Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Jeg er ekstremt imponert over hvor mange som stiller opp. Mange har i tillegg vært rause med SMSene tidligere også.
Etter å ha dratt inn 130 000 på et døgn synes jeg at det er litt trist at LSK ikke har funnet grunn til å nevne og henvise til tråden på klubbens nettside. All ekstra drahjelp vil være et gode. Venter også på (nettutgaven?) av den forhåndsvarslede RB-saken.
Målt opp mot behovet for 5 mill. kan engasjementet her virke smått, men ekstern synliggjøring kunne skapt en positiv effekt utover "privatmarkedet". Morsommere for alle å være med på noe som gir blest.
Det er mye penger man kan oppdrive dersom man tenker seg om. Sjokolade, røyk, alkohol mm. dropp det f.eks bare en uke. Sånt blir det penger av. Da kan man hjelpe Fugla!
Etter å ha dratt inn 130 000 på et døgn synes jeg at det er litt trist at LSK ikke har funnet grunn til å nevne og henvise til tråden på klubbens nettside.
Jeg har tipset Aleks om det. Enig med deg.
Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum
Det er mye penger man kan oppdrive dersom man tenker seg om. Sjokolade, røyk, alkohol mm. dropp det f.eks bare en uke. Sånt blir det penger av. Da kan man hjelpe Fugla!
DnB har en tjeneste som heter morsom sparing, da kan du velge å sette x antall kroner inn på sparekontoen for hver gang du drar kortet eller betaler en regning fra konto. Du kan også velge å runde opp til f.eks. nærmeste 100 når du drar kortet og sette det inn på sparekontoen. Etter en måned så har man plutselig en del kroner på sparekontoen.
Disse kronene kan doneres til #VIERLSK.
Andre banker har helt sikkert noe tilsvarende de også.
Hvilket kontonummer er det som gjelder når man skal sette inn penger?
• Du kan også sette inn valgfri beløp på konto: 1503.46.11413 å sette inn valgfritt beløp. Husk å påføre navnet ditt!
(klippet fra åpningsinnlegget i denne tråden, og legger merke til at Knut ikke akkurat er god på å bygge opp setninger når han er så ivrig som han har vært det siste døgnet)
Kommentar