Ut fra forutsetningene var dette en god kamp og et kjærkomment poeng. Har satt inn nye 400,-, totalt 2000,- siden tråden ble startet.
Forumet redder LSK!
Collapse
X
-
Fuck det her. Bumper 200.-Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Slenger på 200 etter Brenn-kampen. Hadde jeg visst hva jeg fikk se hadde jeg lett betalt dobbel inngangAdvarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Noen som er med på en medaljebonus (i tillegg til pengene det så klart tilfører)?Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Kommentar
-
Skrapa kasse om dagen men en tusing skal jeg rote frem hvis vi klarer dette.
Edit: Saklig. 1337.- mente jegAdvarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Det viktigste for meg denne sesongen var at Åråsen skulle vinnes tilbake, og jeg drømte om 10 hjemmeseire. Det er utvilsomt innen rekkevidde nå, så derfor skal jeg bidra med 120,- pr.lag som har reist hjem fra Åråsen med tap når siste hjemmekamp er spilt.Kommentar
-
Da var året over.
1000.- fra meg som takk for alternative gaver jeg har fått til diverse ting.
Ikke i mitt navn btw.
Jeg er ikke med på en innsamling neste år hvis det ikke skjer noe veldig rart så takker alle som har vært med å tømt lommene mine og sine egne ved å lage gøy av denne tråden.
I ettertid vet jeg de penga ikke hadde vært der uansett i dag
Kudos til trådstarter og alle som har bidratt av evne! Dere er helter i mine øyne. Synd ikke næringslivet meldte seg på.Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
Kommentar