#VIERLSK-kampen: LSK-Sarpsborg torsdag 14. august kl. 18:00
Collapse
X
-
-
Palmi er jo et godt eksempel på det. Riise var ingen McAteer med innleggene idagEn gang Judas, alltid Judas. 0,1 % av fansen hadde nok en gang rett.
Endelig er mørketida over.Kommentar
-
Utrolig skuffet over hvordan LSK fremstår på banen i denne kampen. Kyllinger hele gjengen. Nei, for å si det rett ut, er det med den innstillingen dem skal ha når dem går på banen mot søppla, så vil jeg gjerne ha beskjed, så skal jeg bli hjemme og spille ludo i stedenfor. Så kjære LSK-spillere, skal dere kjempe som faen til søndag eller blir vi servert samme dritten som i denne kampen???Kommentar
-
Håper på Pelle og Friday fra start mot Enga , men nekter å tro at det skjer.
Palmi ,Erling,Haglund og Powell er nok med i samme "swingers club" eller noe sånn ? for noen relasjoner må det jo være mellom dem.Kommentar
-
En gjennomført elendig prestasjon av LSK. Innsatsen var rett og slett grusomt dårlig. Symtomatisk for kampen var når Andersson prøvde å filme seg til frispark rett utenfor 16-metern og ikke gadd og reise seg men brukte energi på å kjefte på dommeren. Tipper So8 vant 70-80 % av alle 2. ballene. Og dette skulle da være den viktigste kampen for LSK på mange år.... De må være flaut å være spiller og trener for et lag som presterer til de grader dårlig når det gjelder som mest. Om vi spiller på dette nivået på søndag mot Søpla får vi ikke 2 i sekken, men 5 eller 6. Det er Haglund sin oppgave å motivere spillerne til max innsats. Det er han ikke i nærheten av å lykkes med. Spillerne ser slitne ut fra første spark på ballen. Jeg gir Origi og Lundemo klart godkjent i denne kampen. Også tildels Friday og Riise til tider. På den andre siden gir jeg Ohi, Ringstad og Palmason minuskarakter. Makan til elendig prestasjon er det lenge siden jeg har sett på dette nivået. Hva har skjedd med Ringstad?? Ohi er ikke god nok og bør aldri spille for LSK på dette nivået. Palmason er bare en skygge av seg selv etter skaden. Ett ord er dekkende for denne kampen. FLAUT. Håper nå spillerne går i seg selv og ikke skylder på noe annet en egen prestasjon. Jeg er redd dette kan bli en pinlig affære mot Søpla.Fugla ForeverKommentar
-
La merke til før Sarpsborg sitt 0-2 mål at Riise snudde seg og begynnte å "kjefte" på de andre i forsvaret.
Hadde han fulgt med ballen hadde han sett at den ikke gikk ut over sidelinjen. Noe Sarpsborgs spilleren gjorde.....
Men spiller vel egentlig ingen rolle fordi vi kunne spilt en time til uten å få ett mål."Det er de gule som spiller spillet"
Sitat : Kong HaakonKommentar
-
La merke til før Sarpsborg sitt 0-2 mål at Riise snudde seg og begynnte å "kjefte" på de andre i forsvaret.
Hadde han fulgt med ballen hadde han sett at den ikke gikk ut over sidelinjen. Noe Sarpsborgs spilleren gjorde.....
Men spiller vel egentlig ingen rolle fordi vi kunne spilt en time til uten å få ett mål.------- Forza Fugla! -------Kommentar
-
Hvordan kan et lag som spiller for klubbens eksistens og egen lønn vise så lite engasjement og trøkk i en kamp som er så viktig ? Dette må virkelig evalueres. Nå klarte vi ikke å produsere noe som helst for et par uker siden mot samme motstander men gjør vi noe nytt eller prøvde å lære av det . NEI. 08 var de som hadde lært. Fantastisk skuffa. En cupfinale hadde betydd så mye for hele klubben. Opplæring av neste generasjon spillere og fans trenger en opptur nå. Skamme seg er faktisk et bra uttrykk i dag. Kun en opptur søndag kan redde høsten vi går inn i nå ellers blir det fort 1200 tilskuere fremover.Kommentar
-
Selve krempasningen til Johan som gikk på tvers på kanten av 16-meteren og innover som gikk rett i en 08 spiller symboliserer vel egentlig hele gårsdagen sett under ett. Han var helt på felgen i år. Sutrete og lei. Ser heller en spillesugen Mjelde fra start da evt.Kommentar
-
Men lite tid til å deppe, søpla neste. Og vi dro hvertfall inn en del sårt tiltrengte kroner...------- Forza Fugla! -------Kommentar
-
men en semifinale og hjemmekamp ville antagelig gitt 1 mill ekstra i kassa. Men dette laget har jo overhodet ikke evne til å vinne når det virkelig gjelder. Det er et paradoks at Hagland synes han har en god og bred stall, men allikevel bruker blåkopi av forrige laguttak på samtlige kamper etter at de slo SIF. Når han i tillegg presterer å si at han ikke er bekymret selvom om førstevalget på spissplass ikke scorer mål, kan han umulig å forstått hva jobben hans går ut på. At Palmi og Ohi er fantastiske på trening betyr ingenting, det er kampene som gjelder. Fortsett med Palmi og Knudzon, med litt flaks putter de kanskje et mål eller 2 innen utgangen av sesongen. Og da kan jo Haggis slo seg på brystet og si: " jag visste at det ville løsne til slut, og 14 plass og kvalik er jo omlag som de foregående sesongene, og det måsste man vare nøgd med."Kommentar
-
Skuffende saker. Eneste lysglimt er penga vi redda inn før vi røyk ut som sikkert var minst like dyrt. Men nå må alle klare å legge kampen bak seg og sikte videre mot søpla.Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Det gjorde vi, men spørsmålet er om næringslivet gidder og fortsette og gi i lengden. Det var ikke akkurat valuta for pengaKommentar
-
I tillegg til de som kom på kamp for "første gang" eller første på lenge. Hvor mange av de gidder å komme igjen for å se så kjedelig og lite underholdende fotball som i går?LasseNKommentar
-
Det er en annen ting jeg har notert meg, og det gjelder oppvarminga. Synes det mangler trykk og det fremstår litt daft. Og det er ofte en vesensforskjell kontra motstander, spesielt når det gjelder intensitet i five a side-kamper. Får man den riktige tenninga og følelsen med ballen tett opp mot kamp?Kommentar
Kommentar