal sies, jeg kjenner ingen av dere ellers. Men, jeg blir faens rørt over mine med supportere. Hadde andre lags supportere fått med seg dette ville de blitt evige misunnelige.
Nå er det på tide at RB, LSK og flere får med seg dette og sprer det på nett. Dette er stort!!
Forventer en stor og god reaksjon fra klubbens styre og stell.
Rørt til tårer folkens.
Edit: kommer vist noe i rb i morraKommentar
-
tipsa rb og nettavisen (eneste som klarer å skrive om oss) klokken 12...
Fikk svar fra RB og de har en sak klar i morgen. Ikke hørt fra nettavisenAdvarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
777 lykkekroner på vegne av mine to døtre er overført. Ønsker at de får like mye glede av samholdet og entusiasmen på Åråsen som jeg har fåttPetter Ø - Kreativ Kanaris
http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401Kommentar
-
Tidligere nabo/kollega sendte over 500 kr på oppfordring fra meg. Hadde ikke hørt om dette.
Få det ut til alle!Kommentar
-
Sendte til Egil Sande i Nettavisen som er veldig flink og fikk svar veldig fort. Han skulle på 5 uker ferie men likte saken og hadde sendt det videre til kollegene sine.Last edited by Xavi; 20.06.2014, 02:03.Syvende generasjons Lillestrømling. LSK er i blodet.
Anders, Tidligere styremedlem KFLKommentar
-
Forsøkt å tipse vg og dagbladet(kjenner sportsjournalist i db) uten svar.
Håpløst! Klubben må gjøre jobben selv. Få det ut i morgen. Stafettpinnen må videreKommentar
-
Gidder noen å kopiere åpningsinnlegget inn i et word-dokument ol? Nettet røyk her på landet, så nå redigerer jeg via mobilversjonen av forumet for det er kun det som funker på tlf'n min, og åpningsinnlegget er litt... øøø... knotete i mobilversjon, så kan jo gå i dass om jeg trykker feil herKommentar
Kommentar