Forumet redder LSK!
Collapse
X
-
-
Skal så vinne budrunden på keeperhanskene til Origi, leder foreløpig, men noen må vel klare å presse prisen høyere enn de 600,- som er budet nå..?---------------------------------------------------------------------
Ivrig Lillestrøm-supporter, i med- og motgang! Forza Fugla!
Skribent for Málaga de Noruega. Vamos Málaga!
---------------------------------------------------------------------Kommentar
-
Har nevnt denne flotte innsamlingsaksjonen til sjefen her på Romerikes Blad, og at det er verdig noen ord i blekka, eller ihvertfall på nettavisen uten at det bør være så vanskelig å få til. Så får man se, om a tar det videre.---------------------------------------------------------------------
Ivrig Lillestrøm-supporter, i med- og motgang! Forza Fugla!
Skribent for Málaga de Noruega. Vamos Málaga!
---------------------------------------------------------------------Kommentar
-
-
Akuratt slike holdninger klubben ikke trenger nå selv om jeg kan være delvis enig i det du skriverAdvarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Men på en annen side, så har vi kanskje denne gangen fått inn noen som vi kan stole på og som viser alle tall og den virkelig situasjonen som LSK er i og gjør ingen forsøk på skyve dritten under matta slik att vi ikke ser det. Så noen økonomisk boikott av LSK i denne situasjonen blir det ikke. Jeg kommer til å gi 10% av det jeg har fått igjen i skattepenger til denne aksjonen, det vil si rundt 2400kr. Og håper alle gjør det samme med sine skattepenger.Kommentar
-
Kommentar
-
Fantastisk initiativ og respons, (Edit: Jeg blir nesten rørt av det som skjer) men som MaxPayne og andre er inne på, så er vi blitt rundlurt. F..n at det går an, skammelig er det egentlig. Show us the money!Last edited by Wanker; 19.06.2014, 15:53.Hunter S. Thompson:
There is an ancient Celtic axiom that says ‘Good people drink good beer.’ Which is true, then as now.
Just look around you in any public barroom and you will quickly see: Bad people drink bad beer. Think about it.Kommentar
Kommentar