Forumet redder LSK!
Collapse
X
-
-
Kommentar
-
200 000,-!!!!!*
* minus administrasjonsgebyret mitt på 15%
= fortsatt en heftig sum til LSK!!!
LSK takker alle for denne uvirkelige innsatsen for klubben!
Dagens kuriositet: Da detta starta, var egentlig målet å få 15 stk til å sende en sms sånn at klubben fikk inn 3000,- HøhøLast edited by knut; 23.06.2014, 08:39.Kommentar
-
-
Da er jeg også med i 1337 klubbenSkal du eller noen du kjenner ta teoriprøven til bil, last ned appen våres gratis https://itunes.apple.com/no/app/f-rerpr-ven/id577233339Kommentar
-
-
Disse pengene blir vel utelukkende brukt til å dekke løpende utgifter som regninger og lønninger..Det er bedre å væra døv enn vålenga.Kommentar
-
Tviler på at vi henter Jooooon i sommer...Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Da tikker det visstnok inn skattepenger, hvert fall gjorde det nettopp det hos meg. Dessverre var jeg usedvanlig presis i fjor og havna rimelig på skiva, men ytterligere kr 191,7 skal da klubben i mitt hjerte få.TS05 - Felt CKommentar
-
84,3 inn fra meg, så er vi oppe i 213 000,-Kommentar
-
Da setter jeg over "skyldig beløp" 1337.-. Beklager men kan ikke bidra med mer nå (smertegrensen er nådd.) Hadde aldri trudd (eller bidratt) med så mye uten denne tråden så takk til trådstarter og ALLE som har bidratt (uansett sum).
Tusen takk for å være en del av dette. Vil faktisk takke spesielt de som har bidratt etter evne men ikke hatt så mye å gi som har bidratt til at VELDIG mange flere har gitt.
Fantastisk engasjement!
Forza fugla!Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
Kommentar