Siden det er vanskelig å nå 1337 klubben med sms. Så dobler jeg tidligere bidrag, og er nå på 1400.- . Krysser fingrene for at bilen går igjennom eu kontrollen utenfor store kostnader.
Forumet redder LSK!
Collapse
X
-
Vi har passert 100 000 på en dag!!!!!!!!Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
22 000 følger Fugla på Facebook. Autotrekk på 50 spenn i måneden på gjengen der gir 13,2 mill i året. Hadde vi bare hatt en knapp som tilbudte og lajna det for alle og enhver.TS05 - Felt CKommentar
-
Da "tvang" jeg fruen til å hive inn en 500sms.Håkon Henriksen
-
Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
-
ALT FOR FUGLAKommentar
-
Kommentar
-
Næringslivet hadde klart 10mill på en dag uten problem når en ser hvor godt de gjør det.________________________
TBKommentar
-
Skrev dette på Facebook og håper det sprer seg litt:
Hva hadde egentlig Lillestrøm vært i dag uten LSK? Kanari-Fansen har mobilisert på forumet, og på kun 12 timer så har det allerede blitt samlet inn over 100.000,- Det er derimot ikke nok. Vi trenger dere alle sammen, store som små,
• Send en SMS med teksten VIERLSK til 2454 og man støtter klubben med 200,-
• Send en SMS med teksten VIERLSK500 til 2454 og man støtter klubben med 500,-
• Du kan også sette inn valgfri beløp på konto: 1503.46.11413
Det er nå vi trenger deg som mest!
http://www.rb.no/lsk-magasinet/article7427879.eceKommentar
-
500kr til #vierlsk om noen redder livet på denne undulaten:
Kommentar
-
Vil gjerne rette en takk å si at jeg har et elsk/hatforhold til Knut nå etter å ha ribba meg men uten denne tråden hadde jeg aldri bidratt med så mye og det gjelder nok mange andre.
Tusen takk knut.Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Skrev dette på Facebook og håper det sprer seg litt:
Hva hadde egentlig Lillestrøm vært i dag uten LSK? Kanari-Fansen har mobilisert på forumet, og på kun 12 timer så har det allerede blitt samlet inn over 100.000,- Det er derimot ikke nok. Vi trenger dere alle sammen, store som små,
• Send en SMS med teksten VIERLSK til 2454 og man støtter klubben med 200,-
• Send en SMS med teksten VIERLSK500 til 2454 og man støtter klubben med 500,-
• Du kan også sette inn valgfri beløp på konto: 1503.46.11413
Det er nå vi trenger deg som mest!
http://www.rb.no/lsk-magasinet/article7427879.eceKommentar
-
"Tippeligaen uten Lillestrøm...nei takk hiver meg på kr rullinga mvh VIF supporter" Kr. 200,- på sms fra enga mann Ole HLillestrøm SK i mitt hjerte!!Kommentar
-
Kommentar
-
Ok. Var gått no inflasjon i talla her (800.- feil ). Så putta det i xl-ark for oversikt
Med robbie sin generøse donasjon , sammen med alle som er med i 1337-klubben og alle dere andre som har bidratt som om jula itte sto te påske, så har vi nå kommet opp i
107 735,-
LSK TAKKER ALLE FOR ALLE BIDRAG!!!
Tone hilser ogsåKommentar
Kommentar