Sto skuffende lite i papirutgaven. Når artikkelen var skrevet, ble det skrevet at det var kommet inn ca kr 65 000,-. Var mest fokus på at næringslivet/sponsorpoolen ønsker å redde klubben - noe som er vel og bra. Mange der som har bidratt med mye og sikkert kommer til å bruke sitt nettverk til å støtte klubben og bidra mer. Men personlig skulle jeg gjerne likt og sett en egen artikkel med litt mer fokus på den store givergleden folk her inne har vist. Alt fra mennesker på trygd, studenter, ordinære arbeidstakere og sikkert noen bedriftseiere/selvstendig næringsdrivende bidrar. Det den ordinære mannen/kvinnen i gata viser av giverglede og hjerterom er så mektig imponerende at en allerede ordfattig mann, mangler enda flere ord - det hele er mektig og må ordentlig ut til de som ikke henger her inne!
Og ikke minst: lsk.no burde ha fått med seg dette. Litt skuffende at det ikke var med i nyhetsmailen som kom ut i dag, men jeg tipper bemanningen også er lavere der enn tidligere.
Og ikke minst: lsk.no burde ha fått med seg dette. Litt skuffende at det ikke var med i nyhetsmailen som kom ut i dag, men jeg tipper bemanningen også er lavere der enn tidligere.
Kommentar