Var litt rask på avtrekkeren, så la inn bud på en drakt før jeg hadde sett alle draktene og fant vel fort ut at det var en annen drakt jeg heller skulle hatt... Men denne auksjonen var ett veldig bra stunt fra klubb og sponsorer!
Forumet redder LSK!
Collapse
X
-
Hacker "Sp33k" for leet, or elite. Originating from 31337 "eleet", the UDP port used by Dead Cow Cult, a hacker group, to access Windows 95 using Back Orifice, a notorious hacking program.
Eksempel:
"i t0tally pnwed u. u r so a n00b and i am so 1337"
Har også gått sin gang her inne på forumet. Med egen 1337-tråd, der typ gorken la ut bilde om han fikk en regning på 1337,-
Fler som kan utkorporere?Kommentar
-
Da er 30 tallet rundet. Fantastisk støtte av forumet. Så enkelt kan det gjøre:-) Få spillerne ut i gata så har du 100 000 i løpet av dagen/morgendagen!Kommentar
-
Last edited by Kjell.T.Ring; 19.06.2014, 12:15.Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Da var målet slått med 1000% på 3 timerAdvarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Setter inn 300,- etter jobb, 500,- om jeg skulle være så heldig å få igjen noe skattepenger, kanskje mer. Lover også å pushe alt av venner, familie og bekjente til å gi alt det de makter. Flott initiativ!---------------------------------------------------------------------
Ivrig Lillestrøm-supporter, i med- og motgang! Forza Fugla!
Skribent for Málaga de Noruega. Vamos Málaga!
---------------------------------------------------------------------Kommentar
-
BOM. andee ruinerte meg. 1337.- overføres nå.
Tøff i trynet (men blakkere en i morges). 1337 for 10 nye leets fra privatpersoner
Håper (og trur) at en del har gitt 337.- kr ekstra pga dette for det koster skjorta. Blir 2696.- totalt på alle leeterne som ca dobler innskuddet mitt.
Noe sier meg at Skinke finner frem 337.- hvis han får høre om det han og
Edit: 5 leets to go! Hvorfor er jeg så tøff i kjeften? Tipper jeg må bite i det halvsure eplet.Last edited by Kjell.T.Ring; 19.06.2014, 15:59.Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Legger inn denne her også:
LSK-auksjon: Gi penger til klubben og få kule ting tilbake!
https://www.facebook.com/LillestromS...53680544825527Kommentar
-
Håper klubbens ansikter tar en tur innom og takker for støtten samt maner til støtte.
Lettere å gi når en får tilbakemeldinger - dette er viktig!Kommentar
-
Satt over 500 på kontoen. Hvis noen trenger kontonummeret, så er det: 1503.46.11413. Les også her: http://www.lsk.no/news/article/1prrf...tt-engasjementKommentar
-
Kommentar