Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
#VIERLSK-kampen: LSK-Sarpsborg torsdag 14. august kl. 18:00
Kapteinen til S08 fikk gult kort og må stå over neste runde. Men det gjelder vel kun Tippeliga og ikke cup?
Det er Heier Hansen som er kaptein og han fikk ikke gult, men måtte ut med strekk. Derimot thømt Jensen fikk gult, men om han har 2 fra før av vet jeg ikke.
Gudmund Kongshavn har som kjent signert en låneavtale med Sarpsborg. Duwayne Kerr sliter med skulderen (men har spilt 18/19 kamper), og det er uvisst og han, Kongshavn eller Christian Sukke (1/19) står mot oss. Kanskje det beste er om en rusten Kongshavn kommer inn, i og med at hans største styrke er 1 vs 1, noe vi aldri putter på uansett.
Hvis vi spiller som i dag så er vi ute av cupen.... vi har 2 Spisser i stallen og ingen av dem heter Erling, kanskje på tide og putte på en av disse... verre kan det ikke bli.
og uansett hvor svekka Sarpsborg er så kommer vi til og bli pissa på.. Er heller ikke lysten på og se video på LSK.no av gutta som sier at vi er i form og går for 3 poeng...vi skal faen meg videre osv.... Slutt og piss oss oppover ryggen, VIS AT DERE MENER DET.... Vi drar ikke masse extra folk til Åråsen med sånn innsats.
Hvis vi spiller som i dag så er vi ute av cupen.... vi har 2 Spisser i stallen og ingen av dem heter Erling, kanskje på tide og putte på en av disse... verre kan det ikke bli.
og uansett hvor svekka Sarpsborg er så kommer vi til og bli pissa på.. Er heller ikke lysten på og se video på LSK.no av gutta som sier at vi er i form og går for 3 poeng...vi skal faen meg videre osv.... Slutt og piss oss oppover ryggen, VIS AT DERE MENER DET.... Vi drar ikke masse extra folk til Åråsen med sånn innsats.
Kutt ut a. Vi blir for faen ikke pissa på av S08 hjemme på Åråsen i kvarten. Er ikke mer enn et par uker siden de parkerte bussen foran målet sitt når vi møtte dem hjemme i serien, og var sjeleglad for å få med seg ett poeng.
LSK har en fin evne å senke seg mot dårligere motstand, og øke med bedre, større oppgjør. Vanskelig å motivere seg når man spiller på Sandnes idrettspark. Nadderud er hakket bedre. Sier sitt.
Syvende generasjons Lillestrømling. LSK er i blodet.
Anders, Tidligere styremedlem KFL
LSK har en fin evne å senke seg mot dårligere motstand, og øke med bedre, større oppgjør. Vanskelig å motivere seg når man spiller på Sandnes idrettspark. Nadderud er hakket bedre. Sier sitt.
Enig. Får en følelse av at du spiller 4.divisjonskamp på den møkkastadion der. Alltid drit kjedelige kamper der, og den eneste stadion i Tippeligaen jeg konsekvent ikke gidder å se kamper fra, bortsett fra når LSK spiller. Heldigvis går dritten ned i år, ett år for seint. Tar med meg ett poeng derifra. Dette er en veldig typisk kamp vi pleier å tape. Er lite bekymra for at vi ikke kommer til å heve oss mot S08 og søpla.
Med innsatsen vi hadde i dag så tror jeg det......
Helt ærlig; mener du at det du så av LSK borte i Sandnes har vært symptomatisk for hvordan laget har opptrådt på Åråsen sesongen gjennom? Alle lag har drittmatcher. Sandnes borte er ikke overraskede en av de for vår del. Kom på Åråsen på torsdag du.
I så fall er det noe langt mer alvorlig feil med spillerne enn med stadion.
LSK har en fin evne å senke seg mot dårligere motstand, og øke med bedre, større oppgjør. Vanskelig å motivere seg når man spiller på Sandnes idrettspark.
Du har dessverre helt rett, og dette mener jeg er et problem som har eksistert i LSK i altfor mange år nå! Nettopp det at vi har hatt en tendens til å senke oss mot dårligere motstand har gjort at vi har "snublet" nesten hver gang vi har hatt muligheten til å få til noe. Jeg stiller spørsmål ved profesjonaliteten og yrkesstoltheten til spillerne/spillergruppa når dette skjer år etter år.
Selv om jeg føler meg trygg på at vi vil klare oss godt også uten Haglund neste år, skal han ikke ha skylda for dette. Det sitter tydeligvis i veggene på Åråsen. Men heller ikke Haglund har klart å "løse" denne tilsynelatende "gordiske knuten" i klubben vår.
Helt ærlig; mener du at det du så av LSK borte i Sandnes har vært symptomatisk for hvordan laget har opptrådt på Åråsen sesongen gjennom? Alle lag har drittmatcher. Sandnes borte er ikke overraskede en av de for vår del. Kom på Åråsen på torsdag du.
Jeg kommer på Torsdag å jeg kommer på resten av kampene og vær du sikker, men som sagt håper vi får se en annen innsats
Da har jeg kjøpt tre billetter og fått med meg fattern og en venn. Håper det er flere som gjør som meg og får med mange på kamp.
Sitter med en følelse av at vi tar kampen på torsdag greit, selv om Sarpsborg har vært gode i serien i år. De ligger jo rett bak oss og vi slet mot dem hjemme i serien.
Enig. Får en følelse av at du spiller 4.divisjonskamp på den møkkastadion der. Alltid drit kjedelige kamper der, og den eneste stadion i Tippeligaen jeg konsekvent ikke gidder å se kamper fra, bortsett fra når LSK spiller. Heldigvis går dritten ned i år, ett år for seint. Tar med meg ett poeng derifra. Dette er en veldig typisk kamp vi pleier å tape. Er lite bekymra for at vi ikke kommer til å heve oss mot S08 og søpla.
Litt off topic, men du må ikke disse 4 divisjon! Mange herlige oppgjør der, og absolutt ikke bare kjedelige kamper der. #Breddefotball
Billetten er klar, men denne 'generalprøven' før Drømmeuka gir meg ikke akkuratt gode forhåpninger.
Og ja jeg jeg er klar over at det finnes de drittkampene. Men det å bli pissa på er noe annet!
Sovekanaris / DJ Reload
Årets tifobajas 2015.
FuglaTIFO
Kommentar