SMS sendt og 200 kr fra meg er også bidratt!
Forumet redder LSK!
Collapse
X
-
300 spenn inn på konto.LSK rykker aldri ned. De hører hjemme i den norske eliteserien, slo Erik Mykland fast i TV2-studioet.Kommentar
-
Kommentar
-
Jeg har "uppa" bettet mitt. 5 nye leets og jeg overfører 1337 selv.-
Er oppe i 1000.- nå etter Evjes fantastiske bidrag og Hexaphims inntog i leet-klubben
Edit: mål nådd og penger overført
5 leets til 1337 tilLast edited by Kjell.T.Ring; 19.06.2014, 16:00.Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Dere ruinerer meg!
Sendte en mail til RB og ba de lage en sak om dette for å øke publisiteten.
Hvem er første bedrift som henger seg på?
Edit: Svesengen var ikke på jobb men skulle bringe det videre.
Faen denne tråden tar av!Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Vis meg den klubb(i dette land) som har slik støtte fra supporterne!
Vis meg den klubb som har supportere som bryr seg så mye for klubben i sitt hjerte!
Vis meg den klubb som har supportere som bruker så mye penger på sin klubb i nød!
Ny sms sendt av gårde fra meg(200) og kona(som driter i fotball) også sendt 1 sms(200).Last edited by Ketil Cantona; 19.06.2014, 11:24.Kommentar
-
kommer ikke inn på nettbanken, har jobb telefon...
får prøve på nytt ikveld.
bra initativ. Leser på twitter at det er gitt 25000 allerede. ikke dårlig på ett par timer..Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
*Brasseberget*Kommentar
-
Hva var vel livet uten deg?
1337.- i frisk kapital fra Siggen----------------------------------------------------------------------------
Sometimes I drink a glass of water. Just to surprise my liver...
----------------------------------------------------------------------------Kommentar
-
Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
*Brasseberget*Kommentar
-
Faen heller!
Melder meg på i 1337 klubben, og ikke nok med det, setter i 250 for hver av ungene også. (3x)
Totalt 2.087,-Håkon Henriksen
-
Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
-
ALT FOR FUGLAKommentar
Kommentar