Så gikk altså penga til å dekke ubetalte strømutgifter sikkert fra år tilbake. Motiverende!
Forumet redder LSK!
Collapse
X
-
Nå synes jeg du leter etter problemer.
Hvis vår aksjon var med på å fjerne en kreditor fra lista, flott. En mindre ting å bekymre seg over.Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
*Brasseberget*Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av maxpayneSå gikk altså penga til å dekke ubetalte strømutgifter sikkert fra år tilbake. Motiverende!
Om vi som har gitt til #vierlsk hadde satt oss ned og laget en liste over hva vi ønsket at pengene vi har bidratt med skulle gå til, så tror jeg (akutt) fjerning av kreditor som har med generell drift å gjøre hadde kommet ganske høyt.
Ellers foreslår jeg at man fortsetter denne diskusjonen i Sportsklubbbens økonomiske situasjon-tråden
(elsker forresten at det er 3 b-er i tittelen der )Kommentar
-
Vi skal absolutt ikke klage på at pengene går til å betale kjedelige ting. Det virker heldigvis som om forumet i hvertfall har skjønt at man ikke kan signere spillere når man ikke kan betale strømmregninga. Forhåpentligvis vil de som styrer klubben også skjønne det fremover. Denne innsamlingen handler ikke om å finne på noe moro sammen, men å prøve å redde klubben vi alle bryr oss om. Klaging på tidligere fulle sjømenn bør som noen nevner tas i de andre trådene om klubbens økonomiske situasjon.
Denne tråden bør vi få tilbake på riktig spor igjen, med innlegg som dette:Kommentar
-
Da har jeg gitt 200 kroner til. Er nå oppe i 2200. I tillegg gir jeg 98 per mnd til LSK-lisens.Kommentar
-
Kommentar
-
Litt usikker på om bidragene fra før tråden ble startet teller på summeringen din knut, men har tidligere bidratt med 2400 spenn. (2100 til konto, 200 på SMS og 100 for draktkjøp med #vierlsk-logo). Flere bidrag kommer snart!Kommentar
-
Har overført 500 på torsdag. Har 1500 fra tidligere .VI ER LILLESTRØØM, LILLESTRØØM SK, VI ER NORGES BESTE LAG, JA VISST FAEN ER VI DET!!Kommentar
-
Benny bidrar privat med 50.000,- i første omgang.
Håper det kan komme mer senere i profesjonell sammenheng, men det er en litt mer langdryg prosess.
PS. Må ikke under noen omstendighet komme min kone for øret.Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadalKommentar
-
Kommentar
-
Skulle egentlig bare mangle.
De fleste her inne har sikkert bidratt langt mer enn undertegnede gjennom årenes løp. Fra den første skrukkete pensjonist som slapp oss inn gjennom portene på Åråsen på åttitallet, og til den mest innbitte flaggsyer i KFL anno 2014.
Nå er det bare å stå på alle sammen. Få den mest gjerrige sullik til å vrenge lommene!Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadalKommentar
-
Mulig dette er med glimt i øyet, men svarer likevel. Om du ikke har reservert deg mot offentlighet, vil navnet ditt dukke opp, med relativt stor skrift, på "navneskya" på Åråsen. I tillegg vil det havne på hvert fall én liste, med sum, på lsk.no. Ønsker du å reserve deg, kan du sikkert vippe en PM til Lars. Ellers vil jeg benytte anledningen til å hylle femti lapper, det er liksom ikke tilstrekkelig med en tommel opp eller takker.TS05 - Felt CKommentar
-
Kommentar