Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
"Stenger" allerede 5. november - så den varer ikke veldig lenge.
Hvis du tenker noe fra Expert til ungene til jul, så "prises" gavekortene fra Expert foreløpig til 50% av pålydende. Gavekort på 3.000 til 1.500; gavekort på 2 000 til 1.000 etc. . . . .
Med 3 gavekort til 3 000 og ett gavekort til 1 000 får du en Macbook Air til 5 000 og ikke 9 990; som er listepris. Så billig blir det vel ikke til slutt; men . . . .
Log på Facebook for at starte med at dele og komme i kontakt med dine venner, din familie og folk, du kender.
Men masse fine julegaver her;
- Hva med original signert Innocent Bonke drakt til kr. 500,- ? eller
- Original signert Marius Lundemo drakt til kr. 550,- ? eller
- Gavekort på Export (kr. 2 000) for kr. 1.500 - benyttes på romjulssalg - så er det mye å kjøpe . . . . .
Den er avsluttet nå, og jeg summerte det til kr. 67 894,-. Så hvis ikke jeg her rotet til regnestykket ble det langt unna kr. 100 000,-, dessverre... De siste auksjonene har vel kommet litt tett på hverandre, har vart over kort tid og spørsmålet er vel også om de er promotert skikkelig.
Huff. Auksjon lansering og lønningsdag samtidig gitt ble fort en signert ball og Arnesen drakt. Må innrømme jeg er litt skuffet da det står Amundsen? Het vel fortsatt Arnesen I cupen vel?
Kommentar