2.500 fra meg
Forumet redder LSK!
Collapse
X
-
Kommentar
-
Temperaturen i Malaga er fortsatt høy, men promillen ennå ikke.
Jeg lurer på om noen har en oversikt over tidligere LSK-spillere og ansatte og hvordan det ligger an med bidrag fra dem? Kanskje en Ujah har noen ekstra mark liggende? Hvor mange ulike spillere har vært innom LSK og tatt en god avskjed med klubben siden 1976? Mange av disse ble proffer, og bør lett kunne yte mer enn studenter og uføretrygdede som bidrar her inne.
Og næringslivet som har bidratt med 60', en tredjedel av fansen på to døgn? Triste greier, kan ikke bety annet enn at store deler av Lillestrøms næringsliv er på konkursens rand.
OK, skal jobbe med promillen igjen, men er usikker på om det hjelper. Skulle gjerne bidratt med mer, men har lite cash før skatteoppgjøret kommer, og da er det kanskje for sent :-(Hunter S. Thompson:
There is an ancient Celtic axiom that says ‘Good people drink good beer.’ Which is true, then as now.
Just look around you in any public barroom and you will quickly see: Bad people drink bad beer. Think about it.Kommentar
-
Min kjære søster bidrar med 200.- pluss at hun tar seg en tur og handler på lsk-shop.----------------------------------------------------------------------------
Sometimes I drink a glass of water. Just to surprise my liver...
----------------------------------------------------------------------------Kommentar
-
Savner konas 400.- på lista.
Fy faen så morro det 1337-opplegget var (og innbringende!). RB fremstilte det nesten som en konspirasjon av gamere fra tidlige 1980-tallet som snakka i koder
I tillegg mangler 1337.- på meg. Har totalt satt in 3x1337Last edited by Kjell.T.Ring; 21.06.2014, 17:45.Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Kona er med, men hadde bare 2x1337 på deg. Endres nu!Kommentar
-
Kommentar
-
Setter inn 1090.- for å bumpe meg opp til 5501.- på sponsorlista.
Snart ruinert!
Edit: Kommer på mandag da brikka ligger på jobb.
Nå er det slutt for min del!Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
----------------------------------------------------------------------------
Sometimes I drink a glass of water. Just to surprise my liver...
----------------------------------------------------------------------------Kommentar
-
Helt suverent. Det er viktig at så mange som mulig bidrar. Det er himmelvid forskjell på alder og økonomiske muligheter blant LSK-tilhengere. Har lest mange rørende innlegg i denne tråden til nå og er imponert over alle som vil være med på å redde Sportsklubben. For de som synes at 200 kroner på telefonregninga svir, håper jeg at de kan sette inn et par tiere på kontoen til LSK.
Alle monner drar!Vidar Evje
Kommentar
Kommentar