har fått med 3 ekstra til denne kampen. 2 som ikke har vært på kamp siste to åra og ei som aldri har vært med. satser på full fres og at de blir med senere og
#VIERLSK-kampen: LSK-Sarpsborg torsdag 14. august kl. 18:00
Collapse
X
-
For de som har sesongkort løper fristen for å kjøpe din reserverte plass ut førstkommende torsdag, ref LSK.no. Etter dette åpnes plassene for fritt salg til publikum. Ingen grunn til å vente med og kjøpe billetter, folkens. Kvartfinale i cupen hjemme bør være obligatorisk, spesielt i dagens situasjon. Vi har alle tiders mulighet til å nå semifinalen for andre år på rad, hadde vært episk med en ny cupfinale!Lauken er vår venn!Kommentar
-
Var innom shopen idag.
Kjøpte like gjerne 4 billetter. Vi får om noen bruker dem.....Håkon Henriksen
-
Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
-
ALT FOR FUGLAKommentar
-
Hvis du ikke har sesongkort for hele sesongen - høstpakka:
woodyKommentar
-
For å fylle stadion til begge kampene i drømmeuka, burde LSK valgt en dag og kun den dagen der de solgte kampbilletter til begge kampene for kr 200,- F.eks billettene for kortsiden.Kommentar
-
Kommentar
-
i følge lsk.no er vi oppe i 41,-Håkon Henriksen
-
Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
-
ALT FOR FUGLAKommentar
-
I går var det solgt veldig få billetter til kampen. Viktig for mobilisering at folk som veit at de skal på match kjøper med en gang.
Sjøl er jeg i Barcelona, så jeg kosta på meg en sittebillett til 300 denne gangen. Penger rett til klubben, i tillegg til at næringslivet spytter i minst 41 kroner ekstra.Vidar Evje
Kommentar
-
Lauken er vår venn!Kommentar
-
Altså... Vi må ikke sette oss altfor hårete mål her. Kommer det 10.000 på denne kampen så er det helt fantastisk. Men husk at semien mot Molde ifjor dro rundt 6500 tilskuere. Kommer det 6-7000 på denne kampen så tror jeg man skal si seg veldig fornøyd!Kim
Styremedlem KFLKommentar
-
4 billetter kjøpt.Kommentar
-
Limer inn en sms fra syk lørenskauing; DRØMMEUKA 2014.
1. KVARTFINALE I CUPEN. LSK VS SARPSBORG TORS 14.8 KL 18.
2. SUPERDERBY. LSK VS VIF SØN 17.8 KL 19.
Da er det klart for en av de mest spennende Fuglaukene på mange år. Det er sagt en haug av ganger før, men blir ikke mindre viktig for det. Det må MOBILISERES for å kjøpe billetter til begge kampa.
HVOR får man kjøpt billetter? LSK-shopen, Effect stortorvet, Billettservice, Narvesen og 7-eleven. ALLE som får denne sms, eller leser dette innlegget på forumet, utfordres til to ting.
1. KJØP BILLETTER TIL KANARIFELTET FORT. Jo fortere folk kjøper,jo raskere går hypen og "billettangsten". Få med familie,venner,naboer etc.
2. VIS at du har kjøpt billett til superkampa. Start mobilisering via tlf,sms,sosiale medier m.m. IKKE tru at andre skal gjørra jobben,hvis alle tråkker til blir det knallbra. Les mer info om Drømmeuka på kfl.no og lsk.no. Send sms videre til alle du kjenner. FORZA FUGLATS05 - Felt CKommentar
Kommentar