Den er langt fra ute...
Start - Lillestrøm - Søndag 06.Juli 18:00
Collapse
X
-
-
Trenger flere Start-skader nå hvis dette skal bli noe av.Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Fullt fortjent. Vi er ikke i nærheten. For sent inne i duellene, total mangel på bevegelse foran ballfører, noe som fører til at alternativene blir få, og vi blir løpt opp og tatt fra ballen. Gang på gang.
Start leder fullt fortjent, og de som mener at ballen var ute tar feil.Kommentar
-
Kommentar
-
Er det kjedelig å være et lag i toppen? Åssen kan vi alltid være så ræva på vått kunstgress som vi er??? Man virker jo pissredd for å trå til og vise noe i det hele tatt, har overhode intet fokus på å treffe på pasningene mot kontringslaget Start. Skremmende!Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Stakkars Lundemo, har slitt forferdelig fra første spark på ballen idag..
Måtte jo nesten komme etter å ha hatt kun medgang siden turen opp
(dette er ikke for å gjøre gutten til syndebukk, mener bokstavlig talt at jeg synes synd på gutten idag)¯\_(ツ)_/¯Kommentar
-
Har resten av stallen ferie, spiller de i VM eller har ikke klubben hatt råd til å sende de på tur? Eller er Haglund fornøyd med stillingen? Noen grep kan da mannen ta.Kommentar
-
Skremmende er det også at Origi begynner å gjøre mye rart igjen, mangler autoritet i feltet og evne til å kommunisere klart ut, og noen fakter er rett og slett spill for galleriet. Som å slenge seg på baller han kan kontrollere greit ved å stå på beina.Kommentar
-
Dette er en av punktene jeg har hatt mot Haglund, han prøver for lite å endre kamper. Det virker som det ikke finnes en plan B. Slår taktikken feil fra start, så er kampen tapt.Kommentar
-
-
Kommentar
Kommentar