200,- på sms
Forumet redder LSK!
Collapse
X
-
Last edited by Kjell.T.Ring; 19.06.2014, 18:17.Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Hvilken næringslivaktør tørr å doble?
Må jo røre noen hjerter dette engasjementet?Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Om Ruben anlegger afro igjen og lover å beholde den så lenge han er i LSK, så setter jeg over 5000. LETT!!
Bare tanken gjør meg glad, så setter over 200 til.Kommentar
-
Jeg har nå sendt 2 sms`er.
Sendte også mail til LSK og Anita om at de bør følge denne tråden. Hjelpen er på vei:-)
Anita svarte og skrev Fantastisk og tusen takk :-)Kommentar
-
-
Jeg elsker dere og faen som jeg elsker klubben.
Nye 1137,- kroner overført, og da 1337,- totalt for dagen. (vil også være med i klubben)Kommentar
-
Nå er det bare å ta opp røret å utfordre bedriftene rundt her, 5 mill. er mye penger, men det er faen så mange bedrifter som har råd til 100k uten at det truer driften!!!________________________
TBKommentar
-
Det skal lønne seg å sponse nå. Vær lojale mot bidragsyterne og takk for støtten så ofte som mulig.Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Spennende å se om hvor dyrt dette blir for meg
Mrognan 1500
El Caco leet
Joacim leet
Kvalen leet
Superstefan leet
500.- allerede og forbi garantisummen min.
Takk!
Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
Kommentar