Legges det ut for mange går prisen ned vettu...
LSK-auksjonen - gjør et kupp!
Collapse
X
-
-
Auksjonen stenger i dag kl. 23.00 . . . . .
Summerte raskt - og den har nå passert 394.000 - må vel i hvert fall være potensiale for å passere 400.000.
Sjøl er jeg i ferd med å få VIP-losje til kvartfinalen billigere enn vanlig sittetribunebillett - kan jo være morsomt å prøve det en gang også - men tar gjerne konkurranse om de billettene - så LSK tjener litt mer.
Er også i ferd med å få bowlingkveld på Strømmen langt billigere enn jeg ellers ville betalt - tar gjerne konkurranse om den også.
Bilen er bare 115.000 - kan sikkert selges med en gang med fortjeneste på minst 25.000 (uten at jeg er noen ekspert på det). Og maling til over 50% rabatt . . . . og containertømming til over 50% rabatt . . . . og våtromstjenester til over 50% rabatt . . . .woodyKommentar
-
Bare å kjøre samme konseptet igjen. Ny auksjon! Få eksspillere, trenere og alle som har hjerte i klubben til å signere drakter, lodd ut Verdens beste ostepop og se om næringslivet kan trylle frem noe gøyAdvarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Regner med de allerede planlegger ny auksjon. Dette er en suksess, vinn-vinn for alle parter og faktisk veldig gøyKommentar
-
Vil tippe at det er mye mer effektivt å poste et slikt ønske på facebooksidene, men det har du kanskje allerede gjort?Det er bedre å væra døv enn vålenga.Kommentar
-
-
Håper på en ny runde med auksjon. Nå som fellesferien er over burde det være mulig å hente inn mer pengerAdvarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Hvorfor vente til høsten når det var en slik suksess!!! Er det mulig??? Her må man smi mens jernet er varmt!Kommentar
-
Kommentar
-
-
Jeg har hentet min, fikk beskjed om å kontakte en kar i administrasjonen ganske raskt etter betaling. Ring LSK og spør, tipper det løser seg raskt.Kommentar
-
Bare å legge ut samtlige drakter, sko og underbukser fra søplakampen på auksjonen. Sikler etter Erlings, Petters, Foffens, Pelles (debut i den kampen!), Simens (for taklinga på slutten med et fint bilde av søplemannen på full flytur) osv.
Matchballen signert?Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Det er jo samme drakt de har brukt i hele sesongen da. Fugla har ikke mange draktsett, så den drakta er jo ikke unikt brukt for denne kampen. Men liker tanken!Kim
Styremedlem KFLKommentar
Kommentar