Greit at Fofana har ramadan, det skulle bare mangle. Men da bør han ikke få startplass. Ingen orker 2x45 på topp tenning uten mat siden soloppgang.
Start - Lillestrøm - Søndag 06.Juli 18:00
Collapse
X
-
-
Disse Ramadan-greiene har fått gå altfor langt. Klubben bør sette en policy på at toppidrett krever at spillerne i LSK velger mellom fotballen og religionen. Helt håpløst at man kan møte på jobben for knapt halv maskin i flere uker og likevel heve full lønn.Kommentar
-
Kommentar
-
Så ikke hele kampen, bare inne i mellom underveis, - men på meg virket det som LSK aldri ble helt fortrolig med underlaget. Meeeget våt kunstgressbane. Skjønte det regnet, og banemannskapet vannet jo godt i tillegg. - En detalj som vel i såfall ga hjemmelaget en liten fordel. Bør selvsagt ikke være avgjørende,men på en dårlig dag betyr det marginer.
Ser uansett fram til andre takter og andre resultat framover!Kommentar
-
Jeg overvar en veldig slapp trening på torsdag, trodde ikke den skulle videreføres i kamp!
Heldigvis gjorde dårlig værmelding at jeg avlyste rommet på Caledonien, sparte penger og nerver! Tall yr.noKommentar
-
Religionsfrihet. Den skal man ikke tulle med. Da må i stede ungå å signere spillere som praktiserer Ramadan.Sint og tverr på felt NKommentar
-
Algerie fant jo en løsning under VM blant annet. When in Rome, og alt det der. Tilbake til tema!Kommentar
-
-
Kommentar
-
Dårlig kamp av LSK i dag, på tross av relativ jevn sjansefordeling.
De som har klagd på at vi har gått ut litt forsiktig i bortekamper tidligere ser noe av årsaken i dag, da vi med 4-4-2 og høyt press ga bort alt for mye rom som spesielt Tripic klarte å utnytte. Det ble en hawaii-kamp, der vi i de fleste bortekampene har spilt kontrollert, som også vil gi oss muligheter etterhvert. I tillegg minnet det en del om rbk kampen der vi gjorde mange upressede feil som heldigvis ikke skjer så ofte lenger.
Har en viss forståelse for at man velger å prøve Høiland og Knudtzon samtidig igjen med skadesituasjonen, men man burde tidlig flyttet EK ned på kant og Mjelde inn i PVM/Palmi rollen for å gi bort mindre rom.
Det viktigste blir nå uansett å fortsette den gode trenden på hjemmebane og glemme dagens kamp så fort som mulig. I denne ligaen endrer ting seg fort igjen, så allerede neste uke kan vi være tilbake i medaljesjiktet.Kommentar
-
Det nest verste. Starts andre er enda verre. Hoff er feilvendtnede ved cornerflagget, med to av våre i ryggen. Uten engang å måtte drible eller sette opp toppfart spaserer han enkelt ut og får lagt inn til en Startspiller som får all den tid han trenger til å motta ballen, legge den til rette og skyte. Vi har spillere rett foran som ikke engang prøver på å støte eller avskjære. Det er fanden meg helt totalt håpløst!Kommentar
-
Hadde faktisk sett Høiland på kanten og EK helt forran, og som du sier, Mjelde bak. For mener pakka 'Høiland på høyre kant og EK som spiss', er den beste kombo'n vi har på de posisjonene basert på begges tilsynelatende ferdigheter. Er uprøvd, men fortsatt bedre enn begge på topp.Kommentar
-
Kommentar
-
Faen så billig straffe!
Dro ikke tomhendt fra Kristiansand i alle fall. Kom ikke hjem med poeng, men en ny spiller på hatlisten! Og det er da i alle fall noe. Drittspiller!!
Klarer ikke å finne igjen situasjonen hvor Kippe får frispark i mot når han blir avkledd i en sandwich etter innlegg/innkast/corner (husker ikke helt foranledningen). Noen som så dette på fargefjernsyn med repriser? På stadion så dette veldig merkelig ut i alle fall..Kommentar
-
Tom Harald Hagen har rett og slett vært en vandrende katastrofe i år. Onde tunger (ikke min) skal ha det til at han kun bryr seg om de større kampene med prestisje og slike kamper som i går er han rett og slett umotivert, ukonsentrert og har en slapp holdning. Helst ønsker han å dømme kamper utenfor Norge. Han lar seg åpenbart provosere av rop mot han som "møkkadommer", "dommerjævel" osv.... Da glir det bare enda mer ut.
Takk seg til Svein Erik Edvartsen. Han gjør mange dårlige valg i løpet av året. Derimot skal han ha en ting: hans avgjørelser bærer ikke preg av at han er hjemme eller bortedommer. Inkonsekvent feilaktige avgjørelser til tider, men det er langt bedre en slike som Hagen eller Hobber Nielsen! Dessuten er Edvartsen ærlig i etterkant.
PS: noen som vet om Johnsen har fått sett HBK-LSK i opptak enda? Han skulle hjem å se kampen før han uttalte seg om den? Den uttalelsen venter jeg fortsatt på tre eller fire år senere....
Dette er sikkert off-topic, men Tom Harald Hagen blusset virkelig opp i mitt sinne mot dommere som gjør slett jobb og driter i det. Og ikke rart man blir provosert, da man i de kretser klapper hverandre på skuldra i stede for å ta tak i feilene som gjøres.Sint og tverr på felt NKommentar
Kommentar