LSK-auksjonen - gjør et kupp!
Collapse
X
-
Personlig er jeg avventende pga mye utgifter om dagen og at jeg har gitt mye til #VIERLSK allerede. Vet ikke hvorfor den første auksjonen gikk så bra men denne er nok rammet av det vil jeg tro. Kjøper vel ikke mer en 1 drakt pr år og det er en jobb å gjøre med å få markedsført dette.
Alt for få på lsk.no til å få til noe uten å formidle det stort. Forumet er også en liten del av supporterne og mange gir faen i lsk.no/kfl.no. Derfor burde det vært en plan bak hva som er gjort.
VELDIG bra initiativ men når deltagelsen uteblir er det markedsføringen det står på.Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Alt for få på lsk.no til å få til noe uten å formidle det stort. Forumet er også en liten del av supporterne og mange gir faen i lsk.no/kfl.no. Derfor burde det vært en plan bak hva som er gjort.
VELDIG bra initiativ men når deltagelsen uteblir er det markedsføringen det står på.Kommentar
-
-
Og for de som ikke forstår at lenker skal gå direkte til kilden så er full lenke https://www.facebook.com/LillestromS...40328332713286Kommentar
-
Og for de som ikke forstår at lenker skal gå direkte til kilden så er full lenke https://www.facebook.com/LillestromS...40328332713286
Kan informere om at innlegget er skrevet med mobil og der "fungerer ikke" linken din.
Noe som, i det minste for meg, var (veldig) problematisk med den første auksjonen.Kommentar
-
Tror på denne formen form for inntektsbringende tiltak, da jeg tror det er langt lettere for mange bedrifter og sponse med varer/tjenester. Såkalte barteravtaler, istedenfor cash. Det som må gjøres for at det skal bli enda bedre er at produktutvalget må bedres, i tillegg til at det må gjøres visse forbedringer. Jeg er feks litt forundra over at ikke er noen informasjon rundt bilen. Kun at det er en Peugeot 107 rød. Jeg tror det faktisk er svært få som blar om 110 000+ uten å vite mer om produktet de kjøper.
Men Robert og LSK skal ha mye kreditt for auksjonen fordi den har fått inn bra med penger i år, i tillegg til at jeg tror det er noe som har kommet for å bli.Kommentar
-
-
Er bare å kjøpe julegaver her - gavekort på kultursenteret er vel fin gave - for ikke å snakke om gavekort på klær fra Match eller fotballdrakter. Julematen kjøpes på Rema med rabatt - foreløpig koster mat for 3.000 bare 2.000....woodyKommentar
-
Ser ut som det lenge har vært "bråstopp" på LSK-auksjonen.
Julaften nærmer seg med stormskritt - mange julegaveideer her (signerte drakter, gavekort etc).
Fortsatt er mye råbillig - klær på Match for til 3 000 står nå i 1 500 (juledressen er sikre på supersalg . . .); mat på Rema til 3 000 står i 2 000 (juleribba sikra); kjøkken fra HTH til 100 000 har ikke en gang bud (er det ingen som skal pusse opp kjøkken ?).
Kom igjen . . .woodyKommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
Kommentar