Start - Lillestrøm - Søndag 06.Juli 18:00
Collapse
X
-
Tom Harald Hagen er tippeligaens i særklasse mest pinglete dommer! Det burde man være forberedt på.Kommentar
-
Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Husker Henning nekta Stabæk å vanne i pausen en gang. Bør vi?Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Kommentar
-
Se der ja. Start velger å kjøre på med vanning selv om deres målmann fomla inn et langskudd og kula skvatt ut av henda hans da han var ute på 11 meter for å plukke en løs ball"A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa IgieborKommentar
-
Den siste var fra 3-4 meter og i fart så vil si det er godt gjort å få opp arma. Så farligere ut 1. gangen. Det positive er at han viser at han hele tiden forbedrer avsluttningene. Litt til siden så er den inne og bra teknisk utført.
Den første var vel "keepermat".Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Helt hjernedødt at dem skal vanne nå. Det er jo pissbløtt allerede. Kommer til å bli en parodi i andre omgang. Greit for vår del. Start er ikke så jævla bra på å trille kule. Dem får kanskje mer fart på ballen nå, men presisjonen begrenser dem. Vi får vel forsøke spille raskt på Erling og Tommy i bakrom. Kan funke det."A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa IgieborKommentar
-
Kommentar
-
Helt hjernedødt at dem skal vanne nå. Det er jo pissbløtt allerede. Kommer til å bli en parodi i andre omgang. Greit for vår del. Start er ikke så jævla bra på å trille kule. Dem får kanskje mer fart på ballen nå, men presisjonen begrenser dem. Vi får vel forsøke spille raskt på Erling og Tommy i bakrom. Kan funke det.Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Kommentar
Kommentar