LSK-auksjonen - gjør et kupp!
Collapse
X
-
Eneste måten for meg å finne den er å gå via nettopp denne tråden. Har faktisk lett forgjeves både på LSK sin facebookside og LSK.no.Kommentar
-
Ser forøvrig at Tom J har lagt inn bud på 105' for bilen, er vel naturlig å tro at dette er Tom Jenkins. Samme mann som flere ganger har vært ute i media, og som sponsor gjennom Nortekk. En hedersmann!
Som det skrives over er auksjonen nå svært lett å finne gjennom LSKs hjemmesider, men også gjennom LSK facebook sider. Noe den forøvrig har vært hele veien.Kommentar
-
Og ikke alle kan skryte på seg å ha spilt på Åråsen!Kommentar
-
Om du trykket 10000 ved en feil, så blir jeg med å sponser deg med en tusenlapp. Kall det et "takk for gode rykter-bidrag"
En betingelse, det er at det er barn eller ungdom som får treningstiden.Kommentar
-
Tiden renner ut.... Søndag er det overAdvarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
-
-
Kommentar
-
Hvorfor legges det ikke ut flere drakter med autografer fra gamle spillere som Schiller , Vaadal ,Krogsæter , Smedås , Dyrstad,Goggen nesten utømmelig. Jeg hadde elsket det hvertfall og dette må jo være billig og ikke for vrient å legge ut.Kommentar
-
Det kan jo auksjoners bort slike på sms under hver kamp!Kommentar
Kommentar